Δεν ξέρω γιατί αλλά τώρα ανχοθηκα
Μπαίνω μέσα στο σπίτι και αφήνω την τσάντα μου στο δωμάτιο μου . Πάω στην κουζίνα και περνώ μια μπάρα δημητριακών και πάω στο δωμάτιο μου .
Τώρα ένας θεος ξέρει τι θα βάλω .
Ανοίγω την ντουλάπα μου και ψαχνω . Έχω βγαλει όλη την ντουλάπα μου και δεν έχω βρει ακόμα τίποτα καλό.
Χωξιφδψηυδγμψηικγδτηψ....Καλά εντάξει δεν θα βάλω κάτι το τρομερό και ναι το είδα
Απλό
Ισιωσα τα μαλλιά μου
Και βάφτηκα..
Δεν είναι κάτι πολύ εντονο . Φαντάζομαι και οι άλλες κάπως έτσι θα είναι.
Οπότε καλύτερα να πηγαινω . Έβαλα το αγαπημένο μου άρωμα και έφυγα .
Κατεβαίνω από το σπίτι και βλέπω μπροστά μου την Emma γυρισμένη πλάτη .
Mia《Ποια κουκλα είναι αυτή? 》την ρωτάω
Μόλις με ακούει γυρίζει και με κοιτάει.Χωρις να το καταλάβω τρεχει ζεις στην αγκαλιά μου .
Em.《 Mia δεν θα το πιστέψεις θα έρθει ο Louis. Γουιιιι.......Οχι ότι μου αρέσει .Φυσικα και δεν μου αρέσει. Δηλαδή Ποιος θα μπορούσε να αντισταθεί στα υπέροχα μάτια του . Όχι ότι είναι και πολύ ωραία. Σιγά ανοιχτό γαλάζιο......πφφφφ όλος ο κόσμος τέτοια έχει. Σωστά?
Mia 《 Δεν θα μου ξεφύγεις εμένα κυρία μου 😏😏Άντε πάμε γρήγορα μας περιμένουν τα κορίτσια στην γωνία .》της λέω και την τραβαω από το χέρι.
Λιγα μέτρα πριν φτάσουμε στην γωνία που θα συναντιόμασταν η Emma σταματάει να περπατάει.
Mia《Τι έγινε πάλι 》την ρωτάω βαρεμενα .Το βλεμμα της είναι καρφωμένο μπροστά. Προσπαθώ να καταλάβω που κοιτάει . Και το βλέπω....
Μπροστά μας είναι τα αγόρια μαζί με τον Louis. Ααααααα καλά αυτή θα είναι μεγάλη νύχτα..Mia《Λοιπόν ακού με προσεκτικά , θα μιλάς και θα φέρεσαι σαν να μην συμβαίνει τίποτα ,χαλαρά και να μην μιλάς πολύ. Ενταξη?》την ρωτάω και μου γνέφει καταφατικά.
Ενταξη έτοιμη πάμε .......
Προχωράμε προς τα αγόρια και τα χαιρεταμε .
Κοιτάω την Emma . Έχει στο πρόσωπο της ένα μεγάλο χαμόγελο. Ε φυσικά Αφού μιλάει με τον crush 😏 .
Γυρίζει προς τα εμένα και το χαμόγελο της ξεθωριάζει . Τι έγινε τώρα? Εχω κάτι?
Την κοιτάω με ένα έντονο βλέμμα σαν να την ρωτάω τι εγινε? αλλά δεν μου απαντάει.
Γυρίζω πίσω μου και την βλέπω....
Θα έχουμε ένα πολυυυυ μεγάλο βράδυ
Από πίσω μου έρχονταν τα κορίτσια όλα μαζι που σημαίνει πως μαζί τους ήταν και η Delia . Η οποια μόλις μας είδε εμένα και την Emma κοντά στον Louis έτρεχε προς το μέρος μας.Με αγριοκοιταξε.
Del.《Γεια σου Louisssssssss》ειπε φλερτάροντας τον .
Mia.《Καλέ τι είσαι φίδι και πες τον άνθρωπο Louisssssssss》της λέω και όλοι έσκασαν στα γέλια Εκτός από αυτή που με κοιτουσε θυμωμένα. Δεν θα της εκριβα ότι μου σπαει τα νευρα .
Del.《Θα τα πούμε αργότερα εμείς Mia》μου είπε ψιθυριστά και έφυγε για τον γκόμενο της . Ναι έχει και τέτοιο. Καημένε Kameron .....ναι με αυτόν τα έχει.
Mich.《Τέλος πάντων πάμε Γιατί θα αργήσουμε. 》είπε σε όλους αλλα κοιτούσε εμένα όλο νόημα.
Προχώρησαν τα παιδιά και εγώ και η Michelle μείναμε στο τέλος .Mich.《Mia κάτι πρέπει να κάνουμε πως θα αφήσουμε λίγο μόνους τον Louis και την Emma χωρίς να το καταλάβει η Delia ? 》
Mia.《Πραγματικά δεν έχω ιδέα αν μου έρθει καμία θα σε ενημερώσω. Άντε πάμε μην μας ψάχνουν οι άλλοι 》
Mich. 《 Ναι πάμε.....κατσε μισό λεπτό πάω να το πω στην Ellie μήπως έχει καμία ιδέα 》
Mia.《Οκ θα περιμένω αν είναι το συζητάμε μετά στο κλαμπ 》Μου έκανε ένα νεύμα και έτρεξε στην Ellie. Ελπιζω να έχει καμία καλή ιδέα.
________________________________________________________________________
Hi guys
What's up
Ami here
Ναι το ξέρω τελευταία δεν ανεβάζω πολύ
Η αλήθεια είναι πως είχα ξεμείνει από ιδέες .
Επέστρεψα όμως με καινούριες
Επίσης έκανα κάποιες μικροαλλαγες στα προηγούμενα καιφαλαιαΕλπιζω να σας άρεσε το κεφάλαιο
Βάλτε "🌟" και κάντε σχόλια
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο
Bye😘
YOU ARE READING
Συναισθήματα από παλιά
Teen Fiction-ΤΕΛΙΩΣΑΜΕ! -Όχι Όχι τι είναι αυτά που λες δεν μπορεί. Σε παρακαλώ μωρό μου πίστεψε με δεν είναι όπως φαίνεται . Ακουσεμε- -ΦΤΑΝΕΙ ! Δεν θέλω να ακούσω αλλο.Πως μπόρεσες...φευγω -Φυγε ούτως ή άλλως κάνεις δεν θέλει να είναι μαζί σου Άνοιξε την πό...