Harry's pov.
-Eu zic să te mai potolești,Hazz. Nu are niciun rost. Nu vezi? E fericită.
-Asta o să hotărăsc eu,Louis.,replic dur
-O să devii psihopat ,frate.,spune Louis așezându-se lângă mine
-Ieri a fost ziua fiului meu ,iar eu,eu nu am luat parte .,spun întristându-mă
-Așteaptă,frate. O să fii lângă ei curând.,spune Louis îcercând să mă încurajeze.
Avea dreptate. Voi fii lângă ei foarte curând. Mai am doar un pic de așteptat ,iar Amanda mă v-a dorii înapoi. Pentru că știu că nici ei nu i-a fost ușor în ăștia 3 ani fără mine,cum nici mie nu mi-a fost.
Flashback
-Trebuie să mă duc la ea ,Louis.
-Ce? Ai înnebunit? Au trecut 3 ani aproape de când nu mai sunteți împreună și de când nu v-ați mai văzut. Crezi că ar fii o idee bună să mergi acolo la ea? Dacă te v-a vedea,nu vei știi cum v-a reacționa. Știi că e nebună.
-Dar cine a zis că mă v-a vedea?
-Ce vrei să spui,neghiobule?,întreab nedumerit Louis
-Vei vedea. Să mergem!
End of flashback
Și cam așa este acum. Stau și o spionez. Văd tot ce face,văd tot ce mișcă în casa aia. Îi văd orice mișcare și sunt peste tot oriunde se duce. Ferind-o și scăpând-o de orice pericol care se ivește peste ea. E totul pentru mine și nu voi lăsa să i se întâmple nimic. Nici ei,nici fiului meu.
Amanda's pov.
Era vineri. O zii friguroasă din luna octombrie. Tocmai mă duceam să-l iau pe Ryan de la școală,când simt că cineva mă urmărește. Mă întorc rapid și nu era nimeni. Un fior m-a cuprins imediat ,dar am preferat să ignor. Îmi continui drumul ,dar tot la fel. Mă întorc iar,dar nimic. Îmi dau ochii peste cap și fără să vreau,intru în cineva și-mi scap telefonul pe jos.
Nu mă uit peste cine am dat ,doar mă aplec repede să iau telefonul de jos. Nu era spart,deci asta e bine. Eram gata să mă iau la ceartă cu aceea persoană,dar când decid să ridic capul,am încremenit. Am mărit ochii și am rămas stană de piatră.
-Și mie îmi pare bine să te revăd,Amanda.
Era ...era,Harry. Harry era aici. În fața mea. Chiar era aici. Deja simțeam cum pulsul meu o lua încet,încet razna.Nu eram nebună și nici nu sunt. Deci el era cel care mă urmărea?
-C-ce cauți aici?,întreb nedumerită
-Oh,păi,asta chiar e amuzant. Am vrut să te văd.,replică uitându-se atent la mine. Nu te-ai schimbat deloc,continuă
-De ce după 3 ani te-ai gândit să mă vezi? Oh,da,mulțumesc. Nici tu nu te-ai schimbat deloc. Ai rămas același nesimțit.,spun strâmbându-mă la el
-Hai să nu ne certăm tocmai acum,Amanda. Încotro așa grăbită?
-Să-l iau pe Ryan de la școală
-Te voi însoții atunci. Vreau să-mi văd fiul.,spune luând-o la pas cu mine
De ce s-a întors? Ce vrea? De ce tocmai acum?
Ryan's pov.
-Bun copii! Ora s-a terminat,deci asta înseamnă că..
-Plecăm acasă!,strigă în cor toți colegii mei,înafară de mine. Mi se părea stupid
Îmi bag cărțile în ghiozdan și ies în curtea școlii așteptând ca mama să vină să mă ia.
Îmi întorc privirea spre toți copii din curte ,care unii își îmbrățișau tatăl cu mare foc. Eu nu știu cum e să ai un tată. Tatăl meu ...ei bine..nu știu ce s-a întâmplat cu el ,pentru că mama nu prea vorbește despre el cu mine. Se ferește și nu știu de ce.
Harry's pov.
După ce m-am afișat în fața ei,văzându-mă și parcă era înlemnită sub privirea mea,am simțit că încă mă dorește lângă ea. Timpul nu era pierdut. Imediat îmi voi vedea și fiul și sper că îi v-a fii destul de clar că nu voi mai pleca de.lângă ei de acum încolo. Și dacă Ryan te va gonii? Dacă te urăște? Dacă nu te v-a accepta? Îmi șoptește subconștientul meu idiot. Nu se v-a întâmpla asta. Simt eu. E timpul să aflăm. Acum sau niciodată.
Amanda's pov.
De ce nu am parte de liniște niciodată. Sunt foarte neliniștită de reacția pe care o v-a avea Ryan când v-a afla că el e tatăl lui. Nu ,nu-l mai știe. Pentru că atunci când ne-a părăsit ,Ryan avea doar 5 ani și sunt foarte sigură că Harry nu v-a putea să se controleze și îi v-a spune că e tatăl lui,dar nici nu-i pot interzice să n-o facă.Voi avea de făcut niște alegeri. Alegeri care ar putea să-mi schimbe iar viața..
###
Scuza ti asteptarea. Ierta ti ma,pentru ca va iubesc !!Noapte buna ❤❤
CITEȘTI
Complicate Love (VOL ll )
Teen Fiction"-Ce cauți tu aici?" "-Am vrut să-mi revăd soția." Volumul 2 din Complicate Love este aici și este gata de citit. Atenție! Conține limbaj licențios și scene +18. Citiți pe propria răspundere. Lectură plăcută.