Ранок.
Я прокидаюсь і бачу,що я лежу на дивані і Алексова рука вмене в штанах.Я встаю з дивана і бачу повний срач в домі.
-Але де ж Соня і Стів?-сказала я сама собі.
І пішла в ванну.
-Оооооо які люди!Я бачу вам тут не скучно.Хахахаха.
Вванні я побачила як Соня лежала в ванні,а Стів обнімав унітаз.Я була в шоці.
Ну от і настали муки.
Треба їх будити.
Я взяла водяні пістолети і стріляла в Алекса.
Він почав мене лапати,а як злапав то поцілував.
-Ладно,ладно пішли тих будити.-сказала я.
Алекс взяв мене на руки і відніз у ванну,я включила фен,а Алекс пелосос,і почався шум.
Від цього шума прокинулась Соня,а потім і Стів.
Я пішла переодягатись.
Оділа я:А Соні позичила:
Ми пішли на кухню і стали пригадувати,що було вчора.
На свому телефоні я побачила фоткі де я цілуюсь з Алексом на столі,Соня лежить догори ногами на дивані.І там,ще дуже багато дурних фоток.
Соня і Стів пішли.
А ми з Алексом в 16:00 закінчили прибирання.
Ну і ми пішли спати.Ну як спати здається ми сьогодні з Алексом переспимо.Як же я його люблю.І думаю він мене тоже.
Ми прокинулись в 6:00 і збирались до школи.Я оділа:Ми йшли з машини до класу за руки і всі дівчата мені дуже завидували.Вдеяких очі чуть не повилазили як нас побачили.