~6

176 13 7
                                    

Taxival mentünk a helyszínre. Így is jóval a koncert kezdet előtt értünk oda, de az embertömeg lesokkolt. Az egész utca tele volt sikítozó rajongókkal, és ehhez természetesen csatlakozott az én igen felnőtt barátnőm is. Kicsit furcsán néztem rá, de csak egy hatalmas vigyort kaptam válaszul.

- Élvezd te is!!- mondta ordítva, mivel a tömeg zajától nem igazán lehetett semmit se hallani.

- És akkor most sikítozzak kikelve magamból ?

- Mondjuk!- de ezt ő se gondolta komolyan.- Úgy örülök, hogy eljöttünk!- majd átölelt.

-Én is!- és tényleg örültem. Rég voltam már valahol koncerten és igen vártam, csak én nem csaptam át kutyás sípolós labdává.

Az ajtót csak félórával a kezdés előtt nyitották ki. A tömeg vége fele voltunk így 10 perccel 9 előtt tudtuk csak elfoglalni a helyünket. Hatalmas szemekkel néztem a barátnőmre.

- Miért nézel rám így?-kérdezte a fülemhez hajolva.

-Most ezt komolyan kérdezek?? Itt van a helyünk a 2. sorban!!!!

- Igen ! Na és? - húzta meg a vállát.

-Na és?? Egy vagyon lehettek ezek a jegyek te bolond!- majd megöltem.

-Jahh, hogy ez a baj! Akkor ne aggódj egy fityinget se adtam ki érte!- mondta halk hangon.

Ekkor hirtelen ledermedtem. 

-Akkor honnan van?- néztem kérdőn rá.

- Kaptunk egy levelet egyik nap és abban voltak a jegyek!- mosolygott rám.

Nem sokat kellett gondolkodnom, hogy ki küldhette ezeket a jegyeket. Jajj Harry miért ver a sors engem veled? Majd egy fejrázással fejeztem ki nem tetszésemet.

-Na nyugi csajszi! Inkább élvezzük jó? Felesleges most mérgesnek lenned rá! Kedves gesztus tőle szerintem!

- Kicsit egós, pont a saját koncertükre jegyet adni, de igazad van azért jöttünk hogy jól érezzük magunkat!-karoltam át a barátnőmet.

A fények elaludtak és elkezdődött egy kisfilm a bandáról. Nagyon tetszett. Ezután kijöttek a színpadra és a koncert kezdetét vette. Furcsa mód a legtöbb számot ismertem és annak ellenére hogy a szövegüket nem tudtam én is a többiekkel üvöltöttem az elcsípett szavakat. Teljesen úgy éreztem magam mintha 14 éves lennék. De nem zavart. A felénél bejelentették, hogy szünet lesz. Em felé fordultam, aki csillogó szemekkel fordult felém.

-Na mit gondolsz?

-Mit kéne gondolnom?-kérdeztem értetlenül.

-Hát neked énekelt egész végig! Nem tűnt fel??

-Dehogy énekelt nekem. Rosszul láttad. Mindenfele nézett!-legyintettem.

De elpirultam, mert Emnek igaza volt. Harry végig engem követett szemmel és ez valamiért megdobbantotta a szívemet.

A gondolataimból lányok sikoltozása rántott ki. Valaki a kordon mögött közeledett a mi irányunkba. Az emberek oda sűrűsödtek és mindenki megakarta érinteni őt vagy őket. Nem igazán láttam hányan jönnek. Kicsit én is közelebb mentem, hogy megnézzem mi történik itt. Már láttam, hogy csak egy személy megy céltudatosan előre.Kis idő után megállt a közelünkben és a tömeg felé fordult. Mintha keresett volna valakit, de a levegőben lévő kezektől nem láttam semmit. Meguntam és inkább leültem a helyemre. 

Gondoltam nem találta meg, akit keresett, mert felugrott a színpadra. Ekkor láttam meg, hogy kiről is van szó. Göndör fürtjei verejtéktől csillogó arcát vették körül és élénk zöld szeme össze vissza pattogott a tömegben. Kicsit idegesnek láttam. Talán engem keresne? Tényleg engem? Nem Destiny tiszta bolond vagy miért keresne téged! Harry a színpad oldalához futott majd egy mikrofonnal a kezében tért vissza.

-Hellósztok! Huha mennyien vagytok! Megszeretném a többiek nevében is köszönni, hogy itt vagytok! Remélem jól szórakoztok!

A tömeg egy hatalmas igent válaszolt.

-Keresek valakit, akit nem rég ismertem meg és ilyen rövid idő alatt is igen megkedveltem.- folytatta még mindig pásztázva a tömeget.

Megdermedtem a székemben. Ugye nem?? Ijedten néztem a barátnőm felé, aki egy diadal ittas mosollyal fordult felém. Ő tudta, hogy ez lesz?? Ezt még megbánja!

- És most köztetek ül és hát beszélnem kéne vele!-vakarta meg a fejét. - Szóval Destiny merre vagy? Mutasd magad!

Most tényleg az én nevemet mondta??? EZ teljesen megőrült. Képes volt több ezer ember előtt kimondani??

Nem mozdultam, nem adtam életjelet magamról. De persze lelkes barátnőm nem csatlakozott hozzám. Hanem felugrott és kezével elkezdett hadonászni és ordítani, hogy itt van , itt van. Harry felénk fordult és mikor megpillantott hatalmas mosoly terült szét az arcán. Le ugrott a színpadról és elindult felém. Nem tudtam mit tegyek, menjek vagy maradjak. De ha akartam se tudtam volna az elsőt választani. A körülöttem  lévő lányok mérges szemei mind rám villantak. Az egyikük meglökött így leestem a székemről. A többiek is felbátorodtak és elindultak felém. Valaki a hajamat tépte mások ütöttek. Én magzatpózban gömbölyödtem össze és tűrtem, majd a tömeg bezáródik felettem. Em próbált segíteni de egyedül volt egy hadsereg ellen. Ekkor meghallottam, hogy a biztonsági őrök közelednek felém. Felkapott az egyikük és a kordon mögé vittek, ahol biztonságban voltam. Még mielőtt oda értem volna egy lány hangját hallottam , aki azt ordította: Te kis ribanc soha nem lesz a tied Harry Styles, megteszek ezért bármit, kerül amibe kerül! A hang irányába néztem, de csak homályosan láttam a könny fátylon át.Valami rózsaszín foltot vettem észre és ekkor valami kemény eltalálta a fejemet és elsötétült a világ.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Sziasztok!:))

Kicsit lassan, de itt vagyok az új résszel:D Remélem tetszik nektek!^_^

Nem szívesen lennék Destiny helyében. Akit érdekel mi történt vele, és mi lesz ennek a következménye az maradjon velem továbbra is!*-*

Véleményeteket bátran írjátok meg!:))

Köszönöm, hogy elolvastad!^^

További szép estét!:) Pusziii*-*

Monster with green eyes! [Harry Styles fanfiction]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin