Pokud jste na tomto příběhu noví a nečetli jste NIKDY NEZAPOMENU! [YAOI] + Unforgiven [YAOI] tak mi v rychlosti dovolte napsat rekapitulaci co se stalo.
(Každopádně by jste se na ty příběhy mohli podívat :D
https://www.wattpad.com/story/78516989-nikdy-nezapomenu-yaoi
https://www.wattpad.com/story/83660364-unforgiven-yaoi :D)
A pro ty co jste to četli, tak si aspoň zopakujete co bylo v nich, pokud by jste si to nepamatovali :D.----------------------------------NIKDY NEZAPOMENU----------------------------------
Bylo ráno a Joel se probudil. Připravil svačinu a šel do školy. Došel do třídy ale moc brzo a tak šel ven. Narazil do jednoho kluka. Ten kluk se mu představil jako Max.
Mezitím co pak čekali před školou a Max se díval na Joela, k nim přišel jeden kluk (Dan).
Dan nebyl ze začátku dobrý kámoš Joela. Ale Joel byl jednou do něj zamilovaný.
Dan po chvilce kecání s Joelem a Maxem, odtáhl Maxe kus od Joela.
Omlouval se mu že Joel je tak divný. Jenže Maxovi se stejně Joel líbil.
A tak řekl že je Joel roztomilý. Když se Dan dozvěděl že Max je bisexuál, tak si přitáhl Maxe blíže a s naštvaným výrazem mu řekl aby se od něj držel dál, že pokud mu něco provede tak umře.
Ti dva šli pak do školy kde dostali od učitele učebnice a jen si povídali.
Skončila škola a Max šel vyprovodit Joela domů.
Cestou viděli že se Dan pral se dvěma kluky.
Dan pak k nim ale doběhl a odtáhl Joela od Maxe. Povídali si o samotě a Max to poslouchal z rohu.
Tím pádem se Max dozvěděl že Joel miloval Dana. Dan Joelovi řekl ať si na Maxe dává pozor.
Max zmizel jelikož viděl že se Joel vrací. Došli před Joelův dům a tam se Joel zeptal co z toho slyšel. Max pouze odpověděl to jak slyšel že Joel je bi.
Joel mu ale řekl že není bi ale že kdysi miloval Dana.
Max se s ním rozloučil a ještě než odešel tak Joelovi pošeptal "Kocourku...".
Joel čekal než se jeho brácha (Perry) vrátí ze školy.
Joel si totiž nechal klíče od domu v domě. :DD
Mezitím Max došel domů a pohovořil s otcem.
Pak se najedl a šel do pokoje.
Bylo ráno a Joel udělal to stejné. Vstal, šel si udělat svačinu. V koupelně se umyl a oblečený sešel dolů.
Jeho bráška nikde nebyl a mamka byla v práci a tak se sbalil a šel do školy.
Před školou narazil na Maxe ale nepovídal si s ním.
Pak šli do třídy. Když začala hodina a učitel přišel do třídy, tak chvíli po tom učitel začal povídat že Dan prý odešel ze školy.
Po škole šel Max vyprovodit Joela a v půlce se rozloučili.
Když došel k domovu tak uviděl Dana. Měl monokl...
Joel mu řekl že se s ním nechtěl kamarádit a tak ho Dan praštil do ruky a odešel.
Další dny probíhali stejně... Myslím tím středu a čtvrtek.
V pátek se to změnilo.
Ráno probíhalo normálně. Když chtěl Joel vyjít ven tak akorát ho Dan zatáhl dovnitř. Trochu ho zmlátil a pak ho políbil. A pak zase zmlátil.
Pak Joel došel do školy. Z pusy mu tekla krev a Max se dozvěděl že ho Dan zmlátil.
Na obědě... Spíše v jídleně (:D) seděl Max s Joelem a Alexem.
Max pak někam odešel a tak jsem tam byl jen s Alexem.Pak k nám přišli dva kluci. Dělali si ze mě prdel. Celá jídelna na nás koukala a jeden z nich mi pak vrazil pěstí. Druhý pak shodil Alexovi jídlo.
