Частина 6

64 4 0
                                    

Сьогодні я встала дуже швидко,зробила всі водні процедури і пішла одягатись в школу.Сьогодні прохладно і тому я одягну:

Зробила легкий макіяж і заплелась в хвостик

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Зробила легкий макіяж і заплелась в хвостик.Коли я спускалась на 1 поверх.Я почула запах блінчиків,і побігла туди.Там я побачила як Алекс готує їх.
Алекс:О доброго ранку сідай їсти.
Я:Доброго.А вони точно сїдобні?
Алекс:Давай уже їш.
Я:Ну ок.
Блін блінчики були такі смачні.
Я:Дуже дякую вони були просто шикарні.
Алекс:Та нема за що.
Ми поїхали до школи сьогодні внас перший урок хімія.Соні сьогодні не було і Алекс сидів зі мною.Уроки пройшли дуже швидко і ми пішли додому.

Я переодягнулась в білі шорти і розовий топ і пішла дивитись мультики.

Алекс сказав,що іде посправах приїде ввечері,щоб я була готова у 20:00 ми підем гуляти.

Я їла солодощі,говорила по телефоні з Сонею,дивилась серіали.

Дивлюсь на годинника,а там 18:58.Я швидко побігла переодягатись,я одягла:

Коли я вийшла з будинку була 19:40,Алекс уже чекав мене коло брами

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Коли я вийшла з будинку була 19:40,Алекс уже чекав мене коло брами.Ми гуляли,веселились,бігіли,сміялись,їли солодку вату,морозиво,пили каву.І тут я бачу Діму(мій колишній)з якоюсь блондинкою.Вони ішли нам на зустріч.

Коли мене побачив Діма він зразу почав обнімати ту дівчину.А я у відповідь почала цілувати Алекса.Діма був такий злий коли це побачив.
А я просто усміхнулась йому.
Алекс був ушоці,я ніколи не починала перша його цілувати.Потім я йому все розказала і ми добре посміялись над цим.

Ми пішли додому була 23:18 ми переоділись і лягли спати.
------------------------------------------------------
Любимі мої.
Клацайте на зірочки та пишіть коменти,чи варто писати далі.
Люблю вас мої хороші.
🌸🌸🌸💖💖💖💖💖😍😍😍😍😍😍

БратWhere stories live. Discover now