Když jsme dorazili do školy tak jsme Johna představili třídě. Hned po něm začaly holky pokukovat a hihňat se. Naštvaně jsem se na ně otočila a vyrazila jsem za nimi, ale uklouzla jsem po rozlité šťávě a spadla jsem na zem. Cítila jsem hroznou bolest hlavy. Všichni ke mě přiběhli a sledovali mě jen Adam mě vzal za ruku a postavil mě na nohy. Odvedl mě ke sborovně a poté zaklepal. Nikdo tam nebyl tak jsme chvíli čekali. Sedla jsem si na zem a Adam vedle mě. Koukali jsme na sebe. Usmál se. A pohladil mě po vlasech.
Ad: "Tak jak ti je?"
Am: "Je to lepší."
Koukala jsem do jeho krásných zelených očí a snažila jsem se udržet abych neudělala nějakou hloupost. Naklonila jsem se k němu a dala jsem mu pusu. Vypadal udiveně, ale pak mě chytil za pas a začal mě líbat. Zrovna v tom nejlepším se otevřeli dveře a praštili nás do hlavy. Začali jsme se smát Adam vstal a podal mi ruku a já jí bez váhání přijala. Učitelka se nás zeptala co potřebujeme a Adam začal vysvětlovat co se mi ve třídě stalo a poprosil o led.
Am: "Děkuji." Usmála jsem se.
Úsměv mi beze slov oplatil. Došli jsme do třídy a všichni po nás zvědavě pokukovali. Ignorovala jsem to a rozhlédla jsem se po třídě a všimla jsem si Johna který na mě koukal s utrápeným výrazem, protože u něj byly skoro všechny moje spolužačky. Zasmála jsem se a šla jsem za ním. Když jsem se probojovala až k němu a vyhodila Madison z místa vedle něj a usadila jsem se, hned se vyptával jak mi je. Řekla jsem jen, že "Fajn" a on se pousmál a prohlédl si mě. Zazvonilo na hodinu a Adam s Johnem seděli vedle sebe a já s Madison za nimi. Učitelka si vzala Johna k tabuli a představila ho třídě. Celou dobu na mě sladce koukal a já se na něj pousmála. Adam si toho hned všimnul a Johna probodl pohledem. Otočil se na mě se žárlivým pohledem. A já se hned začala smát a uklidňovat ho. Když si John konečně sednul hned mu začal Adam něco říkat. O přestávce jsem se bavila s Madison která byla z Johna úplně vedle. No jo blonďák s modrýma očima. Koukala na Johna jako na vánoční stromeček a já se tomu musela zasmát. Po našem rozhovoru s Madison jsem se vydala za Johnem a Adamem.
Am: "Nechcete jít někam po škole?"
Ad: "Dobrý nápad taky bych někam zašel."
John jen přikývl.
Am: "Tak se sejdeme u mě doma."Druhá kapitola je za mnou tak se snad líbí :D. Komenty a votes potěší a za chyby se omlouvám. :)
~Miss
ČTEŠ
Něco jako láska?
JugendliteraturNěkdy tě tu mám a někdy zase ne. Jsi můj nejlepší kamarád a zároveň nepřítel a láska. Chci s tebou být napořád, ale někdy ani minutu. Však jednu věc k tobě budu cítit navždy. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Příb...