Merhaba Ben Jae Jin

22 0 0
                                    

Pazartesi sabahları! ve o lanet olası alarm! Güzelim sıcak yatağım. Hepsinden ayrılmak çok zor..

Kahvaltımı hazırlayıp biraz atıştırdıktan sonraa çıktım. Arabamı garajdan çıkardıktan sonra arabamı övdüm. Bu her zamanki yaptığım şeydi. Telefonumu biraz geç açarım. Yine bir sürü mesaj okumadan sil gitsin. Kesin kızlardan gelen sevgi mesajları,Mağazalardan gelen yeni ürün tanıtımı felan filan. 

Okula geldim. Yine kızlar gözlerini alamıyor benden. Soğuk yüzümü takındım. Biliyor musun okuldaki kızların hiç birini sevmiyorum. Hepsi SÜRTÜK. Aynen öyle. bunu söylediğim için pişman değilim. Hiç birine yüz vermek istemiyorum. Evet güzeller ama umrumda değil. Hayalimdeki kızla henüz tanışmadım. Sanki yok.. Dünyanın neresindeysen lütfen gel ve kurtar beni. Ne olursun..

Calvin benim en yakın arkadaşım dostum. Şu ana kadar her sırrım onda.. Hiç birşeyimi gizlemedim ondan iyi ki var. O da olmasa kalabalıklar içinde yalnız olacaktım.

Bugün okula geç gelmişti bizim ki. Bir kız sınıfa gelmiş bizimkine iyi bir tokat yerleştirmişti. O anda gülmek istedim ama soğukluğumu bozamam. Gülmeyi sevmiyorum gerçekten mutlu değilim. Bir gün mutlu olunca gerçekten güleceğim. 

Hayatımda hiç sevgilim olmadı. Ahha bu doğru. Gerçek aşkım ilk aşkım olmasını istiyorum. 

Okuldan sonra arkadaşlarla basketbol oynamaya gittik ondan sonra bir cafeye gittik baya bir takıldık. Evet eve biraz geç gitmek istiyorum. Calvin ve diğer arkadaşlarım evlerine gitmişti.. 

Bende arabamla Biraz gezeyim dedim. Deniz kenarına gittim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nobody's Home.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin