~5

192 14 0
                                    

Mikor haza értem a barátnőm természetesen részletes leírást kért az eseményekről. A szeme kétszeresére tágult mikor a végén kinyögtem neki, hogy amúgy Harrynek hívják, igen az a Harry.

-Mekkora egy makker vagy!- mondta.

-Hát ebben nem vagyok olyan biztos! Milyen fiú az, aki miutan kidobta a barátnőjét egyszerre rámozdul egy másik lányra? Tök nem normális a gyerek!- forgattam a szememet.

-Na ne mondj ilyet! Igen is normális! És akkor tetszel neki! Tetszel neki! Tet-szel ne-ki!- a végén már énekelte.

Én csak fogtam a fejem és inkább kimentem a szobámból.

Az egész héten ezzel zaklatott. És  folyton kérdezgette én mit érzek iránta. Már nagyon idegesített. Hiába mondtam neki, hogy semmit se, nem hitte el. Hétvégére kezdett csillapodni a helyzet, de bármikor találkoztunk, furcsán nézett rám. Éreztem, hogy készül valamire.

Már második hete éltünk Londonban. Minden kezdett vissza álni a rendes kerék vágásba vagyis azt hittem, de szerdán barátnőm bevágódott az ajtón hatalmas mosollyal az arcán leült mellém és csak bámult.

- Öh jól vagy Em? Eléggé kezdessz megijeszteni!!- és kicsit távolabb csúsztam tőle. Ekkor felemelte a kezét, amiben valami papír volt.

- Hát ez meg mi?

- Jegyek!- mondta vidáman.

- Jó azt látom, de milyen jegyek?- éreztem, hogy nem akartam tudni a választ.

- Háááát...- majd föl állt és kirohat.

-Hát ezt nem hiszem el!- majd utánna iramodtam.

Nem találtam sehol.

-Ne mond, hogy bezárkóztál a fürdőbe?- kérdeztem értetlenül.

Az ajtó előtt álltam éa csak kuncogást hallottam bentről.

-Jajj Em ne csináld már! Miért olyan nagy cucc az a két jegy?

Ekkor kinyitotta az ajtót. Még mindig mosolygott- Csak! - és hirtelen bevágta az ajtót. Reagálni se tudtam, olyan hirtelen vot.

- Miért nem mondod el?-dőltem neki az ajtóra.

- Csak igérd meg, hogy nem leszel mérges!- hallottam vékony hangját.

- Ne butáskodj! Miért haragudnék? Nem vehettél olyat, ami...
És ekkor leesett.

- Ugye nem Emily? Ugye nem?

- Hát és ha mégis?-mondta félénken.

- Most komolyan képes voltál venni két jegyet egy one direction koncertre??

Az ajtó újra kinyílt és barátnőm ott állt lehajtott fejjel előttem.

- Csak jót akartam! Harry miatt, meg ilyenek.- húzotta a pulcsija ujját.

- Szívesen elmegyek te bolond!-mosolyogtam. Emiatt aztán nem kellett volna így elrohanni és bezárkózni!- majd oda mentem hozzá és megöleltem.

Persze magamban kicsit dúltak az indulatok. Egy részről örültem mert újra láthatom, viszont tudtam, hogy nem kéne ilyet éreznem mert csak csalódni fogok.

Ezekkel a vegyes érzelmekkel telt el a hét többi napja. Szombaton volt a koncert és Em tisztára be volt zsongva, mintha 7 éves lenne. Csak mosolyogni tudtam rajta. Össze vissza rohangált, mindent szét dobált. Természetesen egy ruhája se volt jó számára úgy, hogy vásárolnk is elmehettünk. A lábam is leszakadt már mire haza értünk. Nem bírtam muszáj volt lepihennem.

Arra ébredtem, hogy valaki ráz.

- Kelj már fel Destiny elfogunk késni!- ordította barátnőm.

Ránéztem az órámra: 6óra. A koncert 9 kor kezdődik. Felnéztem barátnőmre, hogy ez most komoly?
De nem hagyott békén, úgy hogy kikászálódtam az ágyból és elkezdtem valami ruhát nézni estére. Egy fekete szoknyát vettem fel egy kék pólóval. Gondoltam minek kiöltözni. Egy choker necklacet még felraktam és indulásra készen voltam.

Fel kaptam a táskám és fél nyolckor elindultunk. Az este egyáltalán nem úgy alakult, ahogy gondoltam...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Sziasztok!:)

Na most gyorsabban hoztam nektek az új részt!:) Remélem tetszik! Eddig kicsit sablonosnak érzem, de próbálok változtatni ezen a továbbiakban!

A véleményeitekre nagyon kíváncsi vagyok!:D

Köszönöm, hogy megnézted!*-*
További szép napot!:) Pusziii^^

Monster with green eyes! [Harry Styles fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora