1. Justin koncert

200 6 6
                                    

Samantha's P.O.V

Jeg sad hjemme i min stue, og tænkte over hvad jeg skulle lave. Hov jeg glemte at præsenterer mig selv. Jeg hedder Samantha Zara Williams, jeg er 20 år. Jeg bor ikke hjemme længere, yay. Jeg er en stor belieber, like jeg elsker Justin helt vildt. Haha. Mine forældre ejer deres ejet firma. Men det betyder ikke at jeg ikke ser dem. De kommer og besøger mig hver uge, hvilket også er dejligt. Og jeg arbejder også for deres firma, haha.

Mine 3 dejlige veninder skulle komme på besøg i dag. Vi skal holde filmaften, så jeg glæder mig.

Klokken rundende næsten 01:00 PM, hvor pigerne skulle komme. Mine 3 dejlige veninde hed: Sofie Smith, hun er 22 år, så er der Daisy Perez, hun er 20 ligesom mig, og til sidst men ikke mindst Emma Lee Torres, som er 19 år. Hun bliver 20 om nogle dage, vi skal bare fejre hende. Hahaha.

Det ringede på døren, jeg rejste mig og gik ud i gangen. Jeg åbnede døren, pigerne stod og kiggede på mig med et smil. Sofie gav mig et elevator blik, jeg kiggede ned af mig selv og opdaget at jeg havde nattøj. "Hej piger" Sagde jeg med et smil. "Hej Sammy" Sagde de i kor, jeg bliver kaldt Sam eller Sammy. "I kan bare lige gå ind i stuen, så går jeg op og skifter" Sagde jeg til dem og trådte til side, så de kunne komme ind. Da de var kommet ind lukkede jeg døren igen. Jeg gik op af trapperne, ned af gangen og ind af døren til mit soveværelse. Jeg tog noget simpel tøj på, og lagde en simpel make-up. 

Outfit:

Jeg tog min smykker på, mit Cartier armbånd havde jeg fået af mine forældre i julegave

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tog min smykker på, mit Cartier armbånd havde jeg fået af mine forældre i julegave. Så jeg gik rundt med det hele tiden, jeg tager det ikke af. Det betyder meget for mig.

Da jeg gik ned af trapperne, begyndte det at ringe på døren. Jeg gik hen og åbnede, jeg blev overraskede over synet. Det var mine forældre, de smilte til mig. "Hej Sammy" Sagde min mor og far i kor. "Hej, pigerne er på besøg, men i kan bare komme ind" Sagde jeg og trådte til side. "Vi havde også håbet at i alle ville være her" Sagde min far, jeg kiggede undrende på ham. "Vi skal fortælle jer noget" Sagde han. Da han åbenbart havde set mit blik. Jeg lukkede døren efter dem, og gik efter dem ind i stuen. Pigerne sad og så MTV hvor der ligepludselig kom noget frem om Justin Bieber😱

Jeg skyndte mig hen til min sofa, og satte mig ned. Jeg begyndte at følge med i hvad damen sagde.

Justin Bieber
Justin Bieber er kommet tilbage til Los Angeles. Hvor han skal holde sin sidste koncert i Staples Center, inden Purpose World Tour slutter. Den store Bieber koncert er i aften 06:00 PM, hvor han optræder med en speciel gæst. Portene åbner 04:00 PM. VIP kommer ind Early entry, backstage og ser hans danser.
Det var alt for nu, følg med senere hvor vi har Cathleen derude.
*Ved godt at han ikke kommer til LA som det sidste*

Don't Judge Me - Justin BieberWhere stories live. Discover now