Kapitola 4 - Zkurvení bastardi!

87 8 0
                                    

Max:

Došel jsem domů a šel jsem do obýváku. Joel ležel na gauči. Všichni okolo něj.
Přišel jsem k Joelovi blíže a chytil jsem ho za ruku: "Tak poslouchej, ty Usuratonkachi... ty neumřeš, jasný?! Vím že mě slyšíš. Proto mě poslouchej... Ty. Dnes. Neumřeš. Znám tě. Tento Joel se nikdy nevzdává. Je ti to jasný? Byl jsi tu pro mě když jsem já umíral. A byl jsem na tom taky hůř."
Joel trochu otevřel oči a usmál se: "Ty... jsi... b-b-baka..."
Usmál jsem se a dal mu pusu na čelo.
"Odpouštím ti... ..." řekl Perry a usmál se na Joela.
"D-díky... b-b-bráško..." uculil se Joel.
Perry si všiml že mám na ruce krev a tak do mě šťouchl a kývl hlavou směrem ven.
A tak jsme šli ven. 
"Tys toho debila našel co?" zeptal se Perry.
Chvíli jsem mlčel a pak jsem kývl: "Ten idiot mě zhaslá světla... dal jsem varování jeho nejspíše skupině? Pro někoho určitě dělal..."
"Jaké varování?" zeptal se Perry.
"Takové že pokud se se mnou budou srát... a někdo mi vleze do cesty... stane se něco jako tomu idiotovi."
"Cos mu provedl?" usmál se Perry.
Řekl jsem mu o mém masakru.
"Geez, kámo... myslel jsem že zrovna ty bys něco takového... neudělal..." zasmál se Perry.
"Tssss... geez... stejný jako tvůj brácha..."
Perry se zasmál: "Pojď dovnitř. Umyješ si ruce a strávíš čas s Joelem. Idiote."
"Mám japonsky nadávat i tobě?" zeptal jsem ho.
"Cokoliv jen ne aby to nebylo Usuratonkachi." zasmál se Perry.
"Ten dopis... způsobil toto co?" zeptal jsem se ho.
Perry mlčel. Pak se usmál a jemně kývl hlavou. Pak mě strčil dovnitř.
Já šel do kuchyně a umyl jsem si ruce.
Chvíli jsem byl s Joelem v obýváku a pak jsme si šli lehnout.

Byla noc a já uslyšel rány. Po chvíli jsem uslyšel otevření dveří a pak jsem se vzbudil. Uviděl jsem jednoho chlápka a ten držel samopal. Měl stejné tetování na ruce.
"Právě sis to posral, buzerante." řekl ten chlap a praštil mě samopalem.

Bylo ráno a já se probudil. Rozhlédl jsem se ale Joel nikde. Šel jsem dolů, ale dole taky nikde nikdo.
Pak jsem si v kuchyni všiml Perryho. Ležel na zemi a akorát se vzbudil.
Pomohl jsem mu vstát a Perry polkl: "Ti bastardi... ... zajali všechny... kromě nás dvou..."
"A dost. Teď poznají proč si s námi neměli začít vyjebávat." řekl jsem a podíval se směrem ven.

Konec.... aspoň pro dnešek... mám toho fakt dost... tři kapitoly za jeden den by myslím snad stačily ne? :D

By your side [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat