Я прокинулась.І побачила,що біля мене лежить Алекс.
-Eй Алекс,вставай!-сказала я.
Але Алекс не вставав.
Я одягла на нього навушники і включила музику на повну.
-Ааааааа Тоняяяяя,виключиииии!-сказав Алекс
-Нііі!
Він зняв навушники і почав бігти за мною,ми бігали по цілому будинку,як малі діти.
Потім ми побачили записку на столі і бігли до неї.
Алекс прибіг перший і хотів читати,але я вискочила йому на накачені плечі і закривала йому очі рукою.Вхопила записку і лягла на диван,Алекс сів коло мене і слухав,про,що йдеться в записці.
Дорогі наші діти!
Ми на тиждень поїхахи у Лондон по роботі.
Гроші ми лишили на 2 поличці у твої Тоня кімнаті.
Папа!Скоро побачимось!
-Ну ок я пішла одягатись,тобі тоде би не помішало.-сказала я і пішла одягатись.
-Ну ок іди.
Я пішла і зняла піжаму,одягла білизну,і тут чую як хтось відкриває двері.
І тут входить Алекс.
-Вийди.
-А втебе нічо так фігурка.
-Вийди.
-Ні.
-Вийди,а то получиш.
-Ладно,лално виходжу.
І Алекс вийшов.
Я взяла(на фото)і пішла до нього на кухню.
Приготувала сніданок і ми снідали.

Алекс запропонував піти погуляти ввечері,а зарас просто подивитись якийсь фільм,ми вибрали фільм і дивилися.Алекс притулив мене до себе і тримав мене так до кінця фільма.
Ось вже і 17:00 треба збиратись.Я пішла в свою кімнату,а Алекс поїхав у свій колишній дім по свій одяг.
Думаю сьогодні я візьму:Коли Алекс приїхав він був одягнений:
Він був дуже гарний.Здається я починаю закохуватись в нього.
Ми вийшли із дому і побачили Соню і Стіва(так вони зустрічаються)
І ми вирішили піти у парк атракціонів.Ми дуже довго там були,а потім пішли додому і лягли спати разом.Я незнаю чому я йому дозволила.Ну просто він така няшка.
Ми заснули.