Saat 02:51 ve bölümü tamamlayıp size yolluyorum. Kıymetinizi bilin :)
Keyifli Okumalar!
###
Gün ağarmaya başladığında Tiffany çoktan çekimler için sahile ulaşmıştı. Birkaç fotoğraf çekiminden sonra müzik videosu için çekilecek sahnelere gelmişti sıra. Aslında çok yorgun hissediyordu fakat heyecanı bu yorgunluğunu bastırıyordu. En büyük hayallerinden biri kendi istediği tarzda şarkılarının olduğu kendine ait bir albümdü. Sonunda hayaline kavuşmuştu Tiffany. Sadece birkaç adım daha atması yeterliydi.
Son çekimler için dans koreografisini sergilemesi gerekiyordu. Birkaç denemeden sonra mükemmel bir çekim olmuştu. Gray'e söylediği gibi iki saatte çekimleri tamamlayabilmişti Tiffany. Sonunda O'na vakit ayıracağı için mutlu hissediyordu.
Üzerini değiştirmek üzere karavana doğru yürürken bir yandan da yanında getirdiği dört farklı kombinden hangisini giymesi gerektiğine karar vermeye çalışıyordu. Spor, gösterişli, sade, kadınsı ya da şirin. Normalde olsa anında karar verip uygulardı ama şimdi bu seçimi yapmakta zorlanıyordu. Karavana girdiğinde hâlâ karar vermemiş oluşu onu daha da zorlamıştı. Askıdaki kombinlerini bir bir üzerine tutup aynaya baktı fakat hiçbiri onu memnun etmemişti. Tam bu sırada telefonuna gelen bildirim sesi küçük alanda yankılandı.
Gelmek üzereyim. Çekimler bitti mi?
Tiffany eli ayağına dolaşmış gibi hissediyordu. Çekimler bitmişti ama henüz hazır değildi.
Bitti oppa. Çıkmak için hazırlanıyorum.
Peki, 5 dakikaya oradayım.
Cevap çok hızlı gelince Tiffany acele etmek zorunda kalmıştı. Aceleyle; hazırladığı kombinleri es geçip karışık bir tarz yaratmaya karar verdi. Spor olarak hazırladığı kıyafetlerden bol ve yırtık kotla, kadınsı olarak hazırladığı kıyafetlerden ise bej bluzu alıp hızla üzerine geçirdi. Zaten hazır olan makyajı işini kolaylaştırmıştı. Bir çanta ve gözlük alınca tamamen hazırdı.
Gray, hızla geldiği set alanına arabayı park edip Tiffany'yi aramaya başladı. Baş başa güzel bir gün geçirecekleri için o da oldukça heyecanlıydı. Tüm sert erkek ayaklarının altındaki küçük çocuğu bastırmak onun için güçleşmeye başlamıştı. Birkaç çalışana Tiffany'yi sorduktan sonra öğrendiği üzere karavana doğru yürüdü.
Tam o sırada Tiffany de işini bitirmiş karavandan çıkmak üzereydi. Unuttuğu bir şey olmaması için üzerini kontrol ederken kafasını kaldırdı ve Gray'le buluştu gözleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pink Shoes || Tiffany ✔
Conto"Neden pembeyi bu kadar çok seviyorsun?" "Çünkü pembe bana istediğimi veriyor, erkeklerin verdiği rahatsızlığın aksine." "O zaman bu pembe ayakkabılar seni mutlu edecek Hwang Stephanie Mi Young, benim aksime." Tüm Hakları Pembe Ayakkabılar...