#3

147 8 5
                                    

Dzisiejszy dzień spędziłam z Simón' em. Dowiedziałam się że Tamary nie będzie przez tydzień . Trudno . Rollerem opiekuje się Nico i Pedro . Poznałam jeszcze pare fajnych osób oprócz Simón i dziewczyn poznałam : Gastona , Pedro ,Nico , Ramiro , Amber , Jazmin , Delphi. Trzy ostatnie to nie ciekawe osoby . Jutro szkoła. Nienawidze tego uczucia gdzie idziesz siedzisz 7 godzin i uczysz się cały czas. Ale jednak po coś to jest.
Poszliśmy do Jam&roller . Trochę pojeździć , weszłam na wrotkowisko a zamną Sim.
- Ma pani ochotę zatańczyć ? Zapytał
- Janse . odpowiadam
Ustawiamy się i właczamy muzykę . zaczyny nasz taniec ( w załączniku)
Kilka osób na nas patrzy . Kiedy zakładam wrotki i mam okazję tańczyć, śpiewać i jęździć ciesze się jak małe dziecko ,które dostało cukierka. Tego nieda się opisać . Każdy krok jest jak unoszenie się w góre. Kiedy jeżdże odlatuje do świata Luny V. To jest uczucie jakie towarzyszy mi cały czas. Kocham to i nie zamienie tego na nic innego. To moja pasja .
Po skończonym tańcu zjeżdżamy z toru. Idziemy do baru i zamawiamy dwa koktajle . Pijemy sobie spokojnie a do rollera wchodzi mój tata .
- Luna czemu nie odbierasz telefonu? Pyta spokojnym tonem .
- Tańczyłam z Simonem na wrotkach i kompletnie zapomniałam przepraszam . mówię lekko zdenerwowana.
- Dobrze zbieraj się idziemy do domu .
Posłusznie poszłam po swoje rzeczy . Na odchodne widziałam jak tata mówi coś do Simóna.

Simón
Kiedy Luna poszła jej tata na mnie spojrzał następnie wyciągnoł ręke i się przedstawił.
- Jestem Miguel tata Luny .
Również podałem rękę .
- Simón. Miło mi.
- Simón często tu przychodzicie ?
- Dość często . Zazwyczaj po szkole.
- Uf... Będę wiedział gdzie szukać Luny jak nie będzie odbierać telefonu.

Zaśmiałem się krótko , tata Luny wydaje się być sympatyczny. Kiedy ja tak rozmyślałem przyszła wcześniej wspomniana brunetka. Pożegnała się ze mną i opuściła lokal ze soim ojcem.
Ja poczekałem chwilę na Nico ,który kończył właśnie zmainę by razem udać się do domu.

Luna
W mojej głowie cały czas była myśl jak dokończyć piosenkę. No bo na przesłuchanie śpiewam 2- ie piosenki + jedną własną . Postanowiłam zaśpiewać No One Alici Keys i drugą piosenkę jej autorstwa jaką jest Empire state of mid , natomiast moja piosenka nazywa się Alas . Muszę ją tylko lekko dopracować . Wezzliśmy z tatą do domu i rozeszliśmy się do swoich pokoi. Spakowałam się do szkoły naszykowałam ubrania, sprawdziłam godzinę zegar wzkazywał 19:55 . Zwinnym ruchem zabrałam piżamę i poszłam do łazienki wykonałam wszystkie czynności , wróciłam do pokoju i położyłam się do łóżka. Długo nie musiałam czekać ze zmęczenia zasnełam.
Sen
Jestem z Niną na środku klasy przed nami siedzą dwie klasy . Nasz i jeszcze inna . Dochdzą do nas Jim i Yam śpiewamy piosenkę o wrotkach . Choregrafie mamy opanowaną nie jest ona kąkretnie wybitna ale nasza. Wszyscy na nas patrzą. Może dlatego że na nogach mamy wrotki ? W tłumie dostrzegam Amber , Gastóna , Simóna , Jazmin i Delphi .Ale oni starsi . Co oni robią w naszej klasie ? Po zkończonym pokazie
Schodzimy ze sceny i siadamy na miejscach.

Z mojego snu budzi mnie dźwięk budzika . Zmykam do łazienki zestawem ba dziś . Po umyciu zębów i uczesaniu włosów poprawiam sukienkę i zakładam buty. W końcu to rozpoczęcie. Zchodzę na dół gdzie siedzą Amber i Delphi. Dosiadam się do nich i jem zrobione prze mamę śniadanie. Po posiłku wsiadam do auta z Amber i jej przyjaciółką. Po 10 minutach jesteśmy pod szkołą żegnam tatę i szybkim krokiem wchodze do budynku gdzie widze moje towarzyszki . Witam się z nimi i udajemy się na salę gimnastyczną na ,którą wchodzi dyrektor . Mówi to co ma powiedzieć i rozchodzimy się do sal. Naszą wychowawczynią jest pani
Eleonor Martiñez ucząca muzyki. Po przywitaniu nas i rozdaniu planów lekcji żegna nas i opuszcza salę a my zaraz za nauczycielką. Tak właśnie dobiega tozpoczęcie roku szkolengo.
Pod szkołę podjeżdża tata wsiadam do auta z panienką Smith i wracamy do domu. Wchodzimy do posiadłości Pani Benson . Udaje się do kuchni w celu napicia się . W kuchni spotykam Rey'a i panią Benson .Nawet mnie nie zauważyli. Poszłam do swojego królestwa i kończyłam piosenkę ,jednak miałam blokade. Zasnełam

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 07, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Lumon / Żyj Pełnią ŻyciaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz