Prosíím ,neukamenujte mě ..... ale máte na to právo :D ,nebyla sem v náladě ,rozvedu na konci kapitoly
R/G - Raphova holka
Leo :
Bylo něco kolem šesti večer a já měla hlad ,nikdo nebyl doma a v ledničce nic nebylo (na ten způsob že tam něco je ,ale nechcete to jíst) ,tak sem si nazula boty ,vzala peněženku a vydala se do nejbližšího krámu .Byla jsem v půlce cesty ,když v tom jsem měla pocit ,že mě někdo sleduje ,ale pokaždé když sem se otočila ,tak tam nikdo nebyl .
Když jsem došla do krámu pocit zmizel ,já si vzala košík a prošla celý obchod ,než sem našla to ,na co jsem měla chuť a po cestě k pokladně přihodila ještě pár věcí .U kasy stála bruneta s modrým ombre a bylo na ní dost vidět ,že toho měla už plný zuby .
Když jsem vyšla z obchodu zas se na mě svalil ten pocit ,ale ať sem se koukala kamkoli ,pořád stejný výsledek jako před tím .Otevírala jsem dveře ,když v tom se za oknem mihl masivní stín .Nákup sem pustila na zem a došla k oknu ,vlezla na požární schodiště a vylezla na střechu .
??? : "Stýskalo se ti ?" zeptal se někdo za mnou a když sem se otočila málem sem dostala infarkt
Já : "Bože ! Tohle už NIKDY nedělej !! " Stál za mnou Leo ,můj dvou metrový maskovaný zachránce .
Leo : "Heh ,promiň ..." povzdechla jsem si ,protočila oči a on pokračoval ".... víš ,co jsem ti říkal ,když jsme se viděli naposledy ,ne ? "
Já : "Dej mi chvilku .... jo ,vím "
Leo : "Tak víš ,proč jsem tady "
Já : "Ty si mě sledoval ,že jo ? "
Leo : "Nevěděl sem kde bydlíš a zrovna jsem byl na noční hlídce ,když sem tě ze střechy viděl .... řekl sem si ,že toho využiju"
Já :"Budiž ,co potřebuješ ? ,nebo si jen chtěl zjistit kde bydlím ? "
Leo : " No ,vlastně jsem se chtěl zeptat ,jestli by jsi si někdy někam nevyšla ?..."
Já : "Jasně ,proč ne ,ale nechceš jít dovnitř ? Někdo by tě mohl ze zdola vidět " usmála jsem se na něj a on je kývl hlavou .
Raph :
Z posilovny jsem odešla o něco déle a jen tak tak jsem stíhala autobus ,nebylo kam si sednout a tak sem protrpěla půl hodiny ve stoje a pak vystoupila tři bloky od bytu .
Cestou sem se občas koukla na měsíc a když jsem už byla skoro doma zahlídla jsem na střeše stín a rozhodla se to prozkoumat .Když jsem vylezla na budovu po požárním schodišti někdo se rychle schoval do stínů .Šla jsem blíž a najednou mně něco napadlo ...
Já : "Jsi to ty , Batmane ?"
Raph : "To je to tak poznat ?" zeptal se a vystoupl si na světlo
Já : "Možná ,kdybych šla blíž ,tak jo ,tohle byla spíš ..... intuice " usmála jsem se
Raph : "Co vlastně děláš tady na střeše v tuhle noční dobu ?" zeptal se po chvíli mlčení a opřel se o stěnu
Já : "Jdu z tělocvičny ,ty ? " rychle jsem odvětila
Raph : "No ,já ...."
Já : " No ? Poslouchám "
Raph : "Já ... ehm ... Řekl jsem ,že se ještě uvidíme ne ?Navíc sem neměl co dělat a tak sem se snažil tě najít " po chvilce ze sebe vysoukal a pak se nervózně usmál
ČTEŠ
TMNT boyfreind scenerio *Czech* {Pozastaveno}
FanfictionAhoj ,takže .... hodně lidí tohle píše v zahraničí ,ale tady v čr jsem to ještě neviděla ,tak zkusím jeslti se to tu ujme :) Pozastaveno z nedostatku nápadů a neschopnosti dostat cokoliv z mojí hlavy ve smysluplném stavu . ...