Když na něho myslíš

368 12 5
                                    

Jestli si všimnete že najednou píšu v minulém čase ,tak prosím označte to místo ,zatím nebudu vysvětlovat proč se tak děje

N/P - Neoblíbený školní předmět

Leo :

Zrovna máme N/P ,což já spíš využívám k filozofování a představách o tom ,co bych mohla dneska dělat .Najednou si vzpomenu na ty nádherné bouřkově modré oči ,na ten klidný a hluboký hlas ,jeho svaly a ten úsměv .Jak že se jen jmenoval ? Lemon ? Leon ? Leo ? Jo ,Leo .Doufám že nekecal o tom ,že se ještě někdy uvidíme .

Raph :

Ležím na pohovce a koukám se na Zběratele kostí ,když v tom najednou začne reklama a tak raději přemýšlet o životě ,všechno je lepší než poslouchat Alzu .Na mysli mi přijde ta noc ,kdy mě napdl Feng a jeho partička a můj zachránce Raphie ,proč mu to asi tolik vadí ? Nach ,to je jedno ,stejně se už asi nikdy neuvidíme ,už nikdy neuvidím jeho zlaté oči ,jeho vypracované svaly ,už nikdy neuslyším jeho hlas ,sakra ,já ho chci ještě slyšet a taky vidět .
"Doufám že tě ještě uvidím Raphie..." zamumlala jsem si a znovu se začala spuatředit na televizi .

Donnie :

Od té doby co se mě ten žoldák pokusil unést mám noční můry a když už ,tak nemůžu usnout .Přemýšlím co se tu noc vlastně stalo ,až se dostanu k mému zachránci ,k jeho vysoké postavě ,žlutým očím a té věci co měl na krunýři ,do teď nevím ,co v tom bylo .Snad mi to řekne ,až se příště uvidíme ,teda pokud se uvidíme .

Mikey :

Jsem v kuchyni a zrovna dávám do trouby pizzu ,při čekání si projíždím to ,co se stalo před týdnem u skate parku ,doufám že ty kluky už nepotkám ,jedině s pepřákem a pálkouv rukách ,nebo kdyby u mě byl ten roztomilí želváček Mikey ,ty jeho nebesky modré oči byli vidět i na dálku ,na ten jeho kawai úsměv jen tak nezapomenu .Přála bych si ten úsměv vidět ješně někdy .Najednou citím spáleninu
"Moje pizza !"

Ahoj ,tak jsem svůj slib dodržela ,vyjde to ještě dneska ,ikdyž zase skoro o půlnoci (23:34) a hrozně vám chci poděkovat za těch 26 reads (co ukazuje wattpad ,jinak je to 24) doufán že to bude i nadále stoupat a těším se na vás u další části - Když na tebe myslí .

Loki'D

~Dialoga

TMNT boyfreind scenerio *Czech* {Pozastaveno}Kde žijí příběhy. Začni objevovat