22."Am sa te iau cu mine"

615 56 2
                                    

    Era ora 1:00..mai era o ora pana la meci.  Tuseam incontinuu.

Cred ca m-a prins umpic,raceala. Dupa ce mi-am luat geanta,am  inceput sa merg spre  stadion.

****

M-am asezat  la locul meu,primul rand, incepand sa mi se faca   frig. Meciul incepuse...dar nu-l vedeam pe Louis,pana cand    a intrat pe teren.   

S-a uitat in tribuna ,dupa mine..zambind vazandu-ma. La randul meu ,am zambit.

*****

Meciul se terminase,echipa  lui Louis  castigand.  A venit ,zambind, spre mine    ,luandu-l in brate.

-Ce faci frumoaso? a spus zambind,sarutandu-ma pe frunte.  Ai febra,hai acasa  ,sa te fac bine.

-Louis,sunt  adult. Pot sa  imi port si singura de grija in timpul racelii.

-Nu,acasa acum.  a spus luandu-ma de mana  si ghidandu-ma  spre casa.

****

-Louis..esti aici de trei zile,ar trebui sa pleci. am spus   ridicandu-ma din pat,imediat cazand

-In nici un caz.Nu vezi ca esti asa slabita?   a spus luandu-ma de pe jos,punandu-ma inapoi in pat.

-Dar ai concerte si  nu vreau sa se dea vina pe mine.

-Nu da nimeni vina ,pe tine,e tarziu oricum. Noapte buna.   a spus luandu-ma in brate .

-Noapte buna. am spus   inchizand ochii.

***

Dupa doua saptamanii.


-Louis,nu ma mai dadaci asa. Sunt om mare. am spus facand  fata de catelus.

-Da..om mare  care doarme cu ursul de plus. a spus el razand.

-Eh,o exceptie...mica,mica,de tot. am spus razand,inchizandu-mi geanta.

-Da..foarte mica. a spus razand si iesind pe usa.

******

-O sa fii bine da?  a spus sarutandu-ma.

-Da ,am spus zambind. Tu sa ai grija de tine,  ti-am zis..curand o sa te iau cu mine.

-Da,drum bun!  am tipat,vazand    avionu plecand.

O sa fiu bine. mi-am spus plecand spre casa

Stau cam prost la descrierii  ,deci sper sa va placa.

Naspetaaaaaaaa  .

Va iubesc,:'3 ,enorm.

M-am inscris la 

Romanian WP Awards - 2014; 

Nu va oblig sa ma votati sau altceva,daca vreti ma puteti vota/sustine.

A da,vreau sa le urez sucess participantilor.

Vreau sa-i  multumesc lui @Onixxxx ca m-a facut sa postez   povestea,ily.

Deci astept parerii,sper  sa va placa.

Anca,bursucu buimac.

Strong. (Louis Tomlinson )Where stories live. Discover now