33."O chelie mai speciala"

601 51 7
                                    

 *LOUIS POV.*

-UNDE E ROSE?! TREBUIA SA FIE AICI  ,ACUM JUMATATE DE ORA....da ,poate s-a lasat. am spus nervos asezandu-ma pe bagaje.

-SUNT AICI! a tipat Rose . Scuze de intarziere,insa m-am trezit cu o ora mai tarziu.

-Nu-i nimic,si eu am facut la fel. a spus Zayn,intrand in sala de asteptare cu bagajele.

-Tu n-ai bagaje,Rose? a spus Niall

-Ba da...sunt deja in avion. a spus razand

-Ah..Rose...avionul nostru nu a venit inca. A spus Liam ,asezandu-se pe scaun.

-Ba da. E cel care..TOCMAI A DECOLAT! a spus Rose  uitandu-se mirata  la avion.

-Domnisoara...bagajele dumneavoastra au fost luate din acel  avion,cand s-a dat seama ca nu este avionul dumneavoastra.

-Okei,deci ai haine.Puteam sa-ti imprumut de la mine...am spus.

-Esti mai grad decat mine. a spus razand.

-Si v-ati fi impartit,hainele,cum ati fii impreuna? a spus  Harry luandu-si bagajul si indreptundu-se spre  avion.

-Nu. am marait.

Toti s-au ridicat si au inceput sa mearga spre avion,eu ma uitam la Rose. Era imbracata intr-un tricou  mov cu manecii scurte,si intr-o pereche de pantalonii scurti,albastrii.  

-Te rog ,zi, ca nu te holbezi la mine. A spus Ros tragandu-ma spre  avion.

-Nu ar fii prima si nici ultima oara. am spus zambind,ea incepand sa rada.

*****

-Rose ... ai fost pentru prima oara cu avionul,si nu ti s-a intamplat nimic..doar ca ai vomitat pe Louis. a spus Liam razand,starzand rasetele celoralti inafare de ale mele iar Rose s-a ascuns,in scaun,de rusine.

-Hei,sunt bine...oricum  trebuia sa ma spal pe cap. am spus

-Tu nu te speli. a spus Rose.

-Eh... am spus rusinat.

Eram in drum spre hotel,dupa   4 ore de  drum  meritam o pauza..maine avem repetitii,si primul concert din turneu.

Ieii.

*Rose's POV*

Acum,despachetam bagajele..eram in camera,pe care o impartam cu Louis..am fost nevoita sa stau cu el,in loc cu ceilaltii.

Macar,pe el il cunosc,si chiar foarte bine.Si nu ar fii prima oara cand dormim in aceeiasi camera,sau o impartim...ar fii a mia oara.

 -Meow. a spus pisica mea,iesind din geamantan,Doamne ce draguta e.

STAI.Pisica...in turneu....NU E DE BINE,IAR AI FACUT-O LATA,ROSE.Nimeni,nu a observat,nimeni. am ofatat usurata,managind pisica.

-Rose...ce ai in mana? a intrebat Louis iesind din baie.  

Firar,am uitat...sta cu mine in camera.

-A....o pisica? Ce nu stii,cum arata o pisica?Ma dezamagesti. am spus continuund sa managai pisica.

-Stiu cum arata o pisica,prostuto.  Ce cauta aici,in turneu? a spus luand pisica si incepand s-o mangaie.

-A,pai nu ar fii cum ar fi intrat ea,pentru ca eu  .. am spus balbainduma.

-Tu nu erai atenta. a spus razand. Am sa te ajut sa o ascunzi..pentru ca daca o vede Simon,e de rau.

 *****

-Pis,pis,pis,pis...unde esti?  am strigat a mia oara dupa pisica mea,care cred ca s-o  fi indragostit de vrun dulap.Louis,n-o gasesc...am cautat-o peste tot! am spus nervoasa,Louis m-a luat in brate in semn de"nu-i nimic o vom gasi" dar nu prea cred.

-A cui este aceasta pisica?!  a spus nervos Simon ,pisica mea....statea pe capul lui zgariandu-l...chelia lui nu mai va fi o chelie simpla,clar va fi una  speciala.I-am luat pisica,de pe cap,dupa care am inceput  sa o mangai...eram stresata,iar sentimentul de frica m-a curpins...daca mi-o arunca pe geam?! Daca..daca...

-A..pai,stiti...  am spus balbaindu-ma. Este...

-Pisica mea! a spus Harry,intrand in camera. Unde ai gasit-o,Rose? a spus Harry ,facandu-mi cu ochiul.

-A,pai a facut Simon cunsotina cu ea. am spus chicotind.

-Si tine buna companie ..pisica mea? a spus Harry ,accentuand "pisica mea"

-Pai nu,sa nu o mai vad aici...altfel pateste ca cealalta.O poti,plimba cu tine..dar ai grija. a spus Simon,plecand.

Am oftat usurata.

-Cred ca-ti apartine. a spus Harry ,zambind. AI grija,data viitoare nu ii mai iau apararea. A spus,mangaind-o ..dupa plecand.

-Vezi? Totul e bine cand se termina cu bine! a spus Louis fericit.  

-Vorbeste pentru tine,am spus coborand jos..avand intentia sa cumpar o cusca pentru pisicii,doar nu-mi las pisica de capul ei,nu?

Sau o las?

****

-Nu am gasit nici o cusca pentru pisici! am protestat.

-Si atunci, de ce ai lasat-o pe hol?! SImon se va infuria cand va vedea.. a spus Louis.

Se pare ..ca pisica mea,cea draguta, a sfasiat holul hotelului..si se pare ca numai  atat,si intreaga camera,a lui Simon. Super,nu?

-Nu-i vina mea,ca nu stie sa-si inchida usa! am spus luand pisica,si intrand in camera.Si n-am last-o pe hol!Acasa,nu face asa..nu stiu de ce zgarie tot ce  vede-n cale! am spus ,magaind pisica.

-Inseamna ca nu il place pe Simon,a spus razand. Nu-i asa Louise? a spus  gadilandu-mi pisica.

-De unde stii cum o cheama? am intrebat

-Am puterii magice. a spus razand

-Sau ai citit zgarda? am spus razand,punand-o pe Louise,pe pat.

-Eh,si aia..dar mai mult puterii magice. Hai avem repetiti. a spus.

Super,acum stie ca-s dependenta de numele lui.

****

*Louis's POV*

-Baietii,unde-i Rose ? Intra in 15 minute.  a spus  Simon

-Nu stim. a spus Harry

-Pai,Louis gasest-o,iar voi duceti-va pe scena..si trageti de timp. a spus Simon

-Okei,grabeste-te Louis. a spus Liam.

Baietii,s-au dus pe scena ..iar eu trebuia s-o gasesc pe Rose, unde s-a ascuns?

Nnanana

A durat ceva ,nu?Scuze,dar a fost si ziua mea ,si azi e Craciunu!:O

Craciun fericit!

Sper sa va placa..dar nu prea cred.

Ce ati primit de la Mosu'?:3

Eu...nu vreau sa ma laud,deci  n-am sa zic.

Va iubescc.:3

Iii mutlumesc lui @flowuurs pentru coperta,geniala.

Pup la voi.

Anca,bursuc buimac.:3

Strong. (Louis Tomlinson )Where stories live. Discover now