Alex pak vylil na toho jednoho mojí polévku. Ten jeden kluk pustil Joela a oni odešli.
Alex došel sobě a Joelovi pro jídlo. Než tam ale došel tak Joel běžel pryč. Běžel na záchody protože se ostatní v jídelně smáli. Mysleli si o Joelovi že je to trapák a debil.
Tedy začali to dva kluci. Pak se přidala do smíchu celá jídelna a Joel běžel na záchody.
Na záchodech se zamkl a cestou narazil do Maxe.
Po nějaké chvíli se dostal Max přes zavřené dveře záchodu, tím že ho Alex vysadil.
Tak se ti tři vrátili do třídy kde byli ještě dvě hodiny.
Po škole šel Alex vyprovodit Joela a Maxe k Maxovi domů. Jeho táta tam nebyl jelikož šel do práce.
Když byli Joel a Max v pokoji tak se Joel podíval na Skype či mu nepsal kámoš.
A taky mu napsal.. Napsal mu že se vrátil z výletu tak či nechce u něj přespat.
A tak se taky stalo.
Když u něj byli tak se s ním Max seznamoval.
Ten kluk se jmenoval Sebastian, bylo mu 17, měl černé vlasy a fialové oči.
Ti tři si pak povídali o tom že Joel měl kdysi kamaráda se kterým hrál hru.
A tak Joel začal říkat: "Celkem vtipné... Hrál jsem s ním kdysi hry a volal na Skypu... Omylem ho jednou v jedné hře zabil... Díky tomu že jsem do něj strčil autem a on spadl z mostu do rokliny... Den před tím než byl navždy offline... Mi řekl než skončil... Že pokud bychom se v reálu potkali že by byl rád... A nakonec mi řekl... Budu si tě pamatovat i kdyby se něco stalo. Trumbero... To byla poslední doba kdy jsem od něj něco slyšel."
Pak se Joel potřeboval projít a tak šel ven.
Byl venku a najednou mu přišla zpráva na aplikaci. Začal si před měsícem psát s jedním klukem.
Sakra... Kdy se sejdeme? odepsal mu ten kluk.
Joela už to štvalo a tak mu napsal místo určení kde se mají setkat.
Jasný... Zjistil teprve před třemi týdny že je bi ale prostě ten kluk byl cizí, začal si s ním jen tak psát a pak se to trochu zvrtlo. Oba byli bisexuálové a tak si o tom začali psát.
Joel seděl v parku na lavičce. V tom mu pípl mobil a někdo za ním řekl: "Ahoj cizinče."
Jakmile se Joel otočil tak uviděl Maxe. A tím pádem zdrhl pryč do uličky.
Max odešel k sobě domů a Joel pak šel k Sebastianovi domů.
Pak to Sebastianovi řekl. Pak si šel lehnout do pokoje.
Bylo ráno a Joel se probudil. Šel dolů, Sebastian dělal snídani.
Když jedli tak se Joel dozvěděl že bude Sebastian chodit do školy kam chodí on.
Po jídle šli ven a narazili na Maxe. Joel byl ale na něj trochu naštvaný.
Dny uplynuly a Joel se s Maxem nebavil.
Byl pátek a všichni šli do jednoho klubu. Joel měl ale Maxe dost a v klubu se s ním pohádal.
Uplynul další týden a byl tu znovu pátek.
Byla poslední hodina a učitel s Maxem začal řešit že odjíždí z města.
Joel se podíval na Maxe a chtěl se ho zeptat proč odjíždí. Bohužel Max mu řekl aby držel hubu.
Učitel je napomenul jestli je ve třídě nějaký problém.
Joelovi se v očích objevily slzy a řekl že ne.
Později Joel došel domů.
Byl večer a Max došel k Joelovi domů. Jak ale zaklepal na dveře tak otevřel Perry.
Ti dva se bavili ohledně toho že Max prý zničil Joelovi život atd...
Max pak odešel a ještě než odešel tak dal Perrymu krabičku aby ji dal Joelovi.
Joel pak přišel domů a Perry mu dal krabičku.
Joel šel k sobě do pokoje a tam pak usnul.
Bylo ráno a Joel se probudil. Chtěl se podívat na mobilu na čas ale v tom si všiml že má zprávu od Maxe: Tak. Jedeme pryč. Zítra si přijdeme pro zbytek věcí. Čau. Ty můj trumbero. Nebo snad kocourku?
A tak se Joel celý den nudil.
Byl další den a Joel šel odpoledne ven. Procházel se kolem jeho domu kde bydlel Max s jeho tátou. A v tu chvíli uviděl Maxe. Měl tašku přes rameno. Joelovi se v očích objevily slzy.
Ti dva si chviličku povídali a pak se Max sebral a odešel.
Byl pátek večer a v tu chvíli někdo Joelovi zaklepal na dveře.
Joel byl doma sám. Už při otevírání poznal známý hlas.
Byl to Max. Přestěhovali se zpět.
Joel ho pustil dovnitř a šel udělat večeři. U večeře si povídali a později seděli na gauči a dívali se na televizi.
Joel se opřel o Maxovo rameno a řekl mu že mu chyběl.
Max pak vstal a chtěl říct že už půjde ale Joel ho chytil za ruku a přitáhl si ho k sobě.
Pak si ti dva šli lehnout.
V noci se Joel probudil. Díval se na Maxe a pak se koukal do stropu.
Max byl vzbuzený, všiml si že Joel nespí a tak se přetočil svojí hrudí na jeho hruď.
Joelovi po chvilce došlo že je Max u něj moc blízko. Joel si dal ruce okolo jeho krku a usmál se.
Max ho pohladil jednou rukou po tváři. Joel se červenal. Max ho nakonec políbil
"C-co to děláš?!" vykoktal Joel.
"Políbil jsem tě. Co jin-" přerušil ho Joel polibkem.
Mazlili se. Nakonec mu Max usnul hlavou na hrudi.
Bylo ráno a Joel se probudil.
Pak šel do koupelny se umýt. Max se šel umýt jakmile se vrátil Joel do pokoje.
Joel mezitím šel do kuchyně připravit snídani a najednou někdo zaklepal na dveře.
Byl to Dan který se ho snažil zmlátit.
/O nějaké chvíli později/
Joel dodělal snídani a nandal ji na talíře. S Maxem se najedli a vydali se k Sebastianovi.
Došli k němu a uviděli že jsou otevřené dveře a tak vešli dovnitř.
Hledali Sebastiana po domě a pak ho našli ležet v kuchyni.
Alex tam později došel. Všichni věděli že za tím je Dan...
//O něco dlouhé chvíli později...//
Všichni dojeli ke skladu kde byl Damian.
Povedlo se jim dostat se nahoru na sklad a pak dol. Nikde žádná zmínka po Danovi.
Osvobodili Perryho, Perryho kluka. Mezitím co si tam Joel povídal s Perrym a jeho klukem. Nevšiml si že o kus dál stojí Dan a držel pistoli. Střelil po něm a Max začal rychle jednat. Vběhl před Joela a koupil tu kulku rovnou do srdce.
//O něco dál později...//
Joel byl celou noc v nemocnici. Čekal v čekárně, kde pak usnul.
Později tam přišla Joelova mamka.
O něco později přišel doktor.
Když se Joel dozvěděl co se s Maxem stalo... Ranilo ho to...
Max protrpěl fakt vážné zranění. Doktor mu dal čtyři dny jako záchranu. Ale jestli se neprobudí... Vypojí ho.
Joel se šel projít. Nedokázal uvěřit že je šance že Max umře. Jak rád by ho chytil za ruku. Jak rád by ho objal. Jak rád by se s ním mazlil a slyšel jeho stény.
V tu chvíli začal přemýšlet nad druhou otázkou. Miluje Maxe?
Dva dny ( Neděle , Pondělí) stály za nic. V pondělí Joel vůbec neposlouchal učitele.
Bylo úterý a Joel končil dříve. Poslední hodina mu odpadla.
