Συνεχίζω να προχωράω καθώς μιλάω με τον Sam . Θα τον Ρωτούσα αν έχει καμια καλή ιδέα , αλλά δεν θέλω να το μάθει ακόμα Γιατί:
1 μπορεί να τον πριξει η Delia και να της το πει
Και
2 Το πρωτο
Ο Sam συνέχιζε να μου μιλάει αλλα το μυαλό μου ήταν αλλού. Τώρα τι θα κάνουμε?
Ξαφνικά βλέπω μπροστά μου την Ellie να τρέχει προς το μέρος κάνοντας την γούστα της να σηκωνεται λίγακι . Γυρνα δίπλα μου και βλέπω τον Leo τον μικρο διπαλ στον Sam να την γλυκοκοιταει ........θα τα πούμε αργότερα εμείς Leo .....
Ell.《Εχω ιδεατά σε μια μισή ώρα στις τουαλέτες 》Μου λέει και μου κλείνει το μάτι καθώς γυρνάει μπροστά για να πάει στις υπόλοιπες κοιτάει τον Leo και κοκκινίζει........Καλα καλαααα...
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Φτάνουμε μπροστά από το μπαράκι που θα γίνει ο χορός και μπαίνουμε μέσα.
Μόλις μπαίνουμε μέσα ενα χέρι με τραβάει. Η Emma ποιος άλλος...
Με πάει στην πιστα ,εκεί που είναι και οι υπόλοιπες.Το θέαμα τραγικό μια Delia να προσπαθει να χορέψει twerk με τον πεσμένο κωλο της μπροστά Φυσικά τον καημένο Kameron ο οποίος την κοιτάει με ένα λυσσασμενο βλέμμα ,τον Sam και τούς Leo να στεκονται δίπλα του και τα κορίτσια να χτυπανε το πόδι τους στον ρυθμό της μουσικής.
Mia.《Ρε παιδιά τι είναι αυτά στην πιστα είμαστε κουνιθητε λίγο δεν ήρθαμε για να δούμε μονο πεθαμένους κωλους 》είπα κάτι που έκανε όλους να ξεκαρδιστουν στα γέλια Εκτός από την Delia που με κοιτούσε με ένα θυμωμενο βλέμμα.
Δεν έδωσα περισσότερη σημασία. Τράβηξα τα κοριτσια μέσα στο πλήθος και αρχίσαμε να χορεύουμε. Φυσικά δεν άργησε να έρθει και η Delia με τα αγόρια. Έλεος κουκλίτσα μου και εδώ θα δίξεις τον καλό σου...μην ξεχνάς έχεις γκόμενο.
Νιώθω μια ανάσα στον λαιμό μου .
Leo.(μγλ)《Περίμενα να χορεύεις και εσύ twerk 》Μου λέει. Νομίζω ανάβουν τα λαμπάκια.
Mia.《Λαθος περίμενες. Αν χρειαστείς θέαμα υπάρχουν άλλες 》λέω και φεύγω από κοντά του .
Καλέ Ποιος είναι αυτός ο φωτογράφος?
Για μισό αυτός είναι ο ...Mich.《ALEX hello μπορείς να μας βγάλεις μια φωτο?》οχ θες μου γυρίζει και μας κοιτάει. Τον κοιτάω και εγω. Σαν χαμένο.
Al.《Ναι μισό λεπτό 》λέει και έρχεται μπροστά μας .
《Έτοιμες?》 μας ρωτάει και του χαμογελάμε. Βάζει την φωτογραφική μηχανή μπροστά στο πρόσωπο του και μας τραβάει μερικές. Μετά από λίγο φεύγει.
Κοιτάω την ώρα στο κινητό μου. Πέρασε η ώρα.
Mia.《Michelle ,Megan αντε πάμε. Προσέξτε μην μας ακολουθήσει η Delia》λέω στα κορίτσια ,με κοιτάν με νόημα και φεύγουν.
Κοιτάω σε όλο το κλαμπ και βλέπω πως η Delia είναι μακρυά μαζί με τον Kameron . Γυρνάει το βλεμμα της προς τα εμένα με κοιτάει απαξιωτικά και ξανά γυρνάει στην δουλειά της.
Κατευθύνομαι προς τις τουαλέτες. Μόλις μπαίνω μέσα βλέπω τα κοριτσια και κάτι άλλα κοριτσια τα οποία γυρνάνε το βλέμμα τους σε εμένα. Της Ρίχνω ένα στραβό χαμόγελο και γυρίζουν στον καθρέφτη. Αφού βάλουν και την 10η στροση από το έντονο κόκκινο κραγιόν τους φεύγουν . Επιτέλους.
Ell.《Λοιπόν Ακούστε με προσεκτικά όλες. Στόχος μας είναι η Emma να βγει έξω από το μαγαζί με τον Louis .Για αυτό σε ένα τέταρτο από τώρα Xylia και Megan θα φέρεται εδώ την Delia για να βάλει κραγιόν. Mia και Michelle θα βγάλετε έξω την Emma με τον Louis .Emma μολις βγείτε έξω πηγεν τε στο μέρος του μαγαζιού που είναι στην άμμο για να μην είστε μέσα στον πολύ κόσμο έξω από το κλαμπ και μην έχεις άγχος. Εγώ θα φυλάω τσίλιες σε περίπτωση που βγει από την τουαλέτα πριν βγείτε έξω. Αυτά τα λέμε. Μην ξεχνάτε σε ένα τέταρτο. 》
Meg.《Αχ Ανυπομονώ τώρα όμως σκοριστειφς για να μην το καταλάβει η...》
Βγαίνω πρώτη από τις τουαλέτες μαζί με την Michelle και την Emma .Βλεπω λίγο πιο δίπλα στο μπαρ την Delia έτοιμη να παραγγείλει. Οχ ελπίζω να μην μας άκουσε.
________________________________________________________________________
Hello
What's up guys
Ami here
Το ξερω δεν περιμένατε να ανεβάσω 2 κεφάλαια σε 1 βδομάδα αλλα Αλλά εχω τρομακτικά πολύ εμπνευση.
Έχω ήδη γράψει το μισό από το επόμενο 😉 γουιιι
Τα λέμε πιτσακια μου στο επόμενο κεφάλαιο που θα είναι πολυ σύντομα
Bye😘
YOU ARE READING
Συναισθήματα από παλιά
Teen Fiction-ΤΕΛΙΩΣΑΜΕ! -Όχι Όχι τι είναι αυτά που λες δεν μπορεί. Σε παρακαλώ μωρό μου πίστεψε με δεν είναι όπως φαίνεται . Ακουσεμε- -ΦΤΑΝΕΙ ! Δεν θέλω να ακούσω αλλο.Πως μπόρεσες...φευγω -Φυγε ούτως ή άλλως κάνεις δεν θέλει να είναι μαζί σου Άνοιξε την πό...