#3

114 12 1
                                    

Τότε όλες μαζί αρχίσαμε να παίζουμε κανονικά βόλεϊ σαν να μην έγινε τίποτα .

Al. 《Παίζω και εγώ 》

Όλες μαζί. 《Οκ》

Τον έπιασα πολλές φορές να με κοιτάει .Βέβαια εγώ δεν τον κοίταξα ούτε μια φορά ....Μην γίνει καμία στραβή .

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Το απογεύματα μου έστειλε ο Pablo.Ήμουν ανχομένη και δεν ξέρω  καν γιατί. Λίγο πριν μου στείλει έστειλε στην Delia και την ρωτούσε για εμένα άρα ήξερα πως με ήθελε μόνο για φάση .Ιουυυ με αυτόν  .... Και αυτην το την νοιαζει το κανω πωω κομπεξικη .Έτσι αποφάσισα να το παίξω δύσκολη για να δει πως εγώ δεν είμαισαν τις άλλες .

Με ρωτούσε διάφορα πράγματα όπως αν του αρέσω ,αν θέλω να βγούμε και άλλα.  Εγώ σε όλα του απαντούσα ίσως ,δεν ξερω ,θα δω....

Μιλάμε είχε πολύ γέλιο . Μέχρι που βαρέθηκα και σταμάτησα να στέλνω και έστειλα στα κορίτσια τις συνομιλίες μας 😂😂😂 ....Αφού ήταν αστείες ..

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Το επόμενο πρωί έφτασε γρήγορα. Όταν πήγαμε στο σχολείο και μπήκαμε μέσα πρώτη ώρα ξανά εξήγησε με λεπτομέρειες στην Ellie τι έγινε .Αγγλικά είχαμε κανείς δεν παρακολουθούσε. 

Τότε ξαφνικά η Ellie άρχισε να φωνάζει

El.  《Pablouli .....PABLOULI.....》

Πάλι καλά που η καθηγήτρια δεν έδινε σημασία.

Mia. 《Ellie σκάσε γαμώ θα μας ακούσει και θα μας βγάλει έξω 》της ειπα και της έδειξα την καθηγήτρια.

Σταμάτησε να φωνάζει αλλά συνέχισε να το λέει  .Από δίπλα ο Son η Fani και ο Alex μας κοιτούσαν περίεργα .Έτσι αναγκαστικά και τα είπα όλα στην  Fani και μας άκουσε και Son βέβαια δεν είχα πρόβλημα έτσι και αλλιώς ο Pablo δεν μου αρέσει ή κάτι τέτοιο .

Έτσι μετά από λίγο ο Son  ,η Fani και η Ellie άρχισαν να λένε 《Pablouliiiiii.....》

Al. 《Ποιος είναι αυτός ο Pabloulis..》

Ένα ερωτηματικό ήταν ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του .Whatttt??

Son. 《Αυτός που την πέφτει στην Mia.Ένας από την Β λυκείου. 》

Τον κοίταξα έντρομη και περίμενα την αντίδραση του .

Al.《Α αυτός είναι πολύ μαλάκας ,την πεφτει σε μικρότερες συνέχεια, έχει βαλει και δάχτυλο στο πουτανάκι του σχολείου .》είπε  νευριασμένα

Mia. 《Omg ,αλήθεια ?》Σοβαρά δεν τον είχα για τόσο πολύ.

Al.《Ναι》 είπε απότομα  και γύρισε στο μάθημα .

Καλα το έπαθε αυτός.Ευτυχώς μετά από λίγο χτύπησε το κουδούνι .Έπρεπε να το πω στα κορίτσια.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Meg (an).《Ιού ιού ιού》

Ναι αυτή ήταν η αντίδραση της Megan μόλις τους τα είπα .

Mich. 《Δεν τον είχα για τόσο πολύ. ..》

Emm. 《Ούτε εγώ 》

Τότε είναι που βλέπω τον Pablo ,με ένα φίλο του τον  Nick (btw αυτόν τον θέλει η Ellie )(Είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος από εμάς ),να μπαίνουν μέσα στο σχολείο μας .

Το Λύκειο σχόλασε πιο νωρίς και ηρθαν να με βρουν .Μαμά μου... Μόλις τον παρατήρησαν τα κοριτσια άρχισαν να κάνουν σαν ηλίθιες .Μολις το βλέμμα του έπεσε πάνω μου εγώ γύρισα από την άλλη.Τα κορίτσια  μου έλεγαν κάθε ποτέ με κοιτούσε (σχεδόν συνέχεια )οπότε δεν χρειαζόταν να καρφοθώ .Ευχαριστώ κορίτσια κάνατε και κάτι καλό.

Πάλι καλά δεν ήρθε να μου μιλήσει .

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Μόλις γύρισα από το σχολείο μου έστειλε ο Pablo .

Μηνύματα :

Pabl. "Ούτε ένα βλέμμα σήμερα ?"

Mia . "Είχα τσακωθεί με τις κολλητές μου και είχα αλλού το μυαλό μου" Δεν γινόταννα του πω ότιτον απέφευγα

Paul. "Πως σου φάνηκα "Τώρα τι απαντάς?..

Mia. "Καλό παιδάκι μωρέ "

Paul. "Παιδάκι? " Εεεε τι θες να πω ολόκληρος μαντράχαλος ?!

Mia." Ναι παιδάκι ,μετέφρασε το όπως θες "

Pabl. "Σου άρεσα καθόλου? "

Mia ."Φυσικά και δεν μου άρεσες,δεν σε ξερω καν "(Άσε που με αηδιαζεις κιόλας )

Paul. "Δηλαδή δεν πρόκειται να γίνει κάτι? "

Mia. "Φυσικά και όχι."(μπλιαχ )

Pabl. "Ok"

Mia."Ok"Έπρεπε να είχα την τελευταία λέξη για ποια με πέρασε.

Και δεν ξανά έστειλε. Και πάλι καλά .

____________________________________________________________________________

What's up guys?

Ami here

Πως είστε ?

Ελπίζω πάντα καλά

Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο?

Το τραγούδι δεν ξερω γιατί το έβαλα απλός μου αρέσει και το άκουγα όσο έγραφα το κεφάλαιο

Αν σας άρεσε βάλτε ένα αστεράκι "⭐" και σχολιάστε για να μου πείτε την γνώμη σας

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο

Bye😙

Συναισθήματα από παλιά Where stories live. Discover now