Justin's P.O.V
Der var gået 1 uge, og jeg havde ikke set Samantha. Siden hun var hjemme hos mig og sove. Jeg havde besluttet mig for at tage i byen, da jeg ikke havde andet at lave. Jeg ringede efter Mikey og Keith, så de kunne kører mig i byen. Da jeg havdet ringede efter Mikey og Keith, satte jeg mig i sofaen. Da der var gået nået tid ringede det på døren. Jeg åbnede døren, og så at Mikey. "Kommer du?" Spurgte han, jeg nikkede. Jeg tog mine hvide vans på, som jeg havde lagt her i morges. Mikey gik hen mod bilen, de kom med. Mens jeg lukkede døren. Jeg havde taget min hætte over mit hoved, og taget solbriller på. Da jeg kom ned til Range Rover'en, som Mikey og Keith kom med. Kiggede jeg rundt, før jeg satte mig ind. "Hvor vil du gerne hen?" Spurgte Keith og kiggede på mig. "Bare til Beverly Center" Sagde jeg og smilte.
***
Lige nu gik Mikey,Keith og jeg gik rundt i Beverly Center. Vi var på vej hen til Starbucks. Vi trådte ind af døren, vi stilte os i køen. Jeg kiggede efter et sted vi kunne sidde. "Keith, der er ledigt bord dernede" Sagde jeg og pegede. Han nikkede og gik derhen. Det var blevet min tur, jeg bestilte en Caramel Waffle Cone Frappuccino. Mikey bestilte for både ham og Keith. Jeg betalte for det hele, både for Mikey og Keith's drikkevarer. Vi stod og ventede på at vores drikkevarer blev færdigt. Det blev færdigt og vi satte os ned til Keith. "Velbekomme" "Tak" Sagde Mikey og Keith. Jeg kiggede hen mod udgangen, mine øjne blev store. Samantha kom ind, sammen med en fyr. De så ud til at have det sjovt, han lagde armen om hende. Jeg kunne mærke tårerne i øjne, jeg kiggede ned på min drik. Skuffet over at jeg troede, at hun kunne lide mig. Jeg snøftede, Mikey og Keith kiggede med det samme på mig. Jeg kunne ikke kigge dem i øjne, selvom jeg havde solbriller på. Min mobil begyndte at ringe. Jeg tog den op af min lomme, jeg kiggede på displayet og så at det var Scooter.
*Scooter = S / Justin = J*
J= Hej Scooter
S= Hej Justin, jeg ville bare sige at du skal til et interview hvor du kun skal synge.
Det starter 01:30 PM.
J= Okay, vi ses senere. Altså hvis du kommer.
S= Jeg kommer, så vi ses.Jeg kiggede på klokken, den var 12:23 PM. Jeg kiggede over på Samantha og ham fyren. Det lignede at de kyssede, jeg kunne mærke en masse stik fornemmelser i bryst. "Justin er du okay?" Spurgte Mikey, og lagde sine hænder på min skulder. Jeg rystede på hovedet. Flere tårer strømmede ned af mine kinder. "Lad os få ham ud herfra" Sagde Keith, han rejste sig op. Jeg rejste mig op, de førte mig ud af Starbucks. Jeg var ligeglad jeg tog min hætte af. Folk begyndte at skrige, og jeg så at Samantha kiggede herhen. Vi skyndte os hen mod udgangen. Da vi kom udenfor, skyndte vi os hen til bilen. Jeg tænkte på den aften Samantha og jeg kyssede. Hele min krop begyndte at spænde sig. Mine knoer var helt hvide. Minderne fra før gjorder det værre, jeg kunne mærke at tårerne fik frit løb. Jeg tog solbrillerne af, og tørrede mine øjne. Jeg blev nød til at stoppe op. Mikey kom hen til mig, han lagde sine hænder på min skuldre. "Justin, tag det stille og roligt" Sagde han, jeg nikkede. "Træk vejret dybt" Sagde han, jeg gjorder som han sagde. "Kom, Keith holder og venter på os" Sagde han, jeg nikkede.
***
Jeg gik ind i det lokale, hvor jeg skulle synge. Der sad en guitarist, som skulle spille guitar for mig. Han sad allerede herinde. Jeg stillede mig foran mikrofonen.
*Vi siger at det her er efter når touren er slut*
Jeg mærkede nogle tårer, strømmede ned af kinderne. Det var alt for i dag, jeg skyndte mig om til Scooter. Da han så at jeg græd, skyndte han hen til mig. "Hvad sker der?" Spurgte han, jeg rystede på hovedet. "Jeg vil bare gerne hjem" Sagde jeg, han nikkede. Jeg blev fulgt ned af gangen hen til Mikey og Keith.
YOU ARE READING
Don't Judge Me - Justin Bieber
FanfictionEn pige ved navn Samantha Williams. Hun er 20 år, og elsker Justin Bieber. Hun skal en dag til JB koncert, med hendes 3 veninder, Sofie Smith, Daisy Perez, Emma Lee Torres. Hendes forældre er virkelige rige, de ejer begge et firma. Samantha ser sin...