waktu

38 7 3
                                    

Namun ku perlu waktu waktu waktu Tinggalkan aku aku aku
Dengan semua mimpiku
Masa pun berlalu
Sibuk ke hujung minggu
Ada tersimpan rindu
Ingin tuk bertemu

   Dipetik dari lagu waktuku by mill

Hai hey hey you,  tak kau kau yang lelaki berbadan sasa serta punya rupa yang elok tapi itu semua Bonus untuk kami sebab kami tak cari rupa hensem tapi tak pandai jaga waktu,  tak menetapkan masa,  tidak datang on time. 

Kami girl ni dah sejam nak tunggu kamu lelaki . Tunggu dekat stesen bas, tau sampai macik macik duduk sebelah kami pun cakap " eh adik dah lama kat sini tunggu siapa " sampai kami malu nak jawab kami berdiam saja dan disertakan senyum senyum kambing.  Hey lelaki macho , kami penat tau tunggu awak dah berapa jam kami tunggu dan awak pun macam kura kura. 

Kami suka lelaki yang datang ontime ni takpun yang awal sikit dari kami,  sebab kami merasa kami dihargai tahulah bila kami whatsapp hangpa,  hangpa tak balas tak pun balas " otw ni sayang " hello dah berapa lama awak duduk kat bus tu ke awak tengah berasmara dangan wanita lain kat bas?.

Kami tunggu kau para lelaki selama sejam dengan makeup yang hampir nak luntur diakibatkan matahari yang memancar kemuka kami,  lain lagi kalau kami pergi jalan belum makan dan awak datang lambat.  Hey kami dah tunggu lama dengan makeup yang dah nak luntur disebabkan matahari then lapar kau pulak sedap sedap lambat datang. 

sebenarnya kami risau kat hangpa , susaha hati sebab takut takut hangpa tak datang.  Kata nak ngedate tapi hanpa tak datang.  Mengalir sekali lagi air mata kami ni tau dak .

Disebabkan itulah kami whatsapp hangpa ni sebab kami risau+ susah hati = takut hangpa tak datang. 

Bila Gadis Berbicara Where stories live. Discover now