Mesajul trimis lui Harry parcă nici nu avea vreun sens. Harry întârziase deja prea mult și nu mai puteam să stau să-l aștept. Mi-am luat rapid ceva pe mine ,m-am încălțat și am dat să ies din casă,dar spre norocul meu,Harry se îndrepta spre casă împreună cu Ryan la o viteză super mare.
-Ryan,intră în casă. Emy v-a avea grijă de tine până ne vom întoarce noi.,spun luându-l în brațe pupându-l pe frunte.
Ryan a intrat direct în casă fără să mă întrebe unde plec sau ce treabă am,cam ciudat.
-Unde trebuie să ajungem?,întreabă Harry urcându-ne în mașină
-Denwille nr 188.
-Ce drăcii ai mai făcut?,întreabă pornind mașina
Am stat un pic pe gânduri dacă să-i zic sau nu ,dar oricum trebuie să îi zic,pentru că oricum v-a afla când vom ajunge la neghiobul acela.
-Neghiobul de Klein a anulat contractul,spun nervoasă
Harry stă 2 minute neclintit uităndu-se la mine,după care spune:
-Îl omor.
-Asta vom decide când vom ajunge acolo dragul meu.,spun lăsăndu-l pe el la volan și plecând.
Harry's pov.
Era așa de nervos. Cum poate să-și închipuie nenorocitul acela că poate să anuleze contractul ăla când vrea el? Îl voi învăța eu minte.
Ne dăm jos din mașină și pot simți tensiunea acumulata pe care o are Amanda în momentul de față. O cuprind de mijloc și îi fur un sărut scurt,făcându-i cu ochiu.
-Liniștește-te frumoasa mea. Vei vedea cum dragul tău soț v-a rezolva foarte ușor problema asta.,spun luând-o de mână
-Dacă nu o v-a face,v-a vedea el consecințele.,zise ea printre dinți.
Intrăm în sediul lui și dăm nas în nas fix cu cel cu care aveam treabă.
-Domnule Klein!,strig la el apucându-i mâna și strângând "prietenos"
I-am putut observa expresia feței ,și aceea fiind o expresie de durere. Am zâmbit satisfăcut,atât eu cât și Amanda.
Amanda's pov.
După ce au dat mână,Klein s-a uitat la Harry apoi la mine și ne-a făcut semn să-l urmăm în biroul său.
-Vreau să știu doar de ce ai anulat afurisitul acela de contract. Nimic mai mult.,spun bătând cu palmele în biroul său
-Deorece nu mai vreau să-ți dau cele 10h de teren pentru a-ți face tu pista de curse. Am de gând să fac ceva mai util cu terenul acela.,spune el liniștit legănându-se pe scaunul acela neghiob
-Nu prea ne interesează pe noi ce vrei tu sau nu vrei tu sa faci cu terenul acela,Klein. Terenul v-a fii al nostru fie ca vrei ,fie că nu.,zise Harry deja nervos până peste cap
-Nu.,răspunde sec Klein
Harry se ridică nervos de pe scaun și se duce direct la Klein,luându-l de sacoul lui și ridicându-l in sus.
-Ascultă pișpirică. Dacă tu crezi ca e de glumă cu mine sau cu familia mea ,te înșeli amarnic. Nu ai idee cine suntem noi și ce putem face. Așa ca pune dracu mâna pe pix și semneaza contractul acela nenorocit și totul v-a fii bine.,țipă Harry în fața lui Klein
Îl lasă jos și pot observa cum frica se instalase deja in corpul neghiobului. Pune mâna pe pix ,ia contractul și se uită la el ,apoi la noi.
-Ce mai aștepți? Semneaza odata!
-Bine,zise el cu un surâs pe buze
Apucă contractul mai bine,îl ridică un pic în sus să se uite la el,și apoi,într-o fracțiune de secundă am rămas și eu și Harry cu gura căscată. Rupsese contractul,făcându-l bucățele în fața noastră.
CITEȘTI
Complicate Love (VOL ll )
Ficção Adolescente"-Ce cauți tu aici?" "-Am vrut să-mi revăd soția." Volumul 2 din Complicate Love este aici și este gata de citit. Atenție! Conține limbaj licențios și scene +18. Citiți pe propria răspundere. Lectură plăcută.