9

16 2 1
                                    

כתבתי את זה לפני כמה זמן. חשבתי אם להעלות או לא. צריך להעלות את זה דחוף..

יצא לי לקרוא כמה סיפורי ערסים. טובים יותר וטובים פחות. אני חושבת שאני יודעת מי התחילה עם זה. ואני לא יודעת אם להודות לה או לשנוא אותה.

מצד אחד, יש המון סיפורי ערסים, שזה די החלפה לסיפורי הדאדי שהלכו חזק מאוד לפני שנה בערך (אורגזמה מישהו?). אל תראו אותי ככה אני פה מספיק זמן בשביל לדעת את הטרנדים החולפים כאן בקהילה.. אני חושבת שבנות כותבת את מערכת היחסים שהן רוצות שיהיו להן - גבר חזק, שלא מפחד להגיד את מה שהוא רוצה, שיגן עליהן, שיתייחס אליהן טוב שלא יפגע בהן, שיגיד להן שהן יפות גם אם הן לא נראות מושלם... וזה חמוד מאוד ואין מה להתבייש בזה..

מצד שני, יש כל כך הרבה כאלה שקשה לחדש. בהרבה מהסיפורים זה ככה:

״אני אופיר ואני בת 16 וחצי ויש לי אח קוראים לו מתי הוא בן 17 ויש לו חבר קוראים לו משה איח כזה מגעיל!!! וההורים שלנו בחו״ל אז אנחנו לבד בבית״.

קודם כל - איזה הורה ייסע לשליחות ולא ייקח את הבן שלו איתו? איזה ילדה תוותר על לחיות בקליפורניה?? שאני אבין.. איזה מין הורים אתם שאתם לא שמים השגחה בכלל לילדים שלכם?? איך אתם מצפים שהם ישלמו מיסים????

דבר שני - שנינו יודעים שתוך פרק וחצי היא תתאהב במשה הזה. אז מה אתם מנסים לעשות עליי רושם? מה אני? נשיא המדינה??

דבר שלישי - מי ההורה המגעיל שיצלוק את הבן שלו עם השם ״משה״?? כאילו ריאליזם אנשים!!! ולמה ערס צריך להיות ״אלי״ ולא ״איתי״??? למה שמות של אשכנזים לא עובדים בסיפורים האלה?

לא הבנתי למה היא צריכה להיות ״בייב״ ולמה הסיפור צריך להיות כתוב בכל כך הרבה בלגן. בפרק 1 יש 5 נקודות מבט? לא נורמלי!! אנשים אני מתבלבלת מזה ואני עושה 5 יחידות מתמטיקה!!! זה לא הגיוני!! ומה שכתוב שם זה אותו הדבר :

נקודת מבט לינוי -
״אתה חרא של בן אדם, משה!״ צרחתי עליו וסגרתי את הדלת. אני לא רוצה לדבר יותר עם הבחור השרירי והכוסון אש הזה שעושה לי אורגזמה נשית כל שניה שאני רואה אותו. אוףףףףףףףף זה כזה קשה!!!

נקודת מבט משה -
היא צרחה עליי שאני חרא של בן אדם. קראה לי משה. אח, אני אוהב שהיא קוראת לי משה. עושה את העבודה כל פעם מחדש. אוףףףףףף נמאס לי שאנחנו רבים ככה!!

בואו לא נדבר וניתן לטמטום לעשות את שלו.

יש סיפורים שלא כתובים ככה, ויש סיפורים שכן. וזה עצוב. כי זה מבלבל. איך הן לא מתבלבלות?? שאני אבין. והיא תמיד בייב והוא תמיד שרירי וחבר של האח הגדול שלה. באמת? ולפעמים דוחפים סקס אבל עלוב כזה -

״בא לך להזדיין איתי?״
-״בארור מאמי!!״
**
״וואו זה היה טוב!!!״

(קטע מסיפור אמיתי.)

Cry or Die Where stories live. Discover now