Ze školy šel rovnou do nemocnice.
Pak šel rovnou domů.
Zítra... Poslední den...
Další den ráno si Joel sedl. Šel se umýt a pak se převlékl a šel do nemocnice.
Seděl u postele celou tu dobu. Bylo 12 a doktor přišel se sestřičkou dovnitř.
Joel držel Maxovi ruku.
"Měl bys jít, chlapče." řekl doktor Joelovi.
Joe se podíval na Maxe. Z očí mu tekly slzy. Přisunul se k němu blíže a dal mu pusu na čelo.
Jeho slzy mu kapaly na čelo. Joel se otočil na doktora a pustil Maxe. V tu chvíli ale ucítil dotyk. Dotyk Maxovi ruky.
Po chviličce se Joel od doktora dozvěděl že už pár lidí takhle mělo kulku v srdci. Prostě že je někdo postřelil. Ale nikdo to prý nepřežil. Max je prý jediný.
V sobotu ho už prý měli pustit.
A tak Joel zase chodil do školy.
Byl pátek večer a Joel uslyšel zvonek. Šel ke dveřím a jakmile je otevřel tak uviděl venku Maxe.
Koukal na něj. Nemohl tomu uvěřit.
Po chviličce ho pustil dovnitř.
Max seděl s Joelem na gauči v obýváku. Ti dva si povídali a pak mu Max znovu řekl trumbero.
"Proč mi vlastně tak říkáš?" zeptal se Joel a díval se mu do očí.
"Když jsme se stěhovali. No po tom co jsem přišel domů naštvaný a ty ses se mou nechtěl bavit... Jak jsi na mě zakřičel... Šel jsem na PC a všiml jsem si že jsi byl stále přihlášený na Skypu. Pak jsem tam uviděl [TGC] ZeroCraft." řekl Max.
"Oh... No... To byl ten kámoš. Měli vlastní tým." řekl Joel.
"ThemeGameCraft." usmál se Max.
"Oh, takže ty jsi jedním z nich?" zeptal se Joel.
"Ano trumbero." odpověděl Max.
"Oh... A znáš toho Zera?" zeptal se nejistě Joel.
"Ty blbečku. To jsi to nepochopil?" zeptal se Max.
"A co?" zeptal se Joel.
Max vzdychl a vyprávěl:
"Měl jsem kámoše... Užívali jsme si srandu. Hráli jsme hry. Pak jsme hráli jednu hru. Díval jsem se z rozbitého mostu dolů. On se snažil nastartovat auto. Pak se mu to podařilo a to auto do mě nabouralo. Já spadl a řekl jsem mu: "Co jsi to sakra provedl?"
On se začal smát: "Prostě mi to napsalo abych zmáčkl E abych nastartoval auto."
Já se pak smál taky: "Ty trumbero. To jsem zkoušel taky a nešlo to."
A pak jsi mi řekl-
Joel s ním dořekl: "Asi nejsi dost velký trumbera jako já."
Joel tomu nemohl uvěřit. Z očí mu zase začaly stékat slzy.
ZeroCraft a TheMightyPanda... Spolu...
Pak si povídali okolo videí a tak dále.
//O nějaké době později.//
Joel pořádal stream a šel na omegle. Tak to pokračovalo dál. Pak ti dva něco hráli a pak Joel ukončil stream.
Max se podíval starostlivě na Joela: "Copak kocourku?"
"Nic... Jen... ... Um... Měl bys být potrestán za to jak jsi mě vyděsil."
"Ok. Jaký bude můj trest..?"
"Dnes v 8 večer se mnou půjdeš na rande." zrudl Joel.
"Beru." uculil se Max.
\Další večer.../
Joel a Max došli do parku kde potkali Alexe a Sebastiana.
Pak s nimi šli do restaurace. Koupili si tam jídlo, povídali si a pak se z restaurace procházeli uličkami.
Narazili na odchytovou službu. Naštěstí jen jednoho chlapa který chtěl chytit jednu lišku...
GR! :D UŽ TO NAPÍŠU PROSTĚ VE ZKRATCE!
Joel si tu lišku vzal k sobě domů. Mamka s tím v noci souhlasila.
Joel zjistil že ta liška mu rozumí. Šli s Maxem a s tou liškou k veterináři. Tam se dozvěděli že je to lišáček a tak mu dali jméno Shiro.
Další den večer došel Max s Joelem domů. A najednou bum.
Joel se probudil někde něco jako ve skladu, kde zjistil že Dan chce dělat kouzla.
Použil kouzlo které vyvolalo holku u Joela doma.
Však víte... Hide & Seek song.
Blah blah...
Joelovi se povedlo získat Dana na svojí stranu. Teleportovali se pomocí kouzla k Maxovi.
Zabili tu holku. Ta holka zmizela a společně s ní i Dan.
Další den Joel zjistil že se z Dana stal démon. Taky zjistil že další den večer budou bojovat proti vlkodlakům.
Je úplněk.
Další den Joel vyhnal Maxe k Sebovi aby odešli. S nimi bude více v bezpečí.
Byl večer a bitva započala.
Dan zmlátil Joela a pak ho nechal vlkům.
Joel vstal, rozeběhl se a když byl u Dana blízko tak ho objal.
Chvíli se mu Dan díval do očí a jak se k němu ti vlci přiblížili tak luskl. Všichni vlci zmizeli tedy až na jednoho.
Za Danem se objevila ta holka.
Dan se otočil a uviděl jí.
Joel byl namáčklý zády k Danovými zády.
Dan začal bojovat proti té holce ale Joel se nemohl pohnout.
Blah blah blah... Stejně to vyhráli.
Další večer byli Joel a Max v parku. Tam se Max dozvěděl že ho Joel miluje.
Ti dva pak šli domů a šli k Joelovi do pokoje kde si spolu užili. A pak se šli osprchovat.
Další den ráno zjistil Joel v koupelně že má kousanec na krku. Zjistil že je to vlkodlačí kousnutí.
Třetí den po tomhle byla škola a po škole ti dva šli večer ven.
Večer narazili na ty kluky co Joela šikanovali. Snažili se je naštvat... U Joela se to povedlo a on se změnil na vlkodlaka. Spíše vlka. Na jednoho kluka skočil a přesekl mu tepnu na krku.
Další kluky rozsekal na kousky.
Max radši běžel pryč do jedné uličky kde najednou ucítil za sebou že mu něco vysává krev.
Joel doběhl do uličky ale Max už tam nebyl.
A tak tam jako vlk usnul.
Od této chvíle nebyla po Maxovi ani stopa...
-----------------------------------Unforgiven-------------------
(Lidi fakt sorry že ta rekapitulace už bude krátká ale říkám... Je to rekapitulace... Pokud fakt chcete si to přečíst... Což asi bude lepší... Tak jen jděte na ty dva odkazy nahoře)
Uplynuly dva roky od toho co Joel naposledy viděl Maxe. Dan byl stále démon a Joel stále vlkodlak.
Začaly prázdniny a Joel se ráno probudil.
Přes den šel Joel s Perrym do kina. Večer odešel s jeho klukem pryč.
Joel chtěl jít domů a tak to prošel přes uličku. Z uličky vyběhl jeden chlap který naboural do zdi. Druhý týpek ho zmlátil a ten chlap pak odešel.
Joel nacouval ke zdi a na světlo.
Jak se k němu ten týpek přiblížil tak Joel uviděl Maxe.
Pohádal se s ním a šel pryč.
Taky zjistil že Max je upír.
Další den večer na něj Max narazil a tak ho shodil na zem.
Joel se ho ale bál a tak Max šel pryč.
Joel došel domů kde se mu zdál sen že tam ve snu Maxe zabili lovci.
Další večer Joel zabloudil do uličky a uslyšel Maxe.
Vše bylo jako v tom snu a tak když se objevili lovci tak Joel chytil Maxe a běžel s ním do lesa.
Jak se chtěli schovat tak spadli do příkopu.
Max a Joel se pak tam chvilku líbali a pak Joel odešel domů.
