Hayat her zaman ki gibi.

50 2 0
                                    

Dün Min ah için yorucu geçmişti ve fazla para getiremediği için azarlanmış, dayak yemişti. 19 yaşında olmasına rağmen özgür değildi. Orda da olamasa aç kalacak ve evsiz kalacaktı. 

Sabah olduğunda kötü,çirkin adam döşeğini tekmeleyerek Min ah'ı uyandırmaya çalıştı. Min ah'ın yaraları vardı ve zar zor kalkabilmişti. Birde onu yiyip bitiren bir hastalığı vardı. Sürekli öksürüyordu. Bu öksürükten dolayı dayak yediği bile olmuştu. 

Kötü adam Herkese birer sandviç dağıtıyordu. Min ah ile birlikte 7 kişi daha burda kimsesizdi. O adama hizmet ediyor ve tek umutları sadece burasıydı. 

Min ah sandviçini yedikten sonra o adam tarafından tembih edildi..

-"Bu akşama kadar vaktin var. Eğer istediğim kadar para getirmezsen o elini kızgın demire sokarım ona göre"

O adam yapardı. Diğerlerine daha beterini yapmıştı. Kimisini iki gün aç bırakmıştı. Kimisinin parmaklarından 4 tanesini kesmişti. Kimisinin ise kolunu kesip dilendirmişti. 

Min ah Üstüne hırkasını alarak dışarıya çıktı. Fazla soğuktu çok üşüyor ve çok öksürüyordu. 

Dinleyin - https://www.youtube.com/watch?v=NGFSNE18Ywc -

Bir kaç kişinin cüzdanını çalmıştı bunu yapmayı sevmiyordu ama mecburdu. Ama asla yaşlı insanların ve fakir insanların cüzdanlarını çalmazdı. Giyinişleri iyi olanlarının kini o anda aşırıyordu. 

Yorulmuştu Min ah. Açtı ve bir lokantaya giderek onlardan artık yemeklerini istedi. Biraz atıştırdı ve Yine işine devam etti. 

Üniversitenin önüne geldi ve çıkan öğrencilere baktı. Bir iç çekti. ofladı. Biraz oturdu..

Nobody's Home.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin