0.0 (Test)

827 21 10
                                    

●Jack●
Det kändes som att allt skulle fallera den där dagen. Just då när alla trodde att vi hade det så bra. Just då blev allt bara fel. Jag såg det komma. Jag visste det.

April är 6 år. Hon har inte förändrats mycket, inte alls. Hon är fortfarande liten och förstår inte så mycket även om det är mer än förväntat. För att vara ärlig är hon ganska lik mig som barn i sitt beteende, något som ger mig blandade känslor.

Stacey och Charlie har flyttat ihop, det ger mig också blandade känslor men det är kanske bäst för dem båda. Hoppas jag. Jag vill inte vara någon slags förälder till min egen lillasyster men jag älskar henne och jag kan inte låta någon skada henne någonsin igen, aldrig, det skulle vara botten även för henne.

Grace. Vad ska jag säga. Hon mår inte bra. Inte alls. Jag vill men jag vet inte hur jag ska rädda henne ifrån att gå under samtidigt som jag ska skydda April från allt ont i hela världen. Jag tycker synd om mitt eget barn för att jag inte kan skydda henne från allt. Jag vill inte att hon ska behöva somna till att jag och Grace skriker på varann. Jag vill inte ha det så. Jag vill inte att hon ska behöva lida för våra val, men det gör hon.

Den där kvällen blev allt så fel. Kvällen när jag kom hem till en tom lägenhet. När man tror att det inte kan bli värre... är det precis vad som händer. Allt blir värre. Allt föll isär och hon krossade mig i 1000 bitar.

ShatteredWhere stories live. Discover now