Další den ráno si Joel šel vzít jídlo a dal Shirovi.
Jak jedl jídlo tak se mu pak zamotala hlava a spadl.
Byl večer a Joela probudil něčí hlas.
Byl to Maxův hlas.
Ti dva si povídali. Max ho pak objal.
Joel se od něj po chvilce odtrhl a couvl.
Max položil Joela na zem a políbil ho. Pak mu zajel rukou pod triko a začal mu dráždit bradavky.
Ale Joel nechtěl. Ne teď a tak to řekl.
Max chvíli seděl a pak odešel.
Další večer ho šel Joel hledat ale k jeho štěstí... Našel upíra který do něj dostal jed a ani o tom nevěděl.
Tři dny uplynuly a Joel ležel v posteli. Sebastian se o něj staral.
Byla noc a Joel vstal. Bylo mu dobře. Tedy aspoň se tak cítil.
Šel ven a našel Maxe.
Max ale pak zjistil že něco není v pořádku a že jeho krev smrdí nějak divně...
V tu chvíli Joel ztuhl a nemohl se pohnout. A hned to Maxovi došlo.
Tak ho vzal a běžel s ním na louku. Na louce byly ruiny. Nikdo nikde a hvězdy zářily.
Max mu trochu vyhrnul triko a kousl ho do krku. Začal z něj vysávat jed.
Ten jed pak vyplivl.
Max ho pak políbil. Ti dva se tam líbali a pak si spolu užili.
Ráno se ti dva vzbudili a rozešli se.
Další den šel Joel s Shirem, Sebastianem, Perrym, Alexem a Perryho klukem ven.
Došli do obchodu s magií. Chtěli knížku a koupili nějaké věci na rituál. Aby mohli z Maxe udělat zase člověka.
Sebastian narazil na dva meče. Vzal je a pak začal zářit. Jakmile záře zmizela tak společně s ní zmizel Sebastian i ty dva meče.
Byl večer a Shiro běžel pro Maxe. Pak tam s ním přiběhl a oni se mohli dát do rituálu.
V tu chvíli než začal někdo něco dělat tak se za nimi ozvalo: "Okamžitě přerušte kouzlo!"
Otočili se a uviděli Sebastiana... S bílými křídly.
Ze Sebastiana se stal anděl. Další den večer byla bitva proti monstrům.
Dan se odpoledne objevil u Joela. Taky se zjistilo že je úplněk.
Všichni se večer sešli na louce. Všichni kromě Dana. Který se tam pak objevil společně s pár démony.
Všem to vycházelo. Monstra umíraly...
A pak se tam objevil upír s Joelovou matkou. Držel jí v rukách, byla bílá. Po krvi ani stopa.
Joel začal brečet. Rozeběhl se proti němu a vyrval mu hlavu z těla.
Vše vyšlo a tak použili ten rituál.
Max pak přespával u Joela.
Ti dva u něj usnuli.
Najednou zničeho nic se Joel probudil na té louce. Myslel že tamto byl jen sen. Ale ostatní mu řekli že jeho mamka je vážně mrtvá. Akorát že ho ten upír praštil.
Dan začal po chvilce něco čichat a oznámil že ještě není po všem.
Joel se díval na město. Je jasné že bude zničené.
V tu chvíli se ozvaly sirény a pak se z rozhlasu ozvali vojáci.
Město se mělo evakuovat.
Tak se použil ten rituál a všichni zmizeli z města.
Dojeli do jiného města kde si koupili nový dům. Bývalé město bylo minulostí. Město srovnáno se zemí. Spadla na něj atomovka.
A teď mají šanci na nový dům. Novou práci. Nové kamarády. Nový život...
A NEBO SNAD NE?! >:D
ČTEŠ
By your side [Yaoi]
Short StoryDva roky co byl Joel bez Maxe, znovu na něj narazil. Zjistil že je upír, hledal kouzlo jak ho změnit zpět. Jenže přišla bitva. Bitva mezi monstry při které Joelova mamka zemřela. Vojáci evakuovali město a vláda poslala na město atomovku. Naši hrdino...