Sofie
'Is er wat Sofie?' Ik kijk met betraande ogen naar Jason. 'Onze ouders gaan trouwen en ik moet je wat vertellen, ik ben verliefd op je en ik dacht echt dat het wat zou worden en nu kan het niet omdat onze ouders gaan trouwen en dan moet ik je elke dag zien als mijn stief broer en dan kan ik niet...' Ik word onderbroken. De lippen van Jason planten zich op de mijne. Ik kus terug. Hij trekt langzaam terug. 'Je praatte te veel en ik ben ook op jou..' Ik begin te stralen en kus hem. 'Sofie wie zegt dat wij geen relatie kunnen hebben, we kunnen het in het geheim doen. Ik wil je wat laten zien kom maar mee.' Zonder ook maar verder iets te zeggen lopen we zwijgend hand in hand ongeveer 5 minuutjes naar een plek toe. Ik herken het hier niet maar ik loop met hem mee.
Na 5 minuten zij we bij een boom met een klein huisje erin. 'Wat is dit Jason?' Hij begint te lachen. 'Het is een klein boom huisje die ik in de eerste dag heb gevonden. Niemand weet er nog van behalve jij. Hier kunnen we tijd samen door brengen als je wilt.' Ik begin te lachen en omhels Jason. We lopen via een trappetje naar boven. Er staat een bank en daar ga ik op zitten, Jason komt naast mij zitten. 'En hoe vind je het?' Ik begin te lachen en zoen hem. 'Dus we hebben een relatie?' Ik kijk Jason aan en trek een serieus gezicht en Schud me hoofd. Ik probeer echt me lach in te houden. Dan heeft Jason het door en trekt een pruillip. Dan probeert hij een traan te faken en begint te piepen. Dan houd ik het echt niet meer en proest ik het uit van het lachen. 'Dus ik neem aan van wel?' Ik knik en word gezoend.
Even later zitten we in het huisje. 'Sofie zie het positief' ik kijk hem vragend aan. 'we gaan elkaar binnenkort elke dag zien en als j bang bent kunnen we bijenkast slapen.' Ik begin te lachen. 'Ik ben elke dag bang.' Ik trek een pruillip. Hij lacht en zoent me.14 weken later.
Ik zit in me kamer. Er word op mijn deur geklopt. 'Binnen!' De deur gaat langzaam open. Ik zie Jason. Hij doet snel de deur dicht. 'Hey kleine zus' ik kijk hem lachend aan. 'Hey lekkere broer' Jason doet de deur op slot en loopt naar me toe en gaat naast me zitten. 'Best raar dat me Moeder en jouwn vader het nogsteeds niet door hebben' hij knikt. 'Nog raarder is om te beseffen dat als we gaan trouwen later dat onze familie hetzelfde blijft en ik denk onze ouders tegen ons hebben.' Ik knik en laag me hoofd tegen zijn schouder aan. ' ik moet me omkleden ik vind me pyjama vervelend zitten.' Hij knikt en blijft zitten. Ik trek me pyjama shirt uit waardoor ik in me bh sta. Jason loopt naar me toe en begint me in me nek te zoenen. 'Mijn shirt zit ook onprettig' ik lach en fluister iets terug. 'Dan moet die ook maar uit'. Hij knikt en doet hem uit. Ik draai me om en kijk toe. Ik zie een sixpack verschijnen. Hij ziet dat ik staar en begint te lachen. Hij komt dichterbij onze lippen raken elkaar bijna. Het is verlijdelijk om hem nu te zoenen maar dat wil hij juist. Dan zakt me bh bandje naar beneden. Ik zie hoe Jason er naar kijkt en moeite heeft om me niet te zoenen. Dan probeer ik me ander expres naar beneden te laten zakken, puur om hem te pesten. 'Je bent echt gemeen sofie' ik lach. 'Dankje' dan houd hij het niet meer begint me te zoenen.
Heeeey wat vinden jullie ervan tot nu toe? En wat vind je dat er bij moet? Xx mij❤️
JE LEEST
In love with the wrong person❤️~Dutch~
Novela JuvenilJason is nieuw op school, hij is net verhuisd met zijn vader omdat hij een nieuwe vriendin heeft. Jason ontmoet Sofie hij word verliefd. En Sofie word op Jason. Als ze net iets willen beginnen met elkaar ontdekken ze iets vreselijks. En als dat niet...