3

688 48 1
                                    

Бүх бодол санаа цагаарч юу ч бодож сэтгэж чадахгүй болох тэр мөч зөвхөн мэдэрч байгаа тэр мэдрэмжэндээ захирагдана......

Нүдээ нээсэн хэдий ч цагаан гэрэл бас тэрний төрх л харагдана. Халуун хэтэрхий халуун байна бие минь ингэж халаад байнуу эсвэл тэрний бие халуун байнуу гэдгийг мэдэх юм алга..Амьсгаа авхад хэцүү байгаа ч энэ мэдэрч буй таатай мэдрэмжийг улам ихээр хүсэж мэдэрч амталмаар байлаа....

Чихэнд минь Синчолын хэлсэн үгс нэг бүрчлэн үг үгээрээ давтагдана би чамд хайртай гэсэн 3н үг нь зүрхийг минь яг л түлшээр дүүргэсэн мотор шиг л хурдтай цохилуулж байв. Энэ болж байгаа бүх зүйл гаж бас буруу гэдгийг мэдэж байгаа ч бие минь бодолд минь захирагдсангүй......

Синчолын талаас

Хэзээ ч амтлана гэж бодож байгаагүй тэрний уруул, мөрөөдөл минь биелж байгаад ч итгэж чадахгүй үхтлээ баярлана. Баярласандаа нулимс гаргахад бэлэн хэдий ч Амьгал бас зүрх минь нэг хэмнэлээр давхцан уруулнаасаа эхлээд гар цээж гээд л бүх зүйл минь Жонханлуу тэмүүлээд завгүй байв . Жонханы талаар маш олон зүйлийг төсөөлдөг байсан ч бодит байдал хэд дахин илүү байна үгээр хэлж тайлбарлах аргагүй баярлуулж бас хүсэж ууссан мэдрэмж бүх минь эерэг энергээр цэнэглэгдэн зөвхөн тэр тэр тэр л бүх зүйлийг минь дүүргэж байлаа. Жонхан намайг эсэргүүцэхгүй байгаад галзууртлаа хурдан цохилж буй зүрх минь улам ч их итгэл орж байгаа аятай бүх биеэр минь халуун цус түгээнэ. Жонханыг тэвэрч байсан тэврэлтээ бага багаар суллан тэрнийг тэр чигт нь газар хэвтүүллээ хуруунууд минь тэрний нойтон үсрүү шигдэн бага зэрэг татан толгойг нь гэдийлгэв. Өмнө нь найз охинтой байсан гэхдээ хэзээ ч ингэж үнсэлтэнд мансуурч байсангүй.....

Жонхан-С-с-синчолаа???

Синчол-Жонханаа жонханаа..........................жонханаа...Бодож байгаагүй гэнэтийн тэрнийг үнссэн үнсэлт минь надад хангалтгүй байгааг тэрний нүдрүү харсан даруйдаа ойлгов.Амьсгаа давчдан гар минь салгалан хамаг бие халуу шатсаар газар хэвтэж байгаа тэрнийг чанга гэгч нь тэврэн хэсэг хэвтлээ бид хоёрын зүрх бие биенийхээ цохилтыг ойлгосон аятай нэг хэмнэлээр цохилно..Тайван байхыг хичнээн хичээсэн ч чадсангүй тэрний үнэр тэрний дулаан гээд л бүх юм аймшигтай ихээр мэдрэгдэж байсан болхоор тэвчилгүй тэрний чихнээс зөөлхөн хазалхад тэр цочсон бололтой чичигнэн

Жонхан-Си-с—ссинчолаа??? Гэж чичирсэн өнгөөр хэлхэд нь шууд л бүх биеэр минь эрвэгнэн доошоо нэг юм хатгаад л явчихлаа.....

--Love♥ J♥--/Seventeen yaoi/Место, где живут истории. Откройте их для себя