Max:
Bylo ráno a já se probudil vedle svého pitomečka. Opatrně jsem vstal a šel jsem do koupelny. Vyčistil jsem si zuby a šel jsem se obléct. Sešel jsem po schodech dolů a uviděl Shira.
"Nazdar Shiro." usmál jsem se. Pohladil jsem toho lišáka a musel jsem se pousmát, když se díval do mých očí.
"Asi máš hlad co?" zeptal jsem se ho.
On jako odpovědí zakýval hlavou. Šel jsem do kuchyně a z lednice vyndal jídlo pro sebe a Joela a něco pro Shira.
Otevřel jsem si jogurt a díval se na Shira.
Udělal jsem mu jídlo a položil jsem mu ho na zem. On se usmál a začal jíst. Já taky. Nechal jsem tam jídlo na stole pro Joela a chvíli přemýšlel co bych mohl dělat. Díval jsem se na Shira a přitom jedl.
Dojedl jsem jídlo a šel jsem ven. Venku jsem se procházel. Bylo dopoledne, skoro čas k obědu a Joel mi zavolal. Tak jsem se ozval že jsem v pohodě a že jsem venku.
Byl čas na oběd a šel jsem do jedné restaurace. Objednal jsem si boloňské špagety a kolu.
Najedl jsem se a stále jsem byl venku. Procházel jsem se po parku, po městě, po lese.
Skoro kdekoliv kde to šlo.Byl večer a já dorazil domů.
Čekal jsem že mě někdo přijde přivítat...
Uviděl jsem všechny ležet na zemi v obýváku, všechny kromě... ... Joeli... ...?!
"JOELI?!" zakřičel jsem na celý dům.
Nikde nic.
Dan se probral, vstal a díval se na mě.
"Co se stalo?" zeptal jsem.
"Ti zbylí kreténi... přišli si pro Joela... ... někam ho odvezli... ... ... tentokrát jich na tom jednom místě bude víc... ..."
"A dost... tady to ukončíme jednou provždy... uvidí že se s námi nemají srát." řekl jsem a nasraně jsem se podíval na dveře.Ano já vím :/ dneska o něco menší kapitolka... ale co... zítra napíšu další... takže... :P
ČTEŠ
By your side [Yaoi]
ContoDva roky co byl Joel bez Maxe, znovu na něj narazil. Zjistil že je upír, hledal kouzlo jak ho změnit zpět. Jenže přišla bitva. Bitva mezi monstry při které Joelova mamka zemřela. Vojáci evakuovali město a vláda poslala na město atomovku. Naši hrdino...