Şöyle böyle askerliği bitirdim. Hayatın zor kısmı şimdi başlıyordu amına koyim. İlk iş yeni bir iş bulmaktı, eski şirketimden bekliyorlardı fakat nedense ben oraya dönmek istemiyordum.Yeni bir şirkette iş buldum. Kurumsal destek departmanında Türkiye'nin en önde gelen medya firmalarına vs. IT desteği veriyordum. İşimi seviyordum çokta zevkliydi. Her gün İstanbul turuna çıkıyordum denilebilir.Bir İstanbul aşığı olarak bu beni doyuruyordu. Ve bir sürü yeni insanla tanışıyor hem ortam hemde çevre ediniyordum.
Birde göz zevkimi doyuran Didem vardı. Bembeyaz tenli, siyah kısa saçlı, kocaman gamzeleri olan güzel bir kızdı.Minyon tipine rağmen kocaman sert ve dik göğüsleri olan seksi bir hatundu. Şirketteki daracık döner merdivenden inip cıkarken karşılasırız ve göğüslerini bana sürterek yanımda geçer gider bunu yaparkende gözlerimin içine bakardı. Pek konuşmazdık aramızdaki tek iletişim merdivenlerdeki sürtünmelerimizdi.Gel zaman git zaman sürtünmeler artmış gülümsemeler çoğalmıştı.
Birgün bana yardım edebilirmisin arşivden kolileri kaldırmam gerekiyor dedi hay hay dedim. Çıktık arşive kolilerden sıkış sıkış her taraf yine bir sürtünme esnasında gözgöze geldik ve ben dayanamadım dudaklarına yapıştım.Kafasından tuttuğum için kendini çekmesine izin vermiyordum. Derken zorda olsa çekti kendini abi yapma sen benim abimsin dedi. Ben senin abin değilim diyerek tekrar yapıştım dudaklarına ve bel hizasına kadar gelen kolilerin üzerine doğru yatırdım bunu istem dışı olarak bir bacağını havaya kaldırmıştı. Bir elimle ensesinden tutuyordum diğer elimlede kazağının altından sağ göğsünü sıkıyordum.Gözlerini kapatmış kendini bana bırakmıştı, kolumla kazağını yukarıya sıyırdım ve göğsüne ufak ufak öpücükler kondurmaya başladım. Yavaş yavaş iniltiler çıkartıyordu gözleri kapalıydı. Sonra birden bire gözlerini açtı beni itti ve sen benim abim sayılırsın ne yapıyorsun öyle dedi. Hiç cevap veremedim çekti ve gitti. Ve bir daha da sürtünme yaşanmadı.
Bir kaç ay sonra iyi firmaların birinden iş teklifi aldım ve kabul ettim. Veda günü Didem yanıma geldi ve abi gidiyormusun dedi, evet dedim. Tamam o zaman kendine iyi bak dedi ve küçücük bir buse kondurdu dudaklarıma tatlı tatlı güldü bana gamzeleride gülüyordu onunla birlikte elveda dedi ve o gün bitti.
Yeni işime başlamış üzerinden iki ay geçmişti halen adapte olmaya çalışıyor bir yandanda insanlara alışmaya ve tanımaya çalışıyordum. Yaptıgım iş icabı onların beni tanıması ve alışması gerekiyordu çünkü en çok işlerine yarayan insanlardan biriyizdir aslında.
Derken yeni bir asistan alınmıştı işe, hani ilk görüşte aşk derlerya işte bu olsa gerek içimi bir heyecan kaplamıştı onu görür görmez. Esmer, minicik göz yuvası olan ama buna rağmen kocaman gözleri olan, minicik iki tane gamzesi olan, hafiftan çilli masumane bir güzelliği olan bir kızdı Seda. Tanışma faslından sonra iyice ona alışmaya başlamıştım ve hakkında bilgi toplamaya başlamıştım. Erkek arkadaşı varmı kiminle yaşıyor,nerede oturuyor gibilerinden. Evet erkek arkadaşı yoktu uzun zaman önce ayrılmıştı ve bu benim için bir fırsat olabilirdi. Doğum tarihine az kalmıştı bunu öğrenmiştim işe gireli henüz üç ay olmuştu. Hemen internet üzerinden güzel bir kolye beğenip satın aldım. Doğum gününde ona armağan etmeyi düşünüyordum ama o gün geldiğinde çok heyecanlanmıştım. Çünkü ona hediye alabilecek kadar samimi değildik henüz. Neyse ben cesaretimi topladım gittim ve Seda bu senin hediyen dedim dogum gunun kutlu olsun. Nasıl yani ben bunu kabul edemem dedi. Olmaz aldım bir kere çöpe gitmesini istermisin dedim ve aldı. Ertesi gün kolyeyi taktıgını farkettim çok sevinmiştim. O dönemlerde çok utangaç oldugumdan ona açılamamıştım ve daha sonra duydumki arkadaş ortamında birisiyle tanışmış ve onunla birlikte olmaya başlamıştı. Bu üzmüştü beni ama nedense canımı acıtmamıstı.Geçtiğimiz günlerde de evlendi.
Aradan yıllar geçti. Arkadaş ortamında mekana girer girmez minicik gözleri ve yanagındaki ufacık tek gamzesiyle, fidan gibi fiziğiyle dikkatimi çeken bir kız vardı masada.
Ben- Merhaba
Ahmet- OOoooo Paşam hoşgeldin.
Ben- Hoşbulduk arkadaşlar.
Hepsi Sırayla- Hoşbulduk
Tek tek tokalaşarak tanıştık ismi Ferda idi. Onun elini tuttuğumdan heyecandan öleceğimi sandım. Daha sonra aynı arkadaşlarla bir iki kere daha görüştük öğrendim ki Ferda'nın bir erkek arkadaşı varmış. Sıradan bir arkadaş olarak kalmıştı bir kenarda. Aradan dört sene geçti arkadaşlarım okullarını bitirdiler. Mezuniyet töreni fotograflarında tekrar gördüm Ferdayı. Telefon numarasını öğrenip mesaj attım. Hayırlı olsun mezun olmuşsun diye. Kendimi tanıttım ve başladık sohbet etmeye. Her akşam saatlerce konusuyorduk birbirimize iyice alışmıştık. Ve iki ay sonra görüşme kararı almıştık. İlk görüşmemizde hersey çok güzeldi rüya gibi bir gün geçirdik. Erkek arkadaşı bundan yeni ayrılmıştı ben hem teselli ediyordum hemde arkadaşlık yapıyordum ona.
Ertesi hafta sonu tekrar görüştük. Daha sonra o günün akşamında ondan hoşlandıgımı hatta deli gibi aşık oldugumu anlattım ona. O da bana hayır şimdilik hazır değilim ben eski erkek arkadasımı unutmak istemiyorum dedi. Yıkıldım ama herseyi göze almıştım çünkü gerçekten sevmiştim onu. Bütün gururumu, haysiyetimi, onurumu ayaklar altına alarak tamam onu unutmanda sana yardımcı olacağım. Bana evet de istersen gel ve o aklına geldikçe başını benim omuzuma koy ve benim yanımda ağla. Ve bana deki onun için ağlıyorum unutamıyorum. Ben razıyım herseye. Üçüncü kez buluştuk. Herşey güzeldi yine.
Dördüncü,Beşinci derken her hafta sonu görüsüyoruz onu mutlu ediyorum güldürüyorum akşamlarıda telefonda ağlıyor ve onu teselli ediyordum. Derken bir sonraki hafta sonu oturduk acık havada güzel bir kahvaltı yaptık sonra ortam duygusallastı ben buna sarıldım saatlerce sonra kafasını kaldırdı ve hiç beklemeden öptü beni. Ogün defalarca öpüşmüştük. Akşamında ayrılırken son kez öptü beni ve sonra ona bu anı hiç bozma olurmu dedim. Böyle bir an yok ben seni öptüm ama öyle olması gerektiği için öptüm sana evet dediğim için değil dedi. O an bütün dünyam yıkılmıştı kendimi erkeğin orospusu gibi hissetmiştim. Hassiktir yaa nasıl olabilir böyle birşey o anda öyle hissettim ve öptüm ne demekti. Sonrasında defalarca konusmama kararı aldık ama ikinci bilemedin üçüncü gün bir şekilde irtibata gecip konusuyorduk yine. Ama hala evet cevabını alabilmiş değildim. Daha sonra yine bir buluşma esnasında bei tekrar öptü bana döndü ve dediki Evet bence deneyelim dedi. Dünyalar benim olmuştu çünkü Ferda bana deneyelim demişti. Ve bu olay 5 gün sürmüştü beşinci gün arayıp ben yapamıyorum kusuruma bakma demişti. Olmadı sevemedim bir yanım hala hayır diyor sana demişti Ve ben o gece sabaha kadar ağladım ağladım ağladım....Ve artık o yoktu.
Üç gün konuşmadık. Sonra tekrar konusmaya başladık ve bana başka birisini tanımaya çalıştığını ve beni öptüğü zamanlarda gözünü kapattıgında eski erkek arkadasını hayal ettiğini söyledi. Bütün dünyam yıkılmıştı.Bana bunu nasıl yaparsın hem evet diyip hem beşinci gün ayrılıp hemen iki hafta sonra baska birisini nasıl tanımaya başlarsın anlayamıyorum. İçimden çok sey söylemem gerektiği geçiyordu küfürler hakaretler savurup telefonu suratına kapatmak istiyordum ama bunu ona yapamıyordum ne olursa olsun yinede çok seviyordum ki gerçekten çok seviyordum. Elim ayağım buz kesmişti yine ogün de sabaha kadar ağladım ve ertesi gün annemin mezarının basında da saatlerce agladım. yaptıklarından dolayı ondan nefret ediyor ama ona kıyamıyordum çünkü onu çok seviyordum. Ama artık bitmesi gerektiğini anladım. Ve artık görüşmeyelim dedim. Ve bitti.......... Şimdi nasıl bilmiyorum kiminle onuda bilmiyorum ama o mutlu olsun yeter istiyorum. Ve bazen hala ağlıyorum.
Evet hikayemin ortasında kız arkadasım aradı ve o yuzden iki saat ara verdiğimden bahsetmiştim işte o olay buydu ayrılmıştı benden iki saat ağladım ve devam ettim yazmaya. Kaç günde bitirdim bu duruma getirdim hatırlamıyorum ama bayagı oldu sanırım. İçin acıdı ama yapabileceğim birşey yoktu amına koyayım.
Aşk konusunda tam istediğimi alamadığımı düşünüyorum. Bazen uçkur peşindeydim, bazende aşk, sanırım uçkurum ağır basmıstı çünkü sikimi her seferinde tatmin ettim ama kalbimi edemedim.....
Oturdum ve hayatıma giren kızları düşündüm de Bütün sevdiğim hatta yattığım kızları hepsinin GAMZEsi varmış. Evet evet sanırım GAMZEsi olan kızlar ilgimi çekiyor.
Olumlu/olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.
Saygılarımla,
İstlee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerimi Kapattım Çünkü..
Teen FictionHiç ulaşamadığım aşklarım ve hiç benim olmayan kızlar.