4. Not Proud

119 2 0
                                    

Justin's P.O.V

Scooter havde ringet og sagt, at jeg skulle til et interview med Ellen. Det var lang tid siden jeg havde været til interview med hende. Så jeg havde savnet hende på en måde. Samantha havde sovet her siden i foregårs. Det så ud til at hun havde klinget godt med min mor. De skulle snart ud og shoppe sammen. Jeg er virkelig glad for at min mor kan lide Samantha. Nu håbede jeg bare at min far kunne lide hende. Det ville betyde så meget for mig. "Justin?" Jeg kiggede til siden og så at Samantha stod og kigget. Hun kom over til mig og lagde sine arme om maven på mig.

Jeg vendte mig om, så jeg krammede hende, så nu stod vi her i stuen og krammede. "Skal du noget i dag?" "Ja jeg skal til et interview" Sagde jeg og kyssede hende på panden. "Nåå okay" Sagde hun og kiggede ned. "Babe, du kan bare komme med" Sagde jeg, hun kiggede op på mig. "Jeg vil ikke forstyrrer dig Justin" Sagde hun og kiggede ned. "Det gør du ikke, bare tag med mig" Sagde jeg og krammede hende længere ind til mig. "Jeg lagde mine læber på hendes, hun var hurtig til at kysse med. "Ehhh Justin?" Vi trak os hurtigt fra hinanden, og kiggede hen mod døren.

Det var Scooter, jeg vidste ikke at han ville være her så hurtigt. "Oh hej Scooter" Sagde jeg, han kiggede på Samantha. "Hej jeg hedder Scooter, jeg er Justins maneger" "Hej jeg hedder Samantha, jeg er Justins kæreste" Sagde hun, da hun nævnte kæreste, kiggede jeg smilende på hende. "Det var da også på tide" Sagde Scooter, jeg begyndte at rødme. "Justin har snakket om dig hele ugen" Det her blev bare mere pinligt. Samantha begyndte at grine, og kiggede på mig. "Er det sandt?" "Ehhhh..." Sagde jeg og prøvede at kigge væk. "Nå men Samantha vil du med til hans interview med Ellen?" Spurgte Scooter. "Jeg ved ikke helt, jeg har ikke lyst til at trænge mig på" "Det kommer du da heller ikke til" Sagde Scooter og gav hende et smil.

"Pattie og Jeremy kommer også" Sagde Scooter og kiggede på mig. Jeg nikkede of kiggede på Samantha. "Er du sikker på du ikke vil med? Du får chancen for at møde min far" Sagde jeg og sendte hende et smil. "Okay jeg tager med så" Sagde hun og smilte.

***

Lige nu var jeg i gang med at blive interviewet. Det var dejligt at være tilbage hos Ellen. "Nååå Justin har du så fået dig en kæreste?" Spurgte Ellen. "Nej det har jeg ikke" Sagde jeg, jeg ville ikke have at Samantha og jegs forhold blev afsløret endnu. "Har du så lyst til en kæreste?" Spurgte hun, jeg grinte og rystede på hovedet. "Nej jeg nyder single livet her fornyligt" Sagde jeg og smilte. "Okay det er da godt at hører" Sagde Ellen og grinte.

Samantha's P.O.V

Jeg sad backstage her ved 'The Ellen Show'. Der var en skærm, hvor man kunne følge med i interviewet. Ellen begyndte at spørger Justin om han havde en kæreste. Jeg regnede med at han ville sige ja, men han sagde nej. Jeg mærkede tårerne falde ned af mine kinder. Hun spurgte om han ledte efter en kæreste og der sagde han også nej. Jeg skyndte mig at tage mine ting, jeg skulle bare væk herfra. Jeg kom udenfor, jeg søgte efter det nærmeste busstop. Men uden held fandt jeg ingenting. Men der kom heldigvis en taxi. Jeg gav ham et tegn til at jeg gerne ville med. Han stoppede op, jeg hoppede ind i taxaen. "Hej, hvor skal du hen" Spurgte han høfligt. "Jeg skal bare hen til....." Sagde jeg og kiggede ud af vinduet. Før jeg viste af det var jeg hjemme hos mine forældre. Jeg betalte for taxaen, og gik målrettet op til hoveddøren. Jeg bankede på, min mor åbnede. Jeg begyndte at græde, jeg havde brug for min mor. Hun trak mig ind i kram, og lukkede døren bag os. "Hvad er der sket skat" jeg forklarede alt det der var sket. "Han sagde at han var single" Sagde jeg og hulkede. "Jeg troede han ville sige det, fordi han var stolt over det" Jeg hulkede, min mor kiggede trist på mig. Hun hadet at se mig sådan her. Før jeg vidste at det var jeg faldet i søvn.

Don't Judge Me - Justin BieberWhere stories live. Discover now