Хувцас солих өрөө анзаараагүй ч үнхээр жижигхэн юм........Синчолтой ярилцсан чинь дотор онгойн одоо л нэг тайван амьсгалах боломж олдсон ч Би яаж эндээс гархаа нэг л сайн мэдэхгүй байлаа..Синчол хурдтай цохилж байгаа зүрхний цохилтыг минь мэдчихвий гэж санаа зовон Дотроо тайвширалдаа тайван тайван сандарч болохгүй шүү гэж өөртөө давтан давтан хэлж байсан ч тэрний харц надтай тулгарах бүрт зүрх минь цохилтынхоо хэмнэлийг нэмж байв.
Жонханы талаас
Хэлж чадахгүй ч хийхийг хүссэн зүйл намайг зовооно. Ядаж байхад надад тэгэж санагдаад байнуу энэ өрөө яагаад ийм халуун байнаа?? Жижигхэн болхоор тэр юм боловуу? Ядаж байхад саяны үнсэлтээс болоод хамаг бие минь халуу шатаад эхэлчихсэн бас......................................хэлж чадахгүй бодлууд минь намайг зовоож байна.
Синчолын талаас
Баярласандаа яг үхэх нь..............Жонханыг үнссэндээ бас сая л нэг ойлголцож сэтгэлийг минь хүлээн авч байгаад нь баярласандаа би бараг ЭНЭ дэлхийн хамгийн аз жаргалтай хүн болжээ. Зүрх хүчтэй цохилон өөрийн эрхгүй инээмээр санагдаад болдог бол Жонханыг хулгайлаад хамтдаа хэний ч мэдэхгүй газарлуу зугтаад үүрд хамт байхыг хүснэ. Тэрнийг хажууд минь байхад энэ хүртэл амссан өвдөлт ганцаардал айдас минь бүгд ор мөргүй арилах шиг тэрний инээмсэглэж байгаа царай миний бүх туулсан зовлонг яг л эм шиг бага багаар эдгээнэ. Хайртай хүнийхээ хажууд байх ямар их аз жаргал юм бээ.....
Синчол-Жонханаа???
Жонхан-ззз–за...
Синчол-Баярлалаа...
Жонхан-0.0 аа—ан яагаад гэнэт.....
Синчол-Намайг хүлээн авсанд..Чамайг үзэн ядаж надаас зугтаад хэзээ ч дахиж надтай юм ярихгүй харьцахгүй бүр харахгүй болчихвы гэж маш их айж байсан. Тэр айдас минь намайг галзууруулж бараг л алхаа дөхөж байсаншүү!!!
Жонхан-..................уучлаарай...
Синчол-Уучлалыг хүлээн авлаа =)
Жонхан-0.0 арай өөр юм хэлнэ гэж бодож байсан юмсан. Чи уучлал гуйхаар зүйл хийгээгүй шдэ ч юмуу??
Синчол-Намайг өөртөө ингэж их дурлуулчихсан чи УУЧЛАЛ гуйхгүй бол болохгүй шүүдээ!!!
Жонхан-_- аймар юмбээ??
Синчол-Жонханаа??? Дахиад!!!!!
Жонхан-0.0 дахиад гэж юу?? Уучлалуу???