Dimineata

13 2 3
                                    

Marselin pov.

Ma trezesc fericita pentru ca fratii nostri de azi s-au mutat la noi..era in jur de ora 10..evident,toti dormeau la ora aia dar eu m-am ridicat din pat ,m-am dus in baie pentru a imi face rutina de dimineata dupa aproximativ 10 minute ies din baie si ma indrept catre bucatarie,vroiam sa pregatesc micul dejun insa nu stiu daca va iesi ceva comestibil din ceea ce voi face..ma apuc sa fac niste clatite cu nutella...le fac si ies reusite spre mirarea mea..si suc de portocale ,asez masa cat pot eu de bine apoi ma gandesc cum sa ii trezesc pe idioti ăăă pardon pe somnorosi stau  ce stau ....sa dau drumul la muzica? Nu ca vin vecinii la usa!
Sa ii trezesc? Nici pomeneala,dorm ca porcii nu am cum sa ii trezesc...

BANG!! VINE IDEEA

Sa iau putina apa sa arunc pe ei !
Asa fac...intru la Mikaela in camera ii arunc buchetul de flori primit de la Josh pe geam ,iar apa in vaza o arunc pe ea .

Ce **** faci?! Esti dementaa!!!

Hai sus !!

$#!+×*€% in tine!!!

Daca tu zici!

Plec  in camera baietilor ,au hotarat sa doarma amandoi intr-o camera imensa nu stiu dece!! In fine,intru la ei in camera noroc ca nu erau dezbracati...iau 2 pahare de apa si arunc cate unu pe fiecare...acestia sar din pat uitandu-se cu ochii lor rosii la mine

In bucatarie,acum!

Ies din camera si ma duc in bucatarie unde o vad pe Mikaela dormind cu o clatita in mana si murdara de ciocolata la gura,tipic ei!

Dupa cateva minute vin si baietii in bucatarie si reusesc sa o trezesc si pe Mikaela dinnou...
Dupa cum vad le plac clatitele mele..ce sa zic este singurul lucru care imi iese bine..telefonul fratelui meu sparge linistea ..se pare ca a primit un mesaj.

Ce?De ce va uitati toti la mine?

De la cine e mesajul?

De la...

________________________

Hei gata capitolul
Sper sa va placa
Pup

The Pack (Vol. I,II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum