Det var i dag, at jeg skulle hjem til Justin. Han havde sendt mig adressen. Jeg gik ud af brusekabinen, tog mit håndklæde. Da jeg havde fået BH og G-streng på gik jeg ud af badeværelse og direkte hen til mit Walk-In-Closet. Hvor jeg fandt et virkelig godt outfit.
Outfit:
Jeg tog mine smykker på. Jeg lavede en simpel Make-up. Så nu var jeg klar til at gå, jeg tog min Lacoste taske og gik ud af nit værelse. Ned af trapperne. Bare lige så i ved det, jeg tager altid mine sko på inde ved mit værelse.
Jeg tog nøglerne til min bil og gik ud til garagen. Da jeg kom ud til garagen, tændte lyset. Det er automatisk lys. Jeg havde 2 biler, en Range Rover og en Audi R8. Jeg gik hen til min Audi, åbnede døren og satte mig ind. Jeg lagde tasken på sædet ved siden af mig.
Bilen:
Jeg startede bilen. Jeg trykkede på et knap der åbnede garage porten. Nu skulle jeg bare ud til Justin.
***
Jeg trykkede på knappen, der ringer på. Altså når man er ved porten, og man skal ringe på. "Ja?" Jeg kunne genkende den velkendte stemme. "Ja det er mig" Sagde jeg. Porten åbnede og jeg kørte ind med min bil. Justin stod oppe ved hoveddøren. Jeg parkerede bilen, tog nøglerne og steg ud. Justin kiggede på mig, med et smil. Jeg skyndte mig op til ham. Da jeg var oppe ved ham, trak han mig ind i et kram. "Hvor er det godt at se dig" Sagde han, jeg begyndte at rødme. "Jeg kan kun sige ilm" Sagde jeg og kiggede ham dybt i øjne. Nu var det hans tur til at rødme. Vi trak os fra hinanden. "Kom indenfor" Sagde han og gjorder så jeg kunne komme ind. Jeg trådte ind af hans dør. "Wow" Det var den eneste der kom ud af mig. Hans hus var jo enormt, og så var det også virkelig flot. Jeg ville ønske at jeg havde sådan et hus. Mine tanker blev afbrudt ved Justin, der lukkede hoveddøren. Jeg tog mine sko af. Det var jo ikke mit hus, så jeg kunne ikke bare gå rundt med sko indenfor. "Jeg kan godt give dig en rundvisning?" "Det ville være fint" Sagde jeg med et smil.
Justin's P.O.V
Samantha havde lige fået en rundvisning i hele mit hus. Lige nu sad vi i stuen, og så tv. Esther, kunne virkelig godt lide Samantha. Og det var jeg blevet glad for. Samantha sad faktisk med og kælede med Esther ovenpå sig. Og jeg lå og kiggede på hende. Samantha og jeg, sad sådan tæt på hinanden. Jeg får sådan en god fornemmelse i maven, når hun har fysik kontakt med mig. "Samantha?" "Justin?" Den måde hun sagde mit navn. Det gjorder mig blød i knæene. Gad vide om hun følte det samme for mig. "Vil du ikke sove her?" Jeg elsker at være i hendes selvskab. Hun er en fan og opfører sig normalt i mit selvskab. "Jo selvfølglig" Sagde hun og smilte. Jeg tjekkede klokken på min mobil. Den var 06:39 PM, jeg lagde den ned i lommen igen. "Kan vi ikke bestille pizza?" Spurgte jeg, hun kiggede på mig og nikkede. Jeg tog min mobil op af lommen, og ringede efter pizza. "Hvad skal du have?" Spurgte jeg Sam. Hun tænkte sig om. "Jeg skal have en pizza med ost" Sagde hun, og kiggede på mig. Jeg nikkede, og fortalte til pizzamanden hvad jeg skulle have.
YOU ARE READING
Don't Judge Me - Justin Bieber
FanfictionEn pige ved navn Samantha Williams. Hun er 20 år, og elsker Justin Bieber. Hun skal en dag til JB koncert, med hendes 3 veninder, Sofie Smith, Daisy Perez, Emma Lee Torres. Hendes forældre er virkelige rige, de ejer begge et firma. Samantha ser sin...