KAPL 7

6 0 0
                                    

"Asya!!!!!! bangunlah nak oi.. nanti karang lewat gi skola padan muke.. dahlah belum solat.... Ya Allah ape nak jadi ngan anak data aku sorang ni.... " bebel mama awal pagi.... Aku sebenarnya day solat and mandi... Tapi tidur balik.... Hahaha... Sengaja sbb harini mama x pegi skola dia sbb nak sambut org katenye... Kawan dia lah kot...... Setelah lama mama kat bilik.... Akhirnya keluar juga dia... Baru aku bangun cuci muka.....
Gunalah TATI BEAUTY SOAP... hahaha... Tapi aku pakai mmg... Nampak jugaklah kesan... Tapi ade jugaklah aku usahakan... Adelah.... rahsia....... Hahaha.... Macam tu macam ni macam tu macam ni.. Soap jugak aku.... Lepas tu pi skola....

X taulah knp aku rasa semangat nak pegi skola harini.....tup tup sampai dpn kelas.... Masih kunci.... Aku tengok jam... Ya Allah baru jam 6:37....patut pun... Yg mama ckp lewat tadi tu... pembohongan semata mata... Geram sis.... Trus hilang mood... Aku pun duduk dekat pondok Yang berada tepat di depan kelas... Adelah beberapa minit muncul kelibat seekor babun terlajak hensem.. Senyum2 dia nampak muka aku..... Mungkin Zal tau aku dah lama tunggu even sebenarnya x lama.... Haha sengaja nak merajuk.. Dia cpt2 buka kelas and bagi aku masuk....

Tengah aku nak buka aircond and kipas... Zal x suruh.... Sekali tengok dia ambil penyapu then menyapu... Tediam jugaklah bila dia buat camtu.. Aku Yang pompuan ni pon x buat aku ambik lah penyapu satu lagi....
"Eh.... Takyah.... Awakkan x leh kene habuk nanti kang bersin2 pecah telinge says nanti... Dah awak susun meja ja..... "Halangnya
"Eleh saye dah biasa buatlah bende2 ni lagipun bersin je kot.... "Jawabku
"Kalau saye ckp x payah.... X payah OK.... Dah Awak jgn menjawab... "
"Yela.... "...

Alah dia tu.... Ingat aku ni kat umah jenis yg x buat keje ke.... Urgg... Papelah..... Aku pun pegi kantin ....belilah nasi tapau 2 ngan Milo 2....
Untuk Zal satu.... Aku pegi kelas bagi kat dia.... Malas nak ckp so just letak kat dpn muka dia.... Sbb masa tu banyak org dah sampai....

English........hahaha... Maigad......
Harini ade cikgu Aswad masuk... Dia lah guru kegilaan kat kelas tu... Sbb dia kan pernah masuk kelas kitorang... Hensem gile weh even dia hitam manis.... Hihaks.... Kalau boleh aku nak duduk dpn tapi x leh nak letak Kris kat mane.... Cikgu tu masuk je..trus drg kenekan aku dpn2 Wei... Malu siot...haha.... Dahlah dia ensem.. Bekas pilot lak tu... Mmmm kalau jadi pilot bolehlah aku buat cerita....
'SURI HATI MR . PILOT'.... haha angan2.......

KAU AKU PUNYA LAH!Where stories live. Discover now