♧1♧

11 1 1
                                    


Bölüm 1;

"Nereye götürüyorsunuz beni!" İki cüsseli adam biri sağ, biri sol kolumdan tutmuş, ayaklarım yere basamayacak derecede havada karşıdaki arabaya götürüyorlardı.

"Kime diyorum ben!. Bırakın beni!" Sağ tarafımdaki adam sinirlenmiş olacak ki, kolumu daha sıkı tutup hemen önüne geldigimiz arabanın içine attı. Kendimi toparlayıp adama bakmaya başladım. Ikisi öne kolumu sıkı tutan adam yanıma oturmuştu.

"Sus lan sus siktin beynimi!" Adamın bagarmasındanmı yoksa ettigi küfürdenmi bilmiyorum ama susup kapıya doğru iyice sokuldum.

"Bak isteyince nasıl susuyorsun" Elinin tersiyle yüzüme düşmüş olan saçı kulağımın arkasına koydu. Normalde okudugum ve izledigim film lerde erkek kıza böyle bişey yaptıgında kız mutlu oluyordu veya içinde kelebeklerin uçuştugunu söylerlerdi. Fakat şuan benim hissettigim mide bulantısıydı. Ağır sigara kokan nefesi yüzümü buruşturmama sebep olmuştu.

"Patron seni istemeseydi çok güzel şeyler yapabilirdik" Öndeki iki adam gülmeye başlamıştı.

"Sonra patronda bizimle güzel şeyler yapsın." Üçüde aynı anda erkekçe kahkaha atmaya başlamışlardı. Onları umursamadan camdan dışarıya bakmıştım. Ne zaman yola çıktıgımızı bilmiyordum ama ormanlık bir alanda ilerledigimizi farkettim.

"Nereye gidiyoruz cevap verin artık!" Artık gerçekten korkmaya başlamıştım. Adamlar beni umursamadan kendi aralarında konuşmaya devam ediyorlardı.

"Heyy! Duymuyo musunuz beni?. Nereye gidiyoruz!" Ön yolcu koltugunda oturan adam hızla arkasına dönüp yanımdaki adama baktı.

"Abi kapa şunun ağzını yoksa bu yol boyunca çekilmez." Konuşan adam sert bakışlarıyla bana bakıyordu.

"Neyle kapatayım puşt."

"Abi ara bak şuralara vardır bişeyler." Yanımdaki adam arkasına önüne bakmıştı bulamayınca öndeki adam torpido gözündün şurup şişesinde olan bir sıvı ile pamuk çıkardı.

"Al şunu sustur artık." Elindekileri yanımdaki adama verdi. Adam elindeki sıvıyı pamuga dökerken kapıya biraz daha yaklaştım. Nerdeyse kapıya yapışmıştım.

"Onu bana yaklaştırma bile. Sakın sakın aklından bile geçirme!" Adam sinsi sandıgı gülümsemesi ve bakışıyla bana dogru yaklaştı. Birden pamugu hem ağzıma hemde burnuma denk gelicek şekilde koydu. Nefes almama fırsat tanımamıştı ki ama!. Nefes almamaya çalıştıkça cigerlerim acımaya başlamıştı. İstemsiz derin nefes alınca keskin bir koku cigerlerimde dolanmaya başlamıştı. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Bilincim daha gitmeden duydugum tek ses yanımdaki korumadan gelmişti.

"Potron ağzımıza sıçıcak." Bilincimin gitmemesi için çok ugraşsamda gözlerim kapanmıştı.

*****

Uyandıgımda ilk dikkatimi çeken şey bembeyaz bir odada uyuyor oldugumdu. Bilimcim yavaş yavaş yerine geldiginde iki kişilik yataktan biraz daha büyük olan yatakta yatıyordum. Odayı incelemeye başladıgımda odanın şık ve oldukça büyük olduguydu. Odanın bir tarafı duvar yerine cam dandı. Kaçırıldıgım aklıma gelince yataktan atlayıp kapıya dogru koştum. Kapıya vardıgımda kolu hızlı bir şekilde aşşagı yukarı hareket ettirsemde fayda etmemişti. Kapıya vurmaya başladıgımda ayak sesleri duymaya başlamıştım.

"Yardım edin!" Ayak sesleri kapının önüne gelince kapıya daha sert vurmaya başladım.

"Lütfen yardım edin!" Artık gözümdeki yaşları engelleye miyordum. Ne zaman dır burda oldugum hakkında hiç bir fikrim yoktu, veoldukça çok korkuyodum. Kapı aniden açılınca kapının arkasında oldugumdan kafama çarpmıştı.
Acı dolu inlememi engelleye memiştim. Elimi alnıma götürdügümde hafif şiştigini farkettim. Gözümdeki yaşları silip karşımdaki yüzünde maske olan adama baktım.

Söz Konusu AŞK  #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin