KAPL 11

8 0 0
                                    

      3.11.2016
Tibalah hari yg paling unwanted bagi semua pelajar tingkatan 5..ya hari ini adalah hari pertama SPM ... SPM wehh😭😭..xpe..yg penting aku dan minda aku dah ready dalam masa yg tersisa hari tu...Aku berhempas pulas belajar..stay up ...senang cerita sebulan sblum SPM aku bersuamikan buku...tidur dgn buku , masa lapang dgn buku ... Bangun pagi buku...semua buku..
   
Setibanya aku d pagar sekolah , 4 ekor monyet dah terpacak tunggubaku dpn pagar😁..Christina dgn pakwe dia..Fauzie dan Rizal ... Dan juga semestinya...notes kecik2 d tangan mereka..
"Kau asal lambat??!!"- Christina
"Ntah dia ni.. Ckp nak dtg sebelum subuhlh ..huh .. Dusta semata2 nasib aku sayang kau"-Rizal
"Eleh ..banyaklh kau punya sayang .. Dahlh aku lambat sbb kete mama rosak..jadi papa hantar mama dulu lepas tu baru hantar aku..Sorry eh buat korang semua tertunggu princess korang nii" jelasku..Sejurus itu, kami pun duduk d dewan terbuka membuat ulang kaji yang terakhir sebelum paper.. Masa tu sempat juga aku melirik mata pada Rizal..wuii...dia punya fokus sampai x pandang org sekeliling aku pandang pun x perasan..
"OK, semua boleh tutup buku kemas apa yang patut...Cikgu doakan semua boleh jawab dengan tenang dan dipermudahkan..ok mula dari hujung boleh naik...mula dari 5KRK A&B..boleh naik lepas tu yg lain ikut CLASS BY CLASS!"arah Cikgu Sabrin kpd kami...


'Alhamdulillah habis dua bebanan' kataku dlm hati .. Aku pun keluar dari kelas tanpa bincang sepatah pun ttng exam tadi..rakan2 ku yg lain sibuk berbincang..aku hiraukan dan merupakan org pertama yg keluar..setibanya aku di pintu kelas aku ternampak Rizal dengan seorang perempuan yg cukup aku kenal..yaaa..itu Suana..dia mmg gilakan Rizal dari dulu lagi siap bagi warning kat aku ..... Antara warning yg aku terima:
- jauhkan diri dari buah hati aki
- jangan lagi beckp dgn dia
- jgn suka bagi dia melting dgn aku
- and lastly jgn jln bedua dgn dia x kira pegi mana sekalipun..
Itulah antaranya..aku x kesah pun lagipun Zal dah bagitau aku awal2..'Kalau ada org kecam kau..jgn takut..aku ade je kat sini dgn kau' ..  And that time aku mcm...'what the.....woi Zal kau buat aku melting'..ok back to our story .. Aku nampak Zal dgn Suana tu mesra semacam...and kenapa aku rasa semacam ni??

#hye you allss..386 word saje ..sorry pendek sis xda idea..anyway kalau korang baca cerita ni...jgn lupa suruh kawan2 baca juga ehh....k bye ...I love you guys😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KAU AKU PUNYA LAH!Where stories live. Discover now