36."Seara filmelor de groaza."

440 35 9
                                    

*Rose's POV*(mi-a fost dor de asta )

De cateva ore suntem in hotelul linistit , si e linistit doar pentru ca baietii , dorm  in camerele lor .Niciodata nu i-am vazut asa linistiti , ori au fost otraviti ori sunt drogati ori ...  nu Rose. Trebuie sa crezi ca ei chiar se pot schimba . Trebuie , dar nu poti. Oh,am si inceput sa vorbesc cu mine insumi.Daca tot eram singura treaza din partea noastra de hotel. M-am hotorat sa merg jos la receptie sa ii intreb daca nu au cumva o portavoce.

Adica , baietii sper ca nu credeau ca eu o sa-i lasa sa doarma. Nu stiu care dintre ei au vrut sa fim la ultimul etaj si surprinzator , nu merge liftul. Asa ca am  fost nevoita sa merg pe scari , de la etaju 20 la parter.Minunat .

Am coborat incet scarile iar cand am ajuns la parter , nu eram chiar deloc obosita . Trebuie sa dorm mai des in avioane comfortabile. Din fericire am gasit tot ce-mi trebuie. Adica o portavoce , serpii si paianjenii falsi , frisca si comfetii , merita un premiu cei de la receptie. Nu ma asteptau sa aiba toate asta.

De data asta am obosit cand am urcat scarile , dar asta nu m-a impiedicat sa le fac "mica" farsa dragilor mei, prietenii .

Am spus sa incep cu Zayn , va fii fericit cand va avea parul plin de frisca si sclipicii . Ador sclipiciul , am o gramada de borcane la mine, care ma vor ajuta . 

Dupa ce "l-am ajutat" pe Zayn cu minunata lui coafura , am trecut la Liam care dormea  ca un purcelus , vorba vine, am luat o gramada de linguri care le-am pus usor in jurul lui Liam .

Apoi am mers si "i-am ajutat " si pe ceilalti , portavocea mi-a fost cel mai de folos la Harry pentru ca "au venit o gramada de fotomodele la tine" dar defapt erau doar niste biete babute care au gresit camera .

*dupa cateva ore*

Baietii n-au fost foarte incantati pentru micile farse pe care le-am facut , mai ales Zayn care n-a vorbit cu mine  o perioada , scurta ,cam prea scurta.

Oricum , acum eram la stadionul pe care o sa cantam . Ei repetau iar eu ma indopam cu chipsuri.Repetau melodia "You&I" pe care o ador , nu ma pot declara o fana infocata a lor , dar aceasta melodie chiar ma atrage.

Nu puteam sa evit privirea lui Louis cand canta , aproape plangea . Probabil se gandea la o persoana anume. Si despre ce s-a intamplat zilele trecut , am hotarat sa nu vorbim. Eram amandoi beti , asa ca ne prefacem de parca nimic nu s-a intamplat.

-Rose, esti bine? spune Liam asezandu-se langa mine

-Da , de ce n-as fi? spun eu scuturandu-mi capul si uitanud-ma la el.

-Te strigam de  cinci minute sa vii pe scena , sa repeti. spune Liam .

-A,da. spun ridicandu-ma si mergand pe scena.

Nu-i prima oara cand ma pierd prin gandurile mele,deci nu ma mira.

*Liam's POV*

De cateva minute , am ajuns inapoi la hotel.Unde dupa ce am luat cina ne-am dus toti in camerele noastre.Numai ca nimeni nu a avut somn , asa ca ne-am adunat intr-o camera , mai precis cea a lui Zayn , si am decis sa spunem povestii de groaza,am inceput eu  numai ca la un momendat Rose aproape adormise, asa ca a incercat Harry sa spuna o poveste la care cica a luat premii , cand era mic la concursul "Povestile de groaza ale copiilor" , cateodata ma intreb cum am devenit prietenii.

-De ce ne chinuim sa inventam niste povestii fara rost , cand putem sa ne uitam la un film de groaza? spune Harry

-Ti-a dat si tie Dumnezu , o data  minte! exclama Zayn stranind rasetele tuturor inafara de ale lui Harry care s-a strambat la noi.

-Mi se pare o idee buna.spuned  eu si ceilalti aproba dand din cap.

Dupa o gramada de propuneri , de filme de groaza , inafara de propunerea mea de a vedea "Toy story", am ales sa ne uitam la "Mirrors" .

Unde e mama cand am nevoie de ea?

*Rose's POV*

Cred ca cam de jumatate de ora ne uitam la acel film propus de Louis iar eu ma abtineam  cu greu sa nu tip sau sa tremur.

-Esti ok? spune Louis punandu-se langa mine si luandu-mi patura din maini.

-Heii,este paturica mea. spun eu luându-i patura imediat. strangand-o , iar , in brate,facandu'l sa rada.

-Nu pot fii eu paturica ta? chicoteste el , eu ramanand puttin uimita dar dupa i'am jucat jocul,imbratisandul.M-a strans in brate , cand era o scena de groaza ma ascundeam in spatele lui.

Dupa Mirrors am mai văzut o gramada de filme , de groaza.

Asa cum , nu am putut inchide un ochii,stateam pe holurile  hotelului ca o fantoma . din cand in cand se auzeau pași pe care i'am ignorat spunand ca nu exista fantome ... cand am simtit pe cineva sau ceva ca se apropie asa cum m-am intors , dandu'i imediat o palma.

★★★★★

heiii,știu vreo 3 luni de cand nu am mai postat si imi pare rau.dar pur si simplu nu am avut timp.

Știti deja ca va iubesc , nu?

Pai cine vrea dedicatie sa'mi spuna,heuheuehueue.

O sa incerc sa postez cat pot de des.♥♥

si am incercat sa'l fac cat pot , eu , de lung.

Pupici :3♪

Strong. (Louis Tomlinson )Where stories live. Discover now