V letadle

754 45 20
                                    


Sedla jsem si na sedačku a Vincent vedle mě. Za námi seděli Scott a Mike a za nimi Jeremy s Fritzem. Podívala jsem se na Vincenta a řekla: ,,Teď hlavně žádné srandičky!" Vincent na kukl a řekl: ,,Však už jsme si to jaksi vyjasnili ne?" ,,No jo no.... Ale znám tě, a teď by mě asi kleplo...." ,,Neboj! Srandičky začnou až v pizzerii!" Řekl a mile se usmál. ,,Opovaž se! V té pizzerii je to nebezpečné!!!" ,,No když jsou všichni animatronici pod vlivem tak je to spíš sranda...." Zakroutila jsem očima, opřela se o opěradlo a snažila se usnout. Ale pak se ke mně a Vincentovi přitiskl Mike a řekl: ,,Táák a jaký bude plán? Myslím až budeme v práci...." Vincent se na něj divně podíval a řekl: ,,Pokusit se přežít do šesti." Mike se usmál a řekl: ,,Hm, to mi de." A pak odešel za Scottem. ,, Eh, Vincente? A-a on vám řekl, že je gay?" Vincent se na mě podíval a řekl: ,,Eh, jo..... Proč taková divná otázka?" ,,No já jen že se chová normálně..... Jsem si vždycky myslela že takový lidi nejsou v pořádku... (Ehm, pravda je jiná... Podle mě jsou gayové normální..... Ale to je věc názoru..) " Vincent se opřel ,ale nic neříkal. A já se musela zeptat: ,,Eh, Vincente? A ty jsi někdy měl holku?" Teď se na mě Vincent podíval trochu vystrašeně, ale nic neříkal. ,,Halo? Jsi tu?!" Zařvala jsem na něj. Vincent otřepal hlavou a řekl: ,,Eh, no... Já.... Jo měl jsem...." ,,A jak se jmenovala?" Teď už se Vincent začal třepat: ,,Eh no, jmenovala se no....... Mi-Mi-Mi-Michaela!...... Jo Michaela!" ,,A dál?" Zeptala jsem se. ,,Eh, no eh, Afton!" ,,Ty si Afton!" Řekla jsem a divně se na něj podívala. ,,To je jedno já už nevím! Nech mě spát!" Řekl a zavřel oči. Já jsem se otočila k oknu a dívala se na mraky......? Sorry tu se na nic jiného dívat nedá:/. A pak jsem se podívala, co dělají ostatní. Fritz je normální člověk a spí, Jeremy si něco čte a Scott a Mike si povídají, no zajímalo by mě o čem......... Ne ne ne! To je blbost! Co mě to napadá?! Možná jsou trochu jiní ,ale furt jsou to normální lidi! A pak jsem si řekla, že se zkusím vyspat. Za chvíli jsem usnula. Ale pak mě probudil Vincent: ,,Co je?! Já chci spát!!!" Okřikla jsem ho. ,,Eh, to klidně můžeš....Ale být tebou radši bych vystoupil....." A pak jsem se zorientovala. ,,Počkat to už jsme v Anglii?!" ,,Jo." Řekl Vincent a vstal. A já šla hned za ním. Když jsme vystoupili tak jsem řekla: ,,Moment! A co teď?! Jessica odjela na školu do New yorku takže pro nás nepřijede....." Vincent ale řekl: ,,Jessica je sice v New yorku, ale Dave ne. Za chvíli by tu měl být." ,,Ty máš kontakt na Dava?" Zeptala jsem se ho. Vincent se trochu zasmál a řekl: ,,Je to můj bratr.... To výš že mi dal telefoní číslo...." Já jen pokrčila rameny. Ale vtom jsme si Dava všimli. Vincent na něj hned začal vyřvávat, a když k nám přišel tak ho obejmul. Dave mě pozdravil ale pak se podíval na kluky a řekl: ,,Vím že jste tu s nimi všichni byly už před tím, ale no nějak jsme si nestihli poznat..." A pak je Vincent všechny představil. Když se konečně všichni znali tak nás Dave zavezl do hotelu, byly jsme vtom samém jako před tím. Ale byly jsme trochu jinak na pokojích. Já, jsem byla s Vincentem, Mike se Scottem a Jeremy s Fritzem. Když jsem přišla do pokoje tak jsem si začala vybalovat a Vincent byl u kluků. ,,Skvělé! Už tu zase není televize:/." Odfrkla jsem si a šla se podívat za klukama. Všichni byly u Mika a Scotta. Když jsem vešla dovnitř tak jsem nemohla věřit svým očím: ,,V-Vy tu máte televizi!!!?!" Zařvala jsem, ale Vincent na mě jen prskl: ,,Psst!" A tak jsem se podívala na co se to dívají. ,,Eh, Fotbal? To jako vážně? Vy se díváte na Fotbal?!" Zeptala jsem se. Mike se na mě otočil a řekl: ,,Ne asi na medvídka pů:/." A pak se zas otočil k televizi a začal řvát: ,,Anglie DO TOHO!" Zakroutila jsem očima a zeptala jsem se: ,,Jak dlouho to ještě bude trvat?" Jeremy mi hned odpověděl: ,,To nikdo neví.... Ale doufám, že ještě dlouho." ,,Eh, tak já jdu asi spát:/ na fotbal se dívat vážně nehodlám..... Hlavně se neopijte a vzbuďte mě, až půjdeme do práce. Díky..." Řekla jsem a odešla. Když jsem přišla do pokoje tak jsem si lehla do postele a přemýšlela nad dnešní nocí, zajímalo by mě, co zažiju....A jestli to vůbec přežiju.... Pak jsem se otočila a spala.



Life is crazy 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat