Max:
Gr! Řekl jsem těm kreténům aby se mi nepřipletli do cesty!
"Čím začneme?" zeptal se Perry.
"Určitě potřebujeme posilu... to je jasný... zkontaktujeme Dana a najdeme místo kde jsou... a pak je osvobodíme..."
"Fajn. Ale jak?"
"Od čeho máme zbraně? Od čeho Dan může najít nějaké další zbraně?"
"Ale já s nimi neum-"
"A právě proto se s nimi dnes naučíš. Uděláme z tebe Perryho co umí používat zbraně. A až tě uděláme. Pak je půjdeme zachránit."
"Ok."
A tak jsme zkontaktovali Dana. Dan nám sehnal nějaké zbraně a pak jsem nechal Perryho vyzkoušet střílení. Několik minut uplynulo a já polkl: "Tohle bude stačit."
Dan řekl že bychom měli počkat na večer. Že se zatím poohlédne kde to je. Souhlasili jsme.Byl večer a Dan se vrátil: "Je to v přístavu... musíme si ale pospíšit..."
"Fajn. Jdeme." řekl jsem.
A tak jsme vyrazili. Došli jsme k přístavu a já se podíval okolo. Vypadalo to že venku stáli dva hlídači.
Určitě ví že tam přijdeme. Ale neví kdy a jak. A to se nám hodí.
Opatrně jsme se proplížili ke kontejneru. U kontejneru jsme se zastavili a podívali se na ty hlídače.
Ti hlídači už tam nebyli a tak jsem polkl.
"Opatrně přejdeme ke zdi." pošeptal jsem.
A tak jsme se začali plížit ke zdi.
Najednou bylo slyšet cvaknutí a střelba. Začali jsme běžet a vběhli jsme dovnitř.
Uvnitř na nás ostatní namířili samopaly a jeden z těch chlapů-
Počkat... To je ten grázl co mě trefil v noci...
"Kdopak se nám to vydal zachraňovat své kamarády?" řekl ten chlap.
"Kdopak tu brzy skape?" zeptal jsem se.
"Měl by sis dávat pozor do čeho se zapleteš. Měl by sis dávat pozor s kým to mluvíš." řekl ten chlap výhružně.
"A ty by sis měl dávat pozor komu se vyjebáváš do cesty. Protože se může stát třeba něco jako tohle." řekl jsem a vyndal jsem si nožík.
Ten nožík jsem mu hodil na rozkrok.
Po chvilce jsem si všiml že mu tekla krev.
"Ty... jeden... malý buz-"
Najednou se ozvala střelba. Někdo začal střílet po těch idiotech.
"Kurva kdo to je?!" vykřikl Dan.
Běžel jsem k Joelovi a rozvázal ho.
Všechny jsem rozvázal a pak jsem přišel k tomu chlapovi.
Ten chlap tam ležel. Z rozkroku mu tekla krev. Nasraně se na mě podíval.
"Tohle je válka. Tímto vám vyhlašuji válku. Připravte se protože pochcí-"
Ozvala se střelba. Joel toho idiota zastřelil.
Podíval jsem se na něj. On mi pohled vrátil a řekl: "Co je? Moc mluvil."
"To je jedno..." vzdychl jsem.
"Měli bychom jít... dříve než ten někdo se rozhodne zabít i nás." polkl Sebastian.
A tak jsme se vydali domů.
Doma jsme šli s Joelem do pokoje. Joel se mnou spadl na postel.
Podíval jsem se mu do těch jeho nádherných zelených oček.
"Ty jsi baka, Maxi..." pošeptal Joel.
"A ty jsi můj Usuratonkachi." usmál jsem se.
On mě políbil a zeptal se: "Chceš... si tak trochu...-"
"S tebou cokoliv." mrkl jsem na něj.
On se se mnou začal líbat, rukou mi vjel pod triko a začal mi rukou jezdit okolo bradavek.
Už jen z pomyšlení o něm jsem byl tvrdý...
On narazil loktem na bouli. Podíval se na můj rozkrok a řekl: "Koukám že o tohle není žádná starost co?"
"D-dr-ž... hubu..." pošeptal jsem a trošku zrudl.
Joel se usmál.
Geez... Do čeho jsem se to pustil? Nebudu lhát... Miluji ho... A chci s ním strávit celý svůj život. I když vím že je to divný. Ale... Když máte... Člověka kterého milujete a máte ho rádi... Tak na tom nic divného není...
Joel mi vjel rukou do kalhot a boxerek a začal mi s ním v kalhotách hýbat.
Pak jsem si svlékl kalhoty i boxerky a on mi ho začal olizovat.
Jak to že se hned takto vrhá do akce? Joeli... ...
Pak si ho nacpal do pusy a začal pohybovat hlavou.
Zavřel jsem oči a dýchal jsem.
Cítil jsem že budu ale nic jsem mu neříkal.
Stříkl jsem mu do pusy, on polkl a podíval se na mě.
Otevřel jsem oči a viděl jeho nádherná zelená očka co na mě tak hezky koukala...
Nikdy o něj nechci přijít... ...
ČTEŠ
By your side [Yaoi]
Kısa HikayeDva roky co byl Joel bez Maxe, znovu na něj narazil. Zjistil že je upír, hledal kouzlo jak ho změnit zpět. Jenže přišla bitva. Bitva mezi monstry při které Joelova mamka zemřela. Vojáci evakuovali město a vláda poslala na město atomovku. Naši hrdino...