hadiah

32 7 3
                                    

Kami ni yang para para gadis yang cute, manis kami suka barang percuma lagi lagi jikalau kekasih buah hati yang beri.

Sebenarnya kami boleh membeli barang yang kami inginkan dengan wang kami sendiri, kami tidak ingin menyusahkan lelaki tapi dalam hati " palish lah belanja ayang barang makeup, makanan, baju for free "

tapi kami lagi inginkan lelaki yang memperlawa kami dan kata sebegini " ayang nak beli apa ni ayang, ayang nak beli makeup ke, baju ke, apa apa jer lah ikut suka ayanglah tapi ni b yang belanja oke ayang tak perlu risau " ni yang kita nak dengar kan wahai para gadish yang lawa.

Percayalah kalau pun kamu yang lelaki membelikan kami girl getah rambut, sepit rambut, shawl, kasut or anything yang barang for girl , kami akan simpan dengan baik walaupun benda tu getah rambut dan kami akan simpan barang tu baik baik dan sampai bila bila melainkan benda tu makanan.

So kau yang guy acah acah macho ni kau janganlah kedekut, aku boleh faham kedekut dangan yang tidak suka boros, aku boleh faham sebab lelaki yang sejenis 2 ni ak dah perna jumpa . So aku boleh beza so. Para jodoh saya yang beratur nak kan saya please jangan kedekut sebab nanti bila kita dah kahwin pampers anak, susu, baju, botol susu pun awak kena beli tau setiap bulan, so jangan nak harapkan hadiah dari sedara mara nak bagi.

Bila Gadis Berbicara Where stories live. Discover now