Yazarken iki saat bir duraksadım. Kız arkadasım benden ayrıldıgını söyledi. :(((((( Halbuki çok güzel kızdı kocaman kocaman gamzeleri vardı. İlerleyen satırlarda geleceğim o konuya da zaten.
Yıl oldu bilmem kaç hatırlamıyorum. Yaş geldi Lise çağına. Aynı apartmandan komşumuz olan Figen'e aşığım o zamanlar. Annem Figeni hiç sevmez kapı komşumuz olan Gül'ü çok beğenirdi. Ki Gül'ün mahallenin motoru olduğundan habersizdi. Evde kimse olmadığı zamanlar bana sürtündüğünü öğrense ağzımıza sıçardı herhalde. Neyse siktiret motoru. Gelelim Figenime. Göçmen bir ailenin çok güzel tek kızıydı.İki tane çok derin kocaman gamzeleri vardı. Her akşam okul çıkışı okuluna gider sanki tesadüfmüş gibi onunla eve kadar yürürdük. Gözlerinin içi gülerdi.İkimizde birbirimize aşıktık fakat açılamıyorduk. Birgün bizim evde ders çalışırken aaa kolunda ben mi var senin dedi evet dedim bak bendede var dedi ve göğüs ucundaki benini gösterdi. Sütyeninin rengini hala unutamam aaa bi bakayım diyip elimi attım göğsüne PATTTTTTT bir ışık hüzmesi oldu yüzümde kendime geldiğimde Figen gitmişti.Annesi herhalde göster ama elletme diye tembihlemişti. Yine sık sık gorusuyor ders çalışıyor müzik dinliyorduk birlikte. Ama bir daha öyle birşey olmadı.Lise bitmeden bir hafta önce bunu kenara çektim ve konusmamız gerektiğini söyledim. Buna Figen bak ben seni seviyorum dedim. Biliyorsun taşınıyoruz senden ayrılmak istemiyorum dedim. Ama nafile teklifimi kabul etmedi çok uzak olacagımızı ilişkinin böyle yürümeyeceğini söyledi. Teklifimi reddetti. Bir kez de ortaokul çağlarımda Esma diye bir kız tarafından reddedilmiştim.
Reddilmemden bir hafta sonra lise bitti. Bir gece annem rahatsızlandı ve ambulansla hastaneye kaldırdık. Babam abim gittiler ben ise yengemle birlikte küçük yeğenlerimle evde oturmus bekliyordum. Derken abim içeriye girdi tekli koltuga oturdu küçük kızını kucagına aldı uzun uzuuuun öptü onu ve annemi kaybettik dedi. İçime tam yüreğime bir kaya oturdu, nefes alamadığımı hissedemeyecek kadar kötü hissediyordum kendimi. Sinir krizlerine girmiş ilaçlarla ayakta tutuyorlardı beni. Ertesi gün cenazemiz vardı ve beni birkaç hafta önce reddetmiş olan Figen'de cenazedeydi, uzaklardan koştu koştu koştu ve bana öyle bir sarıldıki, ağlaya ağlaya ikimiz birden yere yığılmışız.
Evet Canım annemi kaybetmiştim ve üzerinden 2 ay geçmişti. Üniversite sınavına girmemiştim ama yaşıma rağmen iyi sayılabilecek bir maaşla bir şirkette işe başlamıştım. Annemin vefatından sonra bütün stilimi karakterimi değiştirmiş, daha spor giyinip kendime daha fazla özen göstermeye başlamıstım. İşyerindeki kızlar benden 3-5 yaş büyüktüler. Yakışıklı birisi değilim hatta tipsizin önde gideniyim denilebilir. Ama giyimim davranışların hoşlarına gidiyorlardı. Hatta bir keresinde 25 yaşındaki Cansu abla beni tuvalet girişinde yakalamış ve dudaklarımdan öpmüştü beni. O anda ne oldugunu anlayamadım bile çok heyecanlandım çok şaşırdım ne yapacağımı kestirememiştim ve o uzuun uzuun öptü ve sonra gözlerimin içine bakarak keşke bu kadar yaş farkı olmasaydı dedi ve gitti.Hassiktir dedim neler oldu böyle şaşırdım birden.Kıvırcık sarı saçlı, minyon tipli, mavi gözlü, gamzeli bir kızdı Cansu abla. Bir daha da selamlaşmak ve yemekhanede birlikte yemek yemek haricinde bir faaliyetimiz olmadı ve öpücükten hiç bahsetmedik bile.Ama çocukken öpüştüğüm Nurandan sonra ilk defa birisi öpmüştü bu kadar hissederek ve sıcak.Sonra ne oldu şirket kapandı iflas etti ve dağıldık. Sanırım alışmalıydım yeni heyecanlara ve üzüntülere.De Cansu nerdesin amına koyim senin gibi öpen kız sayısı azdır.
Bu olaydan sonra kızlara daha çok yaklaşmaya ve daha çok ilgilenmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerimi Kapattım Çünkü..
Teen FictionHiç ulaşamadığım aşklarım ve hiç benim olmayan kızlar.