Nobody's Home.

144 3 0
                                    

– Neun Min Ah –

• 19 yaşında. 

•Aslında o avustralya'lı. Babası ve Annesi koreye taşınmışlardı. Annesi korede doğum yapmıştı ve doğum sırasında annesi hayata gözlerini yumdu. Babası'nın şirketi batmıştı ve Min Ah'ı evlatlık olarak koreli bir yaşlı kadına verdi. Babası hem karısını hemde şirketlerinin batmasına dayanamamıştı ve o da intahar etmişti. Neun Min Ah artık kore vatandaşı olmuştu. O yaşlı kadın 7 yaşına kadar Min ah'ı zorda olsa baktı ve sonra o da hayatını kaybetti. Yaşlı kadın bu zamana kadar biriktirdiği parayı Min Ah'a vermişti. Neun Min Ah bu parayla Amerikaya komşusunun kızıyla gitmişti.

• Neun Min Ah çocuk çetesinin eline geçti o yaşından beri onların elinde insanların cüzdanlarını çalmaya kalkışır ve bazende evlere girer değerli eşyaları çalar. 

•Dış görünüş olarak erkek gibi giyinir. Kahverengi uzun saçlarını her zaman toplar. Yeşil gözleri ve incecik dudakları vardır. Aşırı zayıf sıska bir kızdır. 

•Okumayı yanında kaldığı yaşlı teyzesi öğretmişti ve asla okula gitme gibi bi şansı olmadı. 

–Lee Jae Jin–

•21 yaşında

•Koreli

•Aslında o da pek varlıklı bir aileden geldiği söylenemez. Bir öğrenci. Ve okulda oldukça popüler. Çok havalı ve insanlarla her zaman dalga geçer. Suratı hiç gülmez. 

•Annesi ve babasının korede 2 katlı evleri vardır ve 1 kardeşi var. Durumları çok iyi. 

•Jae jin güzel şarkı söyler ve resim çizer. Ama bu yeteneklerini hiç keşfetmemiştir. 

•Jae jin kahverengi gözlü ve kahverengi saçlıdır. 

•O şuan Amerikada kalıyor. Teyzesinin yanında. 

–Calvin George–

•21 yaşında

•Amerikalı. 

•Çok fazla Sevgili değiştirir. Her hafta biriyle çıkar. 

•Okulda çok popüler. 

•Şarkıcıdır. 

•Jae Jin'in en yakın arkadaşıdır. Jae Jin kardeşi gibi sever. 

–Jamie Wilson–

•20 yaşında

•Amerikalı.

•Jae Jin'e çok aşık. -Ve onu elde etmek için elinden geleni yapacak hikayede-

•Okulun en güzel kızı. 

–Conor Maynard–

•20 yaşında

•İngiltereli. 

•Okulun en popülerlerinden. 

•Jamie'den hoşlanıyor. (Platonik

•Jae jin'in en yakın arkadaşlarından. 

–Goo Hara–

•20 yaşında 

•Koreli.

•Popüler 

•Conor'dan hoşlanıyor.

•Jamie'in arkadaşı.

Nobody's Home.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin