PROLOG

18 0 0
                                    

Laman Facebooknya dibaca berulang kali.Tetapi tiada perkembangan terbaharu.Areen melepaskan keluhan berat.Menandakan terlalu bosan berada di dalam biliknya.Kalau ikutkan hatinya,mahu sahaja dia keluar menuju ke Berjaya Times Square,tetapi malam semakin larut.Lagu di dalam iPhone 5nya dipasang.Cuba menghilangkan rasa jemu di dalam diri Areen.Dan dia tidak sedar matanya terpejam rapat.

Pada masa yang sama,dia juga berada di dalam bilik.Tetapi masih berjaga.Dia sendiri tidak tahu apa yang hendak dia lakukan sekarang.Dia berharap agar dia mampu meluahkan perasaannya kepada seorang gadis yang dicintainya dalam diam itu tercapai.Siapakah gadis bertuah itu? 
---------------------------------------------------------
WATAK DALAM NOVEL INI
1. Muhammad Aliff Syamil - Teman istimewa Areen. Berwajah kacukan Melayu-Inggeris (kerana dilahirkan di Dublin, Ireland dan dibesarkan di sana selama 3 tahun). Digilai ramai gadis termasuk Ameera. Anak kepada pasangan guru. Bijak mengambil hati orang lain.

2. Nur Areen Syakira - Teman istimewa Aliff. Berrasal dari kerabat diraja Johor. Mempunyai darah kacukan Melayu-Korea. Musuh ketat Ameera. Bekas kekasih Irfan. Anak kepada ahli usahawan berjaya (tapi dia tidak berminat dalam bidang tersebut). Berfikiran terbuka. Bijak membaca fikiran.

3. Tengku Ameera Khairina - Menyukai Aliff dalam diam sejak sekolah menengah lagi. Berdarah diraja Negeri Sembilan. Gemar bersosial tanpa mengira waktu. Membenci Areen kerana kononnya merampas Aliff dari dirinya. Seorang yang agak panas baran.

4.

#IntoYouWhere stories live. Discover now