35. " Ornitorinci! "

492 47 7
                                    

*Louis's POV *

Am batuta la usa , ei , dezchizandu-mi imediat . Radea , cu gura pana la urechi .

- Nu dormi ? rad , asezandu-ma pe patul ei .

-De ce as dormi ? Defapt nu pot , spune asezandu-se langa mine , iar eu o iau in brate punandusi capul pe pieptul meu .  Si ce vrei sa facem ?  ma intreaba uitandu-se la mine .

- Ce ai zis sa facem , asta ? ii spun incepand s-o sarut .

- Mi-ar placea . spune  razand , continuand sa ma sarute .

Singurul lucru , pe care nu-l stie Rose si nimeni dealtfel ... este ca eu nu sunt beat .

Am baut un pahar dar nu m-am imbatat .  Insa , Rose este .

***

*Liam's POV*

Sunt trezit de alarma , care  "striga " ora  6:30 .

- Chiar trebuie sa plecam ?  spune somnoros Zayn .

-Din pacate da . Louis , scularea ! spun  ridcandu-ma din pat , vazand covorul alb , gol , si usa deschisa . Oh  nu . spun ridicandu-ma , si fugind spre  camera  in care credeam ca e .  

Ajuns acolo , deschid usa  vazand-o pe Rose peste el , dormind . Louis dormind , si el .  Asa ca de ce nu sa profit de   ocazie ? Am luat doua  tigai , ducandu-ma la ei in camera incepand sa le ciocnesc . Zgomotul acesta , scoate si  mortii din mormant ,insa  imi place sa-mi iau revansa .

-Ornitorincii!  a spus Rose ridicandu-se din pat si incepand sa tipe , cand m-am oprit , a tacut   insa Louis nici n-a reactionat . Dormea . 

*Rose'POV*

Dupa ce m-a sculat , Liam  intr-un mod "superb " . Am luat o galeata cu apa , si am turnato pe Louis . Esti bine ? spun razand .

- Vezi ce o sa-ti fac . spune razand , ridicandu-se si luandu-ma pe sus .

-Nu acum , trebuie sa plecam . spune Liam serios.

-Firar . spune Louis lasandu-ma jos . Iti arat alta data .  spune razand .

Hm , si ma gandesc ce vrea sa-mi faca .

Nu mai gandi Rose , dauneaza grav sanatatii . Du-te si fa-ti bagajul .

****

Ne-am urcat in avion  , mi-am scos ipad-ul din buzunar  , mi-am pus castile si am inceput sa ascult muzica .

A mai spus cineva , ceva dar n-am bagat de seama .

*Louis's POV*

- Crezi ca stie , ca mergem in Japonia ? spune Liam

- Sper . Uraste  mancare japoneza , japonezii si tot ce e legat de Japonia . spun razand 

-De ce? intreaba curios Zayn 

- Pentru ca tatal ei a fost in Japonia ,si nu s-a mai intors de atunci .  Adica ea crede ca e mort  insa ...  sunt intrerupt de Niall .

- Tu stii ca , nu e. spune Niall mancand chipsuri .

- Da genius , mancacios ! spune Harry razand .

M-am duse la Rose , si am fost sigur ca nu aude , unde o sa mergem macar pana ajungem ...

Esti mort , Louis .

Poate o sa fie  greselii , dar e  2:31 si de  vreo 5 zile zic ca postez  , insa teme .. scoala si am avut o problema terminasem  , capitolul cu ideei si  era MULT MULT mai buna , insa puf s-a inchis calculatorul. 

Ma rog .

Sper ca va place

E o naspeta

Ily . :3

Strong. (Louis Tomlinson )Where stories live. Discover now