Το πρωί όλες σηκωθήκαμε με δυσκολία. Βέβαια αφού μας είπε η μαμά της Michelle οτι είχαν μερέντα σηκωθήκαμε τρέχοντας . Τι να πεις μεγάλη αγάπη. ...
Αφού φάγαμε όλες καλό πρωινό, φύγαμε για τα σπίτια μας.
Εγώ και η Emma αφήσαμε πρώτα την Megan μιας και ήταν στον δρόμο μας.Ευτυχώς για εμάς το σπίτι μας βρισκόταν 3 τετράγωνα πιο κάτω .
Μόλις ανέβηκα σπίτι ,είδα πως δεν ήταν κανείς μέσα και άρχισα να χορεύω , όχι κάτι συγκεκριμένο απλός να χορεύω .
Ο μπαμπάς μου και η αδελφή μου είχαν φύγει από νωρίς γιατί είχε αγώνες Tae-kwon-bo. Η μαμά μου είχε κάτι δουλειές.
Επιτέλους μόνη ....
Το κακό ήταν πως χτες δεν είχα κάνει όλα τα μαθήματα μου . Έτσι έκλεισα την μουσική και αφοσιώθηκα σε αυτά .
Όταν επιτέλους τελιωσα είχε μεσημεριάσει .
Τότε ήρθε η μαμά μου .
Μαμά. "Πως πέρασες στο πάρτυ ?"
Mia."Μια χαρά εσείς πως περάσατε σπίτι ?"
Μαμά. "Μια χαρά ".
Σιγά μην έλεγα και λεπτομέρειες.
Γενικά οπότε μιλάω με την μάνα μου μου γυρίζει μπούμερανγκ οπότε λέμε γενικά πράγματα.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Από το πρωί είχα παρατηρήσει πως είχα ένα μικρό μπούκωμα και ήμουν κουρασμένη για να βγω βόλτα ,έτσι αποφάσισα να μην βγω όπως έκανα συνήθως και να διαβάσω καμιά ιστορία στο wattpad (μπράβο μου που το σκέφτηκα😊 )
Κατά τις 8 μου την έδωσε παρά πολύ και είπα να βγω .Έβαλα το αγαπημένο μου σκισμένο boyfriend ,μια άσπρη μπλούζα ως τους αγκώνες που από πίσω είναι πιο μακριά και από πάνω μια μπορντό μακριμάνικη μπλούζα .
Πήγα τηλέφωνο τα κορίτσια και μου είπαν πως βρίσκονταν στο πάρκο απέναντυ από το σπίτι μου .
Μόλις πήγα εκεί μου είπαν πως ο Pablo βρισκόταν στο πάρκο και μάλιστα όταν πέρασαν από δίπλα τους ένα φίλος του φώναξε το όνομα του και αυτός του είπε να σκάσει . Αμέσως έσπασα στα γέλια .
Mia . 《Κορίτσια δεν πάμε καμιά βόλτα 》
Έτσι και έγινε .
Κάναμε για βόλτα στο πάρκο κάποια στιγμή η Xylia σταματάει να περπατάει. Την κοιτάζω ,με κοιτάζει .
Xyl. 《Pabloooooo》φωνάζει
Pabl.《Τι θες?》φωνάζει και αυτός από πίσω .
Αρχίζουμε να τρέχουμε .....
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Πωπω πάλι Δευτέρα ....
Γιατί μας το κάνουν αυτό ....
Με τα χίλια ζόρια πήγα στο σχολείο .
Σήμερα έβρεχε πολύ . Και η Ellie δεν ήρθε σχολείο γιατί ήταν άρρωστη και αυτή τώρα βρήκε να αρρωστήσει ....Μπήκα με στην τάξη αρκετά νωρίς .
Έτσι έκατσα και είπα στον Son τι έγινε εχτές και προχτές με τον Pablo . Φυσικά και θα του το έλεγα .Φυσικά και μας έβριζε μετά .
Φυσικά και ο Alex με κοιτούσε με γουρλομενα μάτια . Οππππ.... Για μισώ λεπτό .Με γουρλωμένα μάτια... ναι καλά ακούσατε
Μέχρι που μπήκε μέσα ο καθηγητής...
Οι ώρες πέρασαν βασανιστικά αργά χωρίς το βούρλο από δίπλα μου να κάνει βλακιες .
Al . 《Η Emma στο έγραψε αυτό ?》με διέκοψε από τις σκέψεις μου .
Άρχισα να τον κοιτάω λες και ήταν τρελός. Τι μου έγραψε η Emma ?
Al. 《Αυτό στο χέρι σου 》 απάντησε στα ερωτήματα μου . Χαμογέλασα και κοίταξα το χέρι μου. Αχ ρε Emma τι έκανες.
Mia. 《Ποιος άλλος ?!》
____________________________________________________________________________
What's up guys
Ami here
Τι κάνετε?
Ελπίζω να είστε πάντα καλά
Λίγο βαρετό παρτ😣
Αν σας άρεσε το κεφάλαιο βάλτε ένα "⛤" και σχολιάστε
Μέχρι το επόμενο παρτ
Bye😘
YOU ARE READING
Συναισθήματα από παλιά
Teen Fiction-ΤΕΛΙΩΣΑΜΕ! -Όχι Όχι τι είναι αυτά που λες δεν μπορεί. Σε παρακαλώ μωρό μου πίστεψε με δεν είναι όπως φαίνεται . Ακουσεμε- -ΦΤΑΝΕΙ ! Δεν θέλω να ακούσω αλλο.Πως μπόρεσες...φευγω -Φυγε ούτως ή άλλως κάνεις δεν θέλει να είναι μαζί σου Άνοιξε την πό...