-Прокидайся доцю!
-Ну ще 5 хвилин.
-Ці "Ще 5 хвилин" були 20 хвилин назад.
-Ну іду я,іду.
-Я тебе чекаю.
Я швидко прокинулась,зробила всі водні процедури і одягнулась(на фото)І побігла на кухню.Там вже чекав мене мій сніданок:
Апельсиновий сок і оладі з клубнічним варенням.
-Я вже іду,повернусь в вечері.-сазала мама.
-Окей.-відповіла я.
Я розкажу вам трошки про себе:мене звати Тоня(вище моє фото),мені 16,учусь в 10 класі,мама виховує мене сама.Тато покинув нас,коли мені було 2 роки,вроді би все.
Я взяла сумку і побігла в школу.
І ось я уже біля входу в школу,як чую чійсь крик.
Я повуртаюсь,а там біжить моя подружка Соня(на фото)Я її почекала і ми пішли в клас.
Всі вже сіли на свої місця.Як тут заходить класний керівник і каже,що до нас сьогодні приїдуть 2 нових учня Алекс і Стів.
Соня цілий урок тільки й говорила про них.А я просто проігнорувала слова вчителя.
Ну от і закінчились уроки.Ми домовись з Соньв що сьгодні в 19:00 год. ідем впарк на прогулянку.
Коли я прийшла додому я зразу заснула.
Прокинулась я в 16:00 поїла,і пішла дивитись мультики(так я люблю дивитись мультики)
Вже була 18:00 і я пішла збиратись я взяла(на фото)а волосся лишила розпущеним.Коли я подивилась на годину було вже 18:50,я не стала спішити тому що парк блисько від мого дому.
Я прийшла в парк і сіла на лавочку,позвонила Соні тому,що її ще не було.
-Алло Сонь ти де?Я вже в парку.
-Я скоро буду,чекай.
Я сиділа і чекала Соню.
-О нарешті.-вигукнула я коли вона вже підходила.
Ввідповідь Соня тільки посміхнулась.
Вона була одягнена(на фото) ну і волосся було розпущене.Ми гуляли по парку,сміялись,їли солодку вату,та фоткались.
І тут до мене позвонила мама і сказала щоб я ішла додому.
Ми попрощались з Соньов і я пішла.Коли я зайшла в дім була 22:10.Я привіталась з мамов і пішла робити уроки.
Закінчила з урока ми в 23:00.
Лягла спати і зразу заснула.