Część 17

1.9K 121 6
                                    

Wstałam o 9, wybrałam ubrania na dziś i poszłam pod prysznic. Umyłam ciało żelem o zapachu malin
i truskawek. Ubrałam wybrane ubrania (biały crop top i granatowe spodenki
z wysokim stanem) a włosy uczesałam w dobieranego. I po jakiś 20 minutach wyszłam z łazienki, wziełam telefon i poszłam do kuchni a tam siedziała Natalka i mój brat.

- Hejka - rzekłam krótko i zaczełam robić sobie śniadanie.

- Hej - rzekli krótko.

Na śniadanie zrobiła owsianke z owocami i do tego sok pomarańczowy.  Ze śniadanie poszłam do salonu i zaczełam szukać czegoś ciekawego w telewizji. Wkońcu znalazłam moją miłość czyli Harrego Pottera. Po oglądnięciu filmu poszłam do siebie.

A zapomniałam wam powiedzieć na tydzień Piotrek pojechał bo rodziców.

Usiadłam na lóżku, wziełam laptopa z łóżka. ( _BlackCat5_ pamiętasz moje biodro xD)i zaczełam "serfować" bo różnych social mediach. Po sprawdzeniu wszystkich social media włączyłam The Sims 4 i pograł gdzieś do 13.
Zeszłam na dół a tak dokładniej to do kuchni zrobić sobie coś jeść, nikogo tam nie zastałam. Postanowiłam zrobić zrobić spagetti, wyciągnełam wszystkie potrzebne składniki i gdzieś po 30 minutach moje jedzenie było gotowe. Zjadłam i umyłam talerz, postanowiłam że pójdę na deskorolke. Ubrałam buty, wziełam telefon, deske oraz klucze i wyszłam z domu zamekając drzwi. Postanowiłam, że pojadę do parku. Po jakiś 10 minutach byłam na wyznaczonym przez siebie wcześniej miejscu. Zrobiłam kilka kółek wokół parku i gdzieś po godzinie wróciłam do domu.  Dalej nikogo tam nie było, trudno byłam sama a może to i lepiej...  bo jakoś nie miałam ochoty ich widzieć. Zdjełam buty, rzuciłam deske w kąd i poszłam do swojego pokoju. Po jakiś 20 minutach usłyszałam, że ktoś wchodzi zapewne Natalka i mój brat. Nawet nie wstał zobaczyć czy to oni. Popatrzyłam na zegarek i była już 20, wstałam z łóżka wziełam piżame i poszłam pod prysznic po jakiś 15 minutach wyszłam z łazienki i pograłam jeszcze w Simsy 4 i o godzinie 23 poszłam spać.

‎⁦ᔦꙬᔨ‎⁦ᔦꙬᔨ‎⁦ᔦꙬᔨ‎⁦ᔦꙬᔨ‎⁦ᔦꙬᔨ‎⁦ᔦꙬᔨ‎⁦‎⁦ᔦꙬᔨ
Przepraszam że od Imformacji 2 nie było tak szybko rozdziału ale to dlatego że jest szkoła i nie mam czasu aby pisać.

Kumpel mojego brataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz