1 Bölüm

100 30 15
                                    

Yağmurlu bir gündü, genç kız bir kafeteryada oturmuş kahvesini içiyordu bir taraftanda yağmur damlacıklarının cama vurup çıkardığı sesleri dinliyordu . Ne kadar güzel birbirine değmeden yağıyorlardı yağmur damlacıkları , birde şemsiye almamıştı ne yapacaktı şimdi?  Kahvesinin son yudumunuda içip okuduğu kitabıda alıp kafeden dışarıya attı kendisini eve doğru yol aldı . Caddede gidiyordu , ne bir araba , ne bir taksi geçiyordu şu koskoca caddede şu saatlerde araba kaynaması gerekirdi halbuki,   yağmurda ıslana ıslana yürüyordu saçları anlına yapışmış şuan birisi görse kendini tutamaz gülerdi bu haline ama yaşına göre çok tatlı bir kızdı ,        beline kadar gelen kızıl renkli saçları , bir o kadar güzel beyaz tenine yakışan kahverengi gözleri ve elmayı bile kıskandıracak dudakları , O anda cadeden sağa adım atmıştı ki birisiyle çarpışıp yere düştü kendisinin birşeyi yoktu ama üzerine düştüğü kişinin bir hayli canı acımış olmalıydı hiçte sakar bir kız değildi ama bugün şanssız günüydü herhalde , bir anda üstüne düştüğü kişiye baktı saçları ıslanmış anlına yapışmıs kahve rengi saçları ve kahve rengi bir çift göz ile bakıştı belki bir kaç saniye ,  sonra özür dileyerek kalktı genç kız ama karşısındaki kişiden ne bir özür kelimesi nede bir mimik oynamıştı  ,  bu genç kızı kızdırmıştı her şekilde kendisi kadar oda suçluydu en azından nazikçe özür dileyebilirdi diye düşündü genç kız çantasını ve yerde ıslanmış olan kitabını alıp karşısına baktı..   Fakat kimse yoktu nereye gitmişti? hemde özür bile dilememişti neden hep beni buluyor diye homurdana homurdana evin yolunu tuttu genç kız ..


/**/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/**/*/*/**/*/

SİZCE NASIL BİR BÖLÜM OLMUŞ OKUYUP YORUMLAR VE VOTELERSENİZ GERÇEKTEN ÇOK MAKABULE GEÇER :d :d


Aşk ÇIKMAZI !!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin