∆ hayattaki en iyi başlangıç nedir?

32 2 10
                                    

Lütfen okumaya basladiginiz tarih ve saati yazar mısınız
tamamı kurgu olan hikayemde bana destek olmak için lütfen votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

Günün özlü sözlü

"Hep suç sürekli aynı yaşamı sürmekte."

**İyi okumalar**

Hayattaki en iyi başlangıç nedir?
Ya da hayatta bir sıfır önde olmak?
Annesiz mi kalmak kötü,babasız mı birinde evin düzeni gidiyor diğerinde evin diregi. Ama hayatta öle kötü şey var ki yalnızlık kadar değil, niye hep  yakışıklı çocuklar esas kızlara aşık olurlar ya da mafyalar neden hep güzel kızları sevmek zorunda bi kere de gözü mavi veya yeşil olmayan, saçını boyatmayan, tırnaklarını yiyen, psikolojisi alt üst olmuş bir kızı kaçırsınlar  kaçırsınlar ki kaçırdıkları zaman anlasınlar kaçırdığı kızın esas kızın olmadığını.

Zeynep yine hayatta yaşadıklarına rağmen ayaktaydı hem yaşıtlarına göre iyi hem de hayatta yaşadıklarına göre. Hayat çok yıpratmıştı onu nasıl yıpratmasın bir gece ansızın gelen kapı ziliyle uyanmıştı o gece annesi babası ve kardeşi olmak üzere 3 araba daha zonguldağa doğru yola çıkmıştı keşke dedi içinden keşke o gece annesini ikna edip o da gidebilseydi
Hem burda ayrılık çekmez hep beraber olurlardı. Kafasındaki düşünceleri bir tarafa atıp ayağıyla yorganı itip banyoya doğru yol aldı.
Onun öle filmlerdeki gibi teyzesi, amcası ya da halası gibi arkasında duran annesinin babasının yokluğunda kimsesiz bırakacak kişiler yoktu hepsi hayatındaki herkes o kaza da ölmüştü. Yalnız dı  işte bayağı yalnız öle arkadaşı falan da yoktu yoktu dertleşebileceği başı sıkıştığı zaman yanına gidip anlatabileceği yoktu işte kabullenmişti o bikere yalnızlığı.
Sevgililer günüydü bugün o da hayatının tek aşkının, kahramanının yani babasının ve annesinin yanına gidiyordu. Zeynep öle zengin falan da değildi ailesi öldüğü zaman yüklü bir miktar parada kalmamıştı ta dedesinden kalan yıkık dökük başını sokacak evi vardı kolejlerde de okumamıştı zaten Zeynep gösteriş meraklısı da değildi.

Olan biteni düşünürken Zeynep üstünü giyinmiş anahtarını ve cüzdanını alıp evden seri adımlarla yürüme mesafesi olarak yirmi-yirmi beş dakikalık olan Çamlık Büyük bahçeler Mezarlığına doğru yola koyuldu. Koyuldu koyulmasınada çiçek almamıştı ne götürecekti ailesine cepte beş kuruş parası da yoktu. Acıdı kendine şu dünyada Allah bir tek kendisini mi görüyordu etmedi işte herşeye inat Allaha isyan etmedi. Bir gün çocuğu olursa anlatacaktı herşeye rağmen nasıl ayakta kaldığını yıkılmadığını, ama yine de küçük bir yerlerde yarası vardı gocunuyordu mesela ona kimse sahip çıkmamıştı şu dünyada güzel olan ne varsa yalnızlığından yapamıcaktı mesela kimse onu babasından veya annesinden istemeye gelmicekti, annesi onun çeyizlerini hazırlamıcaktı yoktu ki  işte ona sahip çıkan birileri. Bikere daha yalnızlığına lanet edip mezarlığın yolunu tuttu.

Zeynep mezarlığın yolunu tutarken aklındaki düşünceleri atamıyordu nolucak tı hayatının geri kalanı nasıl devam ettirecek ti. Zeynep üniversite son sınıfını makina siensi bölümünü birincilikle bitirmiş ama bu olanlardan sonra iş deneyimi kazanamamıştı kim alırdı ki bir iş yerine onun gibi tecrübesiz birini diye geçirdi içinden.

İlk aşkının ve gönlü kalbi güzel olan annesinin ve babasının yanına gelmişti sonunda gelmesine gelmişti de aile mezarlığının içinde ki yatan da kim di öle?

****LÜTFEN OKUYUN****

SEVGİLİ ARKADASLAR BİLİYOR SUNUZARANİZA YENİ KATİLDİM UMARİM KURGUMU BEYENİR VOTE VE YORUMLARİNİZİ BENDEN ESİRGEMEZ KOCA BİR AİLE OLURUZ
BOLUMERİ İNSALLAH ALLAH NASİP EDERSE CUMARTESİ GÜNÜNDEN CUMARTESİYE YAPİCAM.
SEVGİYLE KALIN.